Wat is dat voor deken en waar vind je dat?Machie schreef:Die werken dus echt!veertje schreef:Bij agilitywedstrijden gebeurt het ook veel, maar daar maakt men dan vaak gebruik van reflectiedekens. Ik weet niet of ik er op zou durven vertrouwen dat het genoeg helpt om de auto dusdanig koel te houden, maar gezien de hoeveelheid dekens die gebruikt worden, gaat het goed.
Ik twijfelde er ook aan en heb een paar keer een doek geleend en nu zelf besteld. Mijn auto warmt op zoals op een hete dag de hele dag in de schaduw. Amper dus. En met de deuren open waait alles prima door.
Zondag was het bv vies warm. Csiva in de auto onder zo'n doek en ze heeft haar koeljas niet eens nodig gehad.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden van keurmeester dood
Moderator: moderatorteam
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Re: Honden van keurmeester dood
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
mijke schreef:Wat is dat voor deken en waar vind je dat?Machie schreef:Die werken dus echt!veertje schreef:Bij agilitywedstrijden gebeurt het ook veel, maar daar maakt men dan vaak gebruik van reflectiedekens. Ik weet niet of ik er op zou durven vertrouwen dat het genoeg helpt om de auto dusdanig koel te houden, maar gezien de hoeveelheid dekens die gebruikt worden, gaat het goed.
Ik twijfelde er ook aan en heb een paar keer een doek geleend en nu zelf besteld. Mijn auto warmt op zoals op een hete dag de hele dag in de schaduw. Amper dus. En met de deuren open waait alles prima door.
Zondag was het bv vies warm. Csiva in de auto onder zo'n doek en ze heeft haar koeljas niet eens nodig gehad.
https://www.becoolsolutions.com/

Het zijn volgens mij gewoon doeken voor over kassen etc, voor het tuinieren. Op Aliexpress heb je ze ook voor een beetje (veel) minder geld, maar geen idee of die net zo goed werken. Daar ga ik er binnenkort maar eens eentje bestellen.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ben ergens in de buurt van dat jaar geboren maar heb ook mijn goede dagen.Lizzie. schreef:scherp hoorbouvierpoedel schreef:Show in 1895 , nou dan kan dat dement zijn wel eens kloppen wat iemand al aangaf.Nanna schreef:Op een show van de Duitse Pinscher Schnauzer Club 1895 eV liet keurmeester Peper enkele honden in zijn auto achter.
Door het warme weer liep dat voor tenminste één van de dieren fataal af.
Wat de directe toedracht is van deze zaak is nog niet duidelijk, maar de organisatie schorste de keurmeester met onmiddellijke ingang en droeg de zaak over aan de VDH. Die liet er geen gras over groeien: vanmiddag maakte de Duitse kennelclub bekend dat keurmeester Peper voorlopig zowel nationaal als internationaal op non-actief is gesteld.
De zaak is nog in onderzoek.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ze zijn net wat anders dan de doeken voor kassen. Die laten nl meer licht door. Deze heb je in het reflecteren van 70% of 80% van het licht.veertje schreef:mijke schreef:Wat is dat voor deken en waar vind je dat?Machie schreef:Die werken dus echt!veertje schreef:Bij agilitywedstrijden gebeurt het ook veel, maar daar maakt men dan vaak gebruik van reflectiedekens. Ik weet niet of ik er op zou durven vertrouwen dat het genoeg helpt om de auto dusdanig koel te houden, maar gezien de hoeveelheid dekens die gebruikt worden, gaat het goed.
https://www.becoolsolutions.com/
Het zijn volgens mij gewoon doeken voor over kassen etc, voor het tuinieren. Op Aliexpress heb je ze ook voor een beetje (veel) minder geld, maar geen idee of die net zo goed werken. Daar ga ik er binnenkort maar eens eentje bestellen.
De mijne is al even geleden besteld maar niet leverbaar... Gelukkig kan ik er voor komend weekend eentje lenen

- mijke
- Zeer actief
Zo wat een prijzen! Kun je niet net zo goed een ehbo goudzilverdeken gebruiken?
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
- Aantal honden: 2
Ik denk dat een ehbo deken heel rap scheurt als je die met wat wind op een auto vastmaakt. Bovendien laat deze deken dus wel frisse wind door.mijke schreef:Zo wat een prijzen! Kun je niet net zo goed een ehbo goudzilverdeken gebruiken?
Ikzelf kan het ook niet betalen hoor, maar ik heb gezien dat ze werken en heel handig in gebruik zijn.
- veertje
- Zeer actief
- mijke
- Zeer actief
Ah dat is een gezelliger prijsje 

