Dit is interessant. Ik zou met 21 dagen een echo kunnen laten doen en mocht ze drachtig zijn, laten castreren op dat moment. Als dat tenminste kan met 21 dagen dracht. Voor die Azilin ben ik nogal huiverig.crutz schreef:Azilin kan tot dag 45dagmar88 schreef:Ik zou contact opnemen met de dierenarts om de opties te bespreken.Alfilillo schreef:Die morning after pil voor honden, zaten daar geen vreselijke bijwerkingen aan? Veel heftiger dan de morning after voor mensen?lucie schreef:shit zeg, wat ga je nu doen?
ik ken het probleem hoor. toen Douscha voor het eerst loops was, dacht ik dat ze 's nachts moest plassen omdat ze zo liep te piepen. Dus ik laat haar in mijn onschuld naar buiten en ik zie nog net hoe ze de bossen in rent met haar minnaar
![]()
Ik heb toen zoveel loslopende reutjes gezien; uit alle hoeken en gaten kwamen ze en moest ze tijdens wandelingen van haar afslaan. Ze kreeg van mij de morning after pil en sindsdien de teefjes laten castreren. Dat risico is hier helaas te groot
Die pil ken ik niet. Met alizin injecties kan het gebeuren dat er toch pups komen. Het vaststellen van de dracht kan pas met 28 dagen, de injecties moeten voor de 20e dag.
Zelf zou ik overwegen haar nu te laten castreren.en echo dracht al vanaf 21 dagen. Wel ook controle na de injecties of alles er af is dmv echo
Als ik zou moeten gokken, zeg ik dat ze niet gedekt is. Met name omdat onze andere hond niet speciaal veel aan haar geroken heeft toen ze thuis kwam. Als ze gedekt zou zijn, had hij dat wel gedaan verwacht ik. Maar het is geen garantie helaas.