Ik kan niet garanderen dat ze niet stiekem toch een slokje drinkt, dat is snel gebeurd natuurlijk. Maar ik heb net even in haar bekkie gekeken en het ziet er al zo goed uit dat ik het morgen wel aandurf om met haar naar het water te gaan.ranetje schreef:Kan je haar aangelijnd door een laagje water laten lopen?Gollum schreef:Gelukkig deed Rani de volgende dag weer normaal toen Gol ook weer een beetje normaal was. Ik kan me best voorstellen dat Gol anders rook, ze had ook in haar eigen bloed gelegen met haar kop en er was een drolletje zo uitgefloept van de stressS@ndr@ schreef:het kan ook de geur zijn dat ze wil rijden, gewoon met ingrepen wordt er nog wel eens wat ontsmettende zooi gebruikt en zo, voor honden is dat toch iets wat heel overheersend kan zijn .. ze ruiken zoveel .. dat kan het rij gedrag veroorzaken... alle honden wassen of laten zwemmen kan dat oplossen,![]()
Zwemmen mag helaas even niet omdat Gol altijd met haar bek open door het water loopt. Dat is wel echt even heel kut met dit weer. Ze mag ook even geen kattendrollen eten dus moet ik Gol aangelijnd uitlaten want die snackt sneller dan ik handelen kan![]()
Ik doe het Gol ook nog maar even niet aan om met haar onder de douche te gaan, ze is nu al even genoeg gepest.
Dan koelt ze toch wat af.
Fijn dat het weer beter gaat
Ook weer achter de rug
Gollum was namelijk net heel boos dat ze niet met mij, Rani en Mika mee mocht maar met Kevin een rondje ging lopen. Ze wilde niet poepen of plassen en keek alleen maar achterom