Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Relaxodog (dat ding werkt echt!)
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Relaxodog (dat ding werkt echt!)
Thuis wel, in de auto werkte het niet.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Heb je hem in de auto ook opgebouwd? Eerst aanzetten terwijl je erbij zit en niet gaat rijden?gonnie schreef:Thuis wel, in de auto werkte het niet.
-
- Zeer actief
O, daar heb ik niet aan gedacht. Ik dacht dat opbouwen thuis genoeg was.sirene schreef:Heb je hem in de auto ook opgebouwd? Eerst aanzetten terwijl je erbij zit en niet gaat rijden?gonnie schreef:Thuis wel, in de auto werkte het niet.
Beetje dom van me. Bedankt voor je reactie.
Groetjes Gonnie.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Ik ben nog aan het opbouwen. Komt blijkbaar zelden voor dat we een paar uur rustig samen thuis zijn, haha. Nou ja, als het zo is dan is het meestal Netflix tijd 

-
- Zeer actief
Thuis hielp het heel goed. Normaal zijn ze best druk. Maar toen ik hem aan had staan hebben ze drie uur achter elkaar liggen pitten. Heerlijk.
En ik vind het niet erg als ze constant rondlopen, maar Anne sloopt nogal eens wat en dan moet ik elke keer als ik niks hoor in de slaapkamer, als ze daar zijn, gaan kijken of ze niet wat verrot aan het bijten zijn.
Ik haal mijn dekbed en kussen wel van mijn bed af maar dan vinden ze wel iets anders om op te bijten.
Ik werd er een beetje Gallisch van om steeds achter hun reet aan te lopen.
En ik vind het niet erg als ze constant rondlopen, maar Anne sloopt nogal eens wat en dan moet ik elke keer als ik niks hoor in de slaapkamer, als ze daar zijn, gaan kijken of ze niet wat verrot aan het bijten zijn.
Ik haal mijn dekbed en kussen wel van mijn bed af maar dan vinden ze wel iets anders om op te bijten.
Groetjes Gonnie.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Slaapkamerdeur dicht geen optie?gonnie schreef:Thuis hielp het heel goed. Normaal zijn ze best druk. Maar toen ik hem aan had staan hebben ze drie uur achter elkaar liggen pitten. Heerlijk.
Dag. Onze pup vindt alleen zijn best moeilijk, een half uur oke maar daarna jammeren. Ook erg onrustig, zielig. Opbouwen hebben wij volgens de regels gedaan. Ik las nu over de relaxopet. Wil dat gaan proberen, maar zou het kwaad kunnen voor de kat Of zou het de verstandhouding kunnen verbeteren tussen die twee. Het gaat niet slecht, maar kan beter. Ik durf ze bv niet allern los samen in de kamer te houden vandaar dat de pup in een kenbeltj zit als ze alleen is.
Galgo mara merk jij al verschil?
-
- Zeer actief
crutz schreef:Slaapkamerdeur dicht geen optie?gonnie schreef:Thuis hielp het heel goed. Normaal zijn ze best druk. Maar toen ik hem aan had staan hebben ze drie uur achter elkaar liggen pitten. Heerlijk.
Als ik alleen zou zijn wel, maar Gerard vindt het zielig en gooit die deur weer open. Maar het is nu al een week niet gebeurd, dus misschien heeft ze het afgeleerd. In Oostenrijk deed ze het ook niet.
Groetjes Gonnie.
- Leonie&Evi
- Actief
- Aantal honden: 1
ik denk niet dat het kwaad kan voor de kat. er bestaat er nl ook 1 speciaal voor katten! En dat idee zal wel hetzelfde zijn, misschien een net ander muziekje of zo.Marieke23 schreef:Dag. Onze pup vindt alleen zijn best moeilijk, een half uur oke maar daarna jammeren. Ook erg onrustig, zielig. Opbouwen hebben wij volgens de regels gedaan. Ik las nu over de relaxopet. Wil dat gaan proberen, maar zou het kwaad kunnen voor de kat Of zou het de verstandhouding kunnen verbeteren tussen die twee. Het gaat niet slecht, maar kan beter. Ik durf ze bv niet allern los samen in de kamer te houden vandaar dat de pup in een kenbeltj zit als ze alleen is.
Dat denk ik ook. Dank je. Merk jij nog steeds verschil bij gebruik? Mijn pup slaapt soms nog veel, kan ik relaxo aanzetten om te wennen als hij slaapt of heeft dat geen zin? Moet ik dan 10 dagen wennen en hem in de tussentijd helemaal niet alleen laten, of de wenminuten alleen toch gewoon doorzetten zonder de relaxo uiteraard. Die pas gebruiken als ze er aan gewend is?
- Patricia.
- moderator
- Mijn ras(sen): Whippet x poedel
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren - Aantal honden: 4
Ik heb er vandaag ook 1 besteld, hopelijk krijgt Fire daardoor ook wat meer rust in zijn koppie als ik weg ben.
Hij blijft heen en weer lopen als ik er niet ben, ook als vriendlief en zoon thuis zijn.
Bench ed komt hij uit, en hij gaat zo veel mogelijk meee of oppas, maar werk ook door de weeks dan ben ik 2 uurtjes per dag weg.
Behalve de schoolvakanties dan ben ik ook vrij.
Hij sloop niks maar gaat niet liggen haha.
Dus hoop dat hij hier mee toch die rust krijgt
Hij blijft heen en weer lopen als ik er niet ben, ook als vriendlief en zoon thuis zijn.
Bench ed komt hij uit, en hij gaat zo veel mogelijk meee of oppas, maar werk ook door de weeks dan ben ik 2 uurtjes per dag weg.