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Zo verschillen de meningen. Ik ben blij met die doeken, en mijn hond ook. En ja, we lopen wedstrijden bij hitte. Maar dat is 3x30 seconden. En ik heb een hond die zich goed aanpast op hitte.
-
- Zeer actief
Denk aan de inport-inklarings-weet ik veel kosten; die komen erbovenop.mijke schreef:Ah dat is een gezelliger prijsje
Suzanne
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Niet als je onder de 22 euro ofzo blijft~Suzanne~ schreef:Denk aan de inport-inklarings-weet ik veel kosten; die komen erbovenop.mijke schreef:Ah dat is een gezelliger prijsje
Suzanne
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
werkt die net zo goed als die van becool? wat ik zie is dat die van alie zwart is en dat houdt de warmte juist vast.
ellen
-
- Zeer actief
Nee, maar deze komen daar makkelijk overheen als je een beetje maat wilt; de kleinste van ik dacht 2 x 2 of 3 x 3 kwam al aan de 15 euro. Als je 'm over je tent wilt leggen mag je rond de 40 afrekenen. Nog goedkoop.. maar die kosten maken het toch weer ellendig.Fotogravinnetje schreef:Niet als je onder de 22 euro ofzo blijft~Suzanne~ schreef:Denk aan de inport-inklarings-weet ik veel kosten; die komen erbovenop.mijke schreef:Ah dat is een gezelliger prijsje
Suzanne
Suzanne
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik heb dit weekend een show in Denemarken, kreeg vandaag een mail dat er een zero tolerance-beleid is voor honden die bij warm/zonnig weer worden achtergelaten in de auto. 1 keer omroepen, onderneemt de eigenaar geen actie dan wordt de politie ingeschakeld. Daarnaast maatregelen vanuit de kennelclub: verwijdering van het showterrein, evt. prijzen worden ingenomen en melding bij het tuchtcollege 

Mooi zo. Geen flauwekul.under the red sky schreef:Ik heb dit weekend een show in Denemarken, kreeg vandaag een mail dat er een zero tolerance-beleid is voor honden die bij warm/zonnig weer worden achtergelaten in de auto. 1 keer omroepen, onderneemt de eigenaar geen actie dan wordt de politie ingeschakeld. Daarnaast maatregelen vanuit de kennelclub: verwijdering van het showterrein, evt. prijzen worden ingenomen en melding bij het tuchtcollege
- veertje
- Zeer actief
ellen en de birmanen schreef:werkt die net zo goed als die van becool? wat ik zie is dat die van alie zwart is en dat houdt de warmte juist vast.
ellen
Geen idee, heb er zelf nog geen besteld.
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
En zo hoort het toch ook..under the red sky schreef:Ik heb dit weekend een show in Denemarken, kreeg vandaag een mail dat er een zero tolerance-beleid is voor honden die bij warm/zonnig weer worden achtergelaten in de auto. 1 keer omroepen, onderneemt de eigenaar geen actie dan wordt de politie ingeschakeld. Daarnaast maatregelen vanuit de kennelclub: verwijdering van het showterrein, evt. prijzen worden ingenomen en melding bij het tuchtcollege
Maar uhm.... wat zouden gewone deelnemers met een tuchtcollege te maken hebben?grover schreef:En zo hoort het toch ook..under the red sky schreef:Ik heb dit weekend een show in Denemarken, kreeg vandaag een mail dat er een zero tolerance-beleid is voor honden die bij warm/zonnig weer worden achtergelaten in de auto. 1 keer omroepen, onderneemt de eigenaar geen actie dan wordt de politie ingeschakeld. Daarnaast maatregelen vanuit de kennelclub: verwijdering van het showterrein, evt. prijzen worden ingenomen en melding bij het tuchtcollege
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Ik ben (gelukkigNeeltje schreef:Maar uhm.... wat zouden gewone deelnemers met een tuchtcollege te maken hebben?grover schreef:En zo hoort het toch ook..under the red sky schreef:Ik heb dit weekend een show in Denemarken, kreeg vandaag een mail dat er een zero tolerance-beleid is voor honden die bij warm/zonnig weer worden achtergelaten in de auto. 1 keer omroepen, onderneemt de eigenaar geen actie dan wordt de politie ingeschakeld. Daarnaast maatregelen vanuit de kennelclub: verwijdering van het showterrein, evt. prijzen worden ingenomen en melding bij het tuchtcollege