Daar heb je gelijk in om ook eens een praatje te maken maar die kans doet zich niet makkelijk voor. In de tussentijd is wel deze situatie aanwezig.kipo schreef:Ik zou die mevrouw gewoon eens aanspreken als je zelf geen hond bij je hebt. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zij het leuk vindt om op haar gat te belanden om de hond maar te kunnen houden. En tegelijk zegt mij dat dat ze haar best doet om niks te laten gebeuren, dus een praatje over hoe je elkaar kunt helpen wat meer ontspannen te wandelen, zou ze best voor open kunnen staan.
Maar elkaar helpen vind ik onzin, zij kiest er zelf voor om op een tijdstip te gaan lopen en op een plek te gaan lopen waar vele honden worden uitgelaten. Ik heb geen reagerende hond, helemaal niet. Ik loop daar gewoon met de grootste goedzak mijn ding te doen.
Een ander stel uit de buurt heeft een Fila, die heeft het niet op met andere honden dus wandelen ze om 5:00 uur in de ochtend. Heftig om je nachtrust hiervoor op te moeten geven maar wel een hele verstandige beslissing.
We hebben allemaal onze verantwoordelijkheden maar als zij rustig weer op dezelfde plek & tijdstip gaat wandelen waar ze twee dagen ervoor op haar gat is belandt dan denk ik dat ze het ook niet helemaal begrijpt.