- Patricia.
- moderator
Spaanse dame
Ik heb er vandaag ook 1 besteld, hopelijk krijgt Fire daardoor ook wat meer rust in zijn koppie als ik weg ben.

Fire, ik bestel het morgen, nog even kijken waar en voor welke prijs. Zullen we elkaar op de hoogte houden? Waar heb jij hem besteld? Zou je de nacht ook kunnen gebruiken als aanleerfase, dan is onze pup heel lekker aan het slapen. Vandaag de gebruiksaanwijzing uitgeprint. Heel wat stappen te gaan.
- Patricia.
- moderator
Spaanse dame
Ik heb hem bij bol.com 72.90Marieke23 schreef:Fire, ik bestel het morgen, nog even kijken waar en voor welke prijs. Zullen we elkaar op de hoogte houden? Waar heb jij hem besteld? Zou je de nacht ook kunnen gebruiken als aanleerfase, dan is onze pup heel lekker aan het slapen. Vandaag de gebruiksaanwijzing uitgeprint. Heel wat stappen te gaan.
Of hij in de nacht te gebruiken is als aanleer fase weet ik niet.
Maar zet hier zeker neer hoe en wat

- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Oh ja goeie, misschien kan dat ook wel ‘s nachts. Ik kan in de zomervakantie thuis werken, dus dan ga ik eindelijk verder met het opbouwen.
Had hem eigenlijk gisteren moeten gebruiken. Ik had de hondjes bij mijn moeder gebracht vanwege een hele lange werkdag. Lou is goed oppas gewend maar in de tram kreeg ik een geluidsfragmentje van een loeiende Millie. Echt als een verlaten wolf ging ze tekeer en nog best lang ook. Dat terwijl ze mijn moeder heel goed kent en we daar vaak thuis zijn.
Had hem eigenlijk gisteren moeten gebruiken. Ik had de hondjes bij mijn moeder gebracht vanwege een hele lange werkdag. Lou is goed oppas gewend maar in de tram kreeg ik een geluidsfragmentje van een loeiende Millie. Echt als een verlaten wolf ging ze tekeer en nog best lang ook. Dat terwijl ze mijn moeder heel goed kent en we daar vaak thuis zijn.
Oh dat klinkt sneu, ben benieuwd of het de volgende keer helpt. Ik heb hem ook besteld, Vanmorgen bij het boodschappen doen weer jammeren en piepen.
Ik heb hem binnen. Leuk, doe hem even aan om te horen wat voor geluid eruit komt. Hond zat meteen voor mij. Koppie scheef. Gelijk weer uit gedaan. Nu op de oplader, denk dat hij is opgeladen als rode lampje uit is?
- Patricia.
- moderator
Spaanse dame
Hier is hij ook binnenMarieke23 schreef:Ik heb hem binnen. Leuk, doe hem even aan om te horen wat voor geluid eruit komt. Hond zat meteen voor mij. Koppie scheef. Gelijk weer uit gedaan. Nu op de oplader, denk dat hij is opgeladen als rode lampje uit is?

Ik heb hem nu aanstaan, kat lag al op de bank te sluimeren en de hond onder de bank. Beetje eentonig muziekje, niet naar om aan te horen, heb hem zacht staan omdat ikzelf behoorlijk gevoelig ben voor geluid. Maar ik kan hem nog goed horen, neem dus aan de dieren ook. Hoor wel een ruisje , zou dat het geluid zijn dat dieren horen en wij niet?Zou je gewoon tegen elkaar mogen praten? Pup komt nu onder bank vandaan en blijft gewoon liggen! Stukje verder op.
Het is heel apart, maar er gebeurt dus echt war. Er is nu al veel meer rust in huis, na twee keer een half uur aan te hebben gestaan. Qua geluid echt heel zacht. Het is zeker niet zo dat als apparaatje uit is er meteen weer een stuiterende pup rondloopt. En de kat is weer zoal hij was voor de hond kwam, rustig slapend op de bank. Heb jij hem al geprobeerd Fire?
- Patricia.
- moderator
Spaanse dame
Hier staat hij sinds dinsdag elke dag even een uurtje aan als wij heerlijk gewandeld hebben.
Gaan wij even zo door doen.
Gaan wij even zo door doen.

