DeDiana schreef:Nog een tipje van de sluier: 6, 7 en 8 zijn de drie reutjes, 1 t/m 5 zijn de teefjes
Ha, ik zit nog in de race!

Moderator: moderatorteam
DeDiana schreef:Nog een tipje van de sluier: 6, 7 en 8 zijn de drie reutjes, 1 t/m 5 zijn de teefjes
Vandaar dat nr 6 niet goed wasDeDiana schreef:Nog een tipje van de sluier: 6, 7 en 8 zijn de drie reutjes, 1 t/m 5 zijn de teefjes
Haha, dat vind ik heel knap gezien, ze lijken nogal op elkaarbasil schreef:![]()
ik vond de ogen hetzelfde
Ik herken Mila ook heel erg in de blik, maar dat is bij je eigen hond ook wel logisch. Grappig dat jij dat ook ziet.Hilde schreef:Was mij direct duidelijk, mede door de pootaftekeningEn blik
Dat hele alerte vind ik altijd heel typisch op de foto’s. Grappig dat ze dat als pup ook had!DeDiana schreef:Ik herken Mila ook heel erg in de blik, maar dat is bij je eigen hond ook wel logisch. Grappig dat jij dat ook ziet.Hilde schreef:Was mij direct duidelijk, mede door de pootaftekeningEn blik
Ja, dat was één van de dingen die meteen opvielen en waardoor ik haar meteen ook zo leuk vondHilde schreef:Dat hele alerte vind ik altijd heel typisch op de foto’s. Grappig dat ze dat als pup ook had!DeDiana schreef:Ik herken Mila ook heel erg in de blik, maar dat is bij je eigen hond ook wel logisch. Grappig dat jij dat ook ziet.Hilde schreef:Was mij direct duidelijk, mede door de pootaftekeningEn blik