Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat mag je verwachten van een pup van 6 maanden

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Wat mag je verwachten van een pup van 6 maanden

Ongelezen bericht door Tineke »

Het ligt helemaal aan de hond. Micron kon nog niets op zes maanden, al was hij wel zindelijk ook in de nacht maar dat kwam mede doordat hij altijd bij mij op bed sliep. Ik werd wel wakker dan als hij eruit moest. Maar hij wordt nu 14 dit jaar en kan niet veel meer dan dat hij toen kon. En toch heeft hij zijn hele leven bijna altijd losgelopen maar dat kan ook met hem. Zit, lig het zegt hem allemaal niets maar hij blijft wel keurig bij je lopen, ook als hij andere honden ziet. Luus en Abra hebben we wel veel meer mee gedaan, gezien hun ras ook noodzakelijker vonden wij en ze vonden het ook leuk. Luus wat meer dan Abra dus daar hebben we ook meer mee gedaan. En daar ben ik best tevreden over, ze kunnen werkelijk alles passeren, ook paarden en de Hooglanders in het bos, uitvallende honden, wielrenners en trimmers niets deert ze. Ook los kunnen ze dat. Ze hadden er wel altijd lol in en ze werden uitbundig beloond en dat vinden ze nu nog leuk. Het heeft hun veel vrijheid opgeleverd, ze lopen veel los in daarvoor bestemde gebieden en dat kan mede omdat ze kunnen luisteren indien nodig.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”