Update dag drie. Tja, rust als hij aanstaat en zeker wat meer rust tussen kat en hond. Verder natuurlijk nog niet alleen gelaten met de relaxo aan. Wel vanmorgen even snel 20 minuten weggeweest. Geen gejammer, 1 x een kefje, wel veel stressignalen te zien op het filmpje, hijgen, bek likken. Toch lag ze verder rustig, geen gegooi met mand en waterbak......misschien wil ik te graag resultaat zien, dat kan ook.
Update dag drie. Tja, rust als hij aanstaat en zeker wat meer rust tussen kat en hond. Verder natuurlijk nog niet alleen gelaten met de relaxo aan. Wel vanmorgen even snel 20 minuten weggeweest. Geen gejammer, 1 x een kefje, wel veel stressignalen te zien op het filmpje, hijgen, bek likken. Toch lag ze verder rustig, geen gegooi met mand en waterbak......misschien wil ik te graag resultaat zien, dat kan ook.
Toch alweer een maand geleden, nieuwe update. Wij kunnen ons hond nu ruim een half uur alleen laten, los in de kamer, met de relaxopet aan. Dat is langer dan voor de relaxopet. Er wordt niet meer gejammerd of geblaft. Dit nog uitbreiden dan komt het helemaal goed.
Fire, hoe gaat het bij jullie?
Fire, hoe gaat het bij jullie?
- Patricia.
- moderator
Spaanse dame
Hier gaat het nog steeds niet lekker, na de vakantie is het weer verschrikkelijk met hem hij moet echt weer in het ritme komen.
Dus heb ook maar de aminocalm tabletten besteld.
Die komen hoop ik morgen binnen.
En hoop dat die ism de relaxodog wat gaan doen voor hem
Dus heb ook maar de aminocalm tabletten besteld.
Die komen hoop ik morgen binnen.
En hoop dat die ism de relaxodog wat gaan doen voor hem

He, wat jamner voor jullie. Ik hoop dat de tabletten wat gaan doen.
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
- Aantal honden: 3
Ben nog maar kort lid hier en ben het hele forum een beetje aan het doorspitten en toen kwam ik dit topic ook tegen. De RelaxoDog heb ik sinds vorig jaar oktober en vanaf dag 1 ben ik er erg blij mee. Mijn jongste is echt een stresskip maar sinds ik dit apparaat heb zijn veel situaties veel beter beheersbaar voor haar. Vuurwerk, dierenarts bezoekjes een verbouwing bij de buren, ze vind het nog steeds wel spannend dat kun je aan haar lichaamstaal wel aflezen maar er is geen paniek meer en ze ondergaat het lijdzaam.
In eerste instantie had ik hem op proef gekregen van een vriendin die ze verkoopt om gewoon eens te kijken of het werkelijk zo'n goed apparaat is als de leverancier beweert. Binnen een week heb ik al aangegeven dat ik het apparaatje absoluut wilde houden. Via mijn vriendin (waar ik ook inspring in drukke tijden) heb ik ook erg mooie andere dingen gezien met zowel honden, katten als paarden. Er kleeft wel 1 nadeel aan de Relaxopet producten, zodra ze aangezet worden moet ik vechten om niet in slaap te vallen hahaha
In eerste instantie had ik hem op proef gekregen van een vriendin die ze verkoopt om gewoon eens te kijken of het werkelijk zo'n goed apparaat is als de leverancier beweert. Binnen een week heb ik al aangegeven dat ik het apparaatje absoluut wilde houden. Via mijn vriendin (waar ik ook inspring in drukke tijden) heb ik ook erg mooie andere dingen gezien met zowel honden, katten als paarden. Er kleeft wel 1 nadeel aan de Relaxopet producten, zodra ze aangezet worden moet ik vechten om niet in slaap te vallen hahaha
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier schakelt hij zich zelf uit na een bepaalde tijd. Iemand een tip hoe ik dit kan uitschakelen?
Groetjes Helma
http://www.cashelvale.nl
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier schakelt hij zich zelf uit na een bepaalde tijd. Iemand een tip hoe ik dit kan uitschakelen?
Groetjes Helma