Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar wordt jouw hond SUPER blij van?
Moderator: moderatorteam
- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 2
Re: Waar wordt jouw hond SUPER blij van?
Nog eentje: haar beste hondenvriendje Gio. Ze hoeft de naam maar te horen of staat al te stuiteren en te piepen van ongeduld: waar blijft ze??? Ik kondig Gio's komst of een bezoekje aan haar nu dus ook niet meer aan.
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Als ik mijn ringen af doe, want dat betekend wandelen.
Al probeer ik ze zo geluidloos mogelijk neer te leggen, het werkt nooit.
Binnen 2 seconden staat hij vanuit een diep coma achter me te stuiteren.
Wandelsokken aandoen geeft hetzelfde effect.
Oh...en vragen : Waar is je Kong?
Dan gaat hij direct fanatiek opzoek. En komt dan loeiend vertellen dat hij hem gevonden heeft (geen gezicht en gehoor met de Kong als toeter in zijn bek
)
Al probeer ik ze zo geluidloos mogelijk neer te leggen, het werkt nooit.
Binnen 2 seconden staat hij vanuit een diep coma achter me te stuiteren.
Wandelsokken aandoen geeft hetzelfde effect.
Oh...en vragen : Waar is je Kong?
Dan gaat hij direct fanatiek opzoek. En komt dan loeiend vertellen dat hij hem gevonden heeft (geen gezicht en gehoor met de Kong als toeter in zijn bek

- Sabi85
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder korthaar
- Aantal honden: 1
Jerry wordt blij van kleine hondjes. Grote honden vindt hij soms wat spannend, maar van kleine hondjes wordt hij SUPER blij
. Hij gaat dan kwispelen en spelbuigingen maken. Zondag heeft hij heel leuk gespeeld met een kruising chihuahua X dwergpincher. Het zag er heel komisch uit door het grootteverschil. Hij doet wel heel voorzichtig met kleine hondjes 

- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Lizzie: de bal.
Dushi: als ik knakworstjes maak voor de kinderen.
Keetje: als ik de riem pak en denneappels. Plassen in het bos ( want daaruit drinken is LEUK!!!!) Ijs op water ( want daaraan likken is LEUK!!!!)
Alle drie: mijn moeder ( want snoepjes) en slagroom spuit ( want portie voor de hondjes.
Dushi: als ik knakworstjes maak voor de kinderen.
Keetje: als ik de riem pak en denneappels. Plassen in het bos ( want daaruit drinken is LEUK!!!!) Ijs op water ( want daaraan likken is LEUK!!!!)
Alle drie: mijn moeder ( want snoepjes) en slagroom spuit ( want portie voor de hondjes.
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Balou als ik runder kophuid voor hem pak en Lotus als ik met het eten voor ze bezig ben, het is zo'n lekkerbek.

Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
eten
eten
eten
o ja...en eten.
eten
eten
o ja...en eten.
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
Kleindochters, dochter, hond van dochter. Daar is Indy heel erg blij mee. En met Soes mijn kater natuurlijk. En uur schooieren samen met baasje door de duinen.

Neeltje
-
- Zeer actief
Ik kan de zin: Ga je mee? nog niet eens uitspreken of hij sjeest al naar de voordeur
Zelfde als ik 's ochtends ga tandenpoetsen, dan begint zijn repertoire aan geluiden al. Bij de dagcréme wordt dat nog iets luider en bij de föhn door het dolle heen rondjes rennen en blaffen. En als ik dan stiekem voordat ik de deur dichttrek de ballenwerper nog meepak en hij dat toch ziet, is het feest compleet
Als ik klaar sta om de bal te gooien staat hij ongeduldig als een klein kind op en neer te springen.
x10
En ook als hij een scheet heeft gelaten en ik zeg dattie een vieze stinkerd is wordt er gekwispeld... uit leedvermaak.

Zelfde als ik 's ochtends ga tandenpoetsen, dan begint zijn repertoire aan geluiden al. Bij de dagcréme wordt dat nog iets luider en bij de föhn door het dolle heen rondjes rennen en blaffen. En als ik dan stiekem voordat ik de deur dichttrek de ballenwerper nog meepak en hij dat toch ziet, is het feest compleet

Als ik klaar sta om de bal te gooien staat hij ongeduldig als een klein kind op en neer te springen.

En ook als hij een scheet heeft gelaten en ik zeg dattie een vieze stinkerd is wordt er gekwispeld... uit leedvermaak.
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Izzy wordt vooral blij van eten, en eigenlijk is dat het wel. Wandelen vind ze ook wel leuk maar eten is nog beter.
Droef gaat altijd graag mee naar buiten, en liever nog met de auto weg. Maakt niet uit waarheen en hoelang we in de auto zitten.
Droef gaat altijd graag mee naar buiten, en liever nog met de auto weg. Maakt niet uit waarheen en hoelang we in de auto zitten.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Poosje geleden is Mies ingeslapen en kom dus thuis daarna vanaf de DA zonder Mies en Lotte haar dochter helemaal blij en enthousiast , ging helemaal uit haar dak
. Dus ik sta haar aan te kijken en zeg wat ben jij gek aan het doen idioot
. Zet ze alles even een versnelling hoger
. Dus ik zeg ohhh ben je blij dat mammie dood is
.
Nou dat was het dus , beest ging helemaal uit haar dak
Als ik op de bank ga liggen , voor hun een teken van ouwehoeren en knuffelen . Noor die graag tegen je lult in verschillende "woorden" en tonen en als ik dan terug ga lullen. Als ze alleen mee mogen .Als de koelkast word opgeschoond en al er ligt naar de honden gaat of kliekjes wat overblijft .
Als ik naar boven loop en 3 meehobbelen en Patsy op de trimtafel springt en daar gaat staan dansen .En als de deur openstaat het leuk is om met zijn 3en trap op en af te sjezen.
Als ze wasgoed kunnen jatten of de theedoeken uit de keuken en ik die altijd terug vind in de tuin.
Pluche beesten vermoorden en leeg trekken .

Nou dat was het dus , beest ging helemaal uit haar dak

Als ik op de bank ga liggen , voor hun een teken van ouwehoeren en knuffelen . Noor die graag tegen je lult in verschillende "woorden" en tonen en als ik dan terug ga lullen. Als ze alleen mee mogen .Als de koelkast word opgeschoond en al er ligt naar de honden gaat of kliekjes wat overblijft .
Als ik naar boven loop en 3 meehobbelen en Patsy op de trimtafel springt en daar gaat staan dansen .En als de deur openstaat het leuk is om met zijn 3en trap op en af te sjezen.
Als ze wasgoed kunnen jatten of de theedoeken uit de keuken en ik die altijd terug vind in de tuin.
Pluche beesten vermoorden en leeg trekken .
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Crescent
- Zeer actief
Ik heb van die irritante altijd blijers. Alleen als het regent of te koud is zijn ze in mineur. Maar omdat we ze gruwelijk verwennen komt dat haast niet voor.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
- Jits90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond
- Aantal honden: 3
Van veel, het zijn simpele zielen
Als er iemand thuis komt, als ik bij de kast van de riemen sta, als ik mijn wandelschoenen klaarzet, als ik de denkspelletjes pak, als ze de achtertuin in mogen als er "iets" zit

Als er iemand thuis komt, als ik bij de kast van de riemen sta, als ik mijn wandelschoenen klaarzet, als ik de denkspelletjes pak, als ze de achtertuin in mogen als er "iets" zit

- marrieeeb
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Regenwormen blijkbaar, daar kan je zo lekker in rollen!