Stang schreef:Laat trouwens heel goed bekijken en beoordelen op welke poot hij werkelijk mankt!
Ik wist bijna zeker dat Kaya op rechts mankte, maar de orthopeed zei meteen toen hij haar zag lopen dat het links was 8O . Soms (vaak?) kan je je hier lelijk in vergissen omdat ze juist met de andere poot vreemd gaan lopen om de boel op te vangen.
Maar ongetwijfeld zal de orthopeed hier goed naar kijken.
Succes en sterkte donderdag!
hij mankt nu niet meer hoor, maar toen het 2,5 week terug begon was het overduidelijk rechts, daar zat ook de pijn in met strekken/overstrekken van de elleboog. die poot gebruikt hij ook niet, die bungelde erbij en zette die helemaal niet op de grond

.
maar gister of eergister begon hij dus ook opeens die linkerpoot iets te ontzien, niet veel, maar iets.
niet mank, maar met zitten of staan toch een beetje optillen.
hij mankt juist helemaal niet meer, maar zet vooral die rechtervoorpoot niet helemaal op de grond, en als ie zelf iets te druk hefet gedaan is dat ook de poot die die weer ontziet.
waarschijnlijk worden van die rechterpoot ook nogmaals foto's gemaakt morgen, maar dan in een andere positie.
en die linkerpoot laat ik zowiezo rontgenen, want daar is geen foto van gemaakt.
ben er nou toch morgen.
wat me de laatste dagen ook opvalt zijn die knikjes in zijn poten.
kon die knikjes al die maanden eigenlijk niet goed plaatsen, wist niet of het nu de voor of achterpoten waren.
maar die kikjes komen nu de laatste dagen overduidelijk uit beide ellebogen.
maar goed, morgen hopelijk meer duidelijkheid