Ik hoop dat jullie nog even fijn kunnen genieten van de oude man en veel sterkte gewenst voor vrijdag en de tijd daarna

Moderator: moderatorteam
Ja dat denken wij ook , hoe moeilijk het ook is.Kaiou schreef:Het klinkt misschien raar, maar voorkomen dat leven lijden wordt is, hoe moeilijk ook, één van de mooiste dingen die je voor een hond kan doen vind ik.
Heel veel sterkte bij het afscheid van jullie kleine Micron.
Ja dat is Micron ten voeten uit, hij mag je of niet en jij viel duidelijk in goede aarde bij hem. En dan wil hij zijn plekje wel met je delenSigrid,Sandy en Diva schreef:Oh jee !![]()
Zo leuk hondje vond het altijd heel gezellig als hij tijdens mijn stage ( en daarna) bij me kwam zitten.
Verwen hem nog maar lekker !
Heel veel sterkte !
Ja ik vind oudere honden altijd iets vertederends hebben. Zo ook Micron.Kells schreef:Ach, zo'n lief oudje. Heel veel sterkte.
Dat klinkt niet raar maar heel herkenbaarTineke schreef:
Het verdriet is in fases gegaan , hoe raar dat ook klinkt wellicht.
Eerst was er het niet meer dagelijks meegaan en dat deed me ook vele verdriet maar dan was er nog altijd dat blije koppie als ik weer thuiskwam.
En Jan is uiteraard overdag thuis die werkt enkel nachten dus hij zat niet de hele dag alleen thuis.
Dus ik kon hem met een goed gevoel ook thuislaten.
Maar dat blije koppie is er nu te weinig en wachten tot hij amechtig hijgend naar adem ligt te snakken willen we niet.
Dus daarom deze beslissing die me inderdaad wel erg veel verdriet doet![]()
Bedankt voor alle lieve berichtjes doet me goed