Wel foto's maken he
Moderator: moderatorteam
Ik neem niet mijn camera mee, gaat hem niet worden met een 33 weken zwangere buik...Miezemuis schreef:Damn werkweekend
Wel foto's maken he
Staat op pagina 1DeDiana schreef:Misschien sluit ik aan met Taar. Ik moet even kijken of ik morgenochtend op tijd terug ben met de rest. Heeft iemand een adres voor me?
Ah, daar had ik overheen gekeken, bedankt! Ik laat morgenochtend wel even weten of ik op tijd thuis ben om mee te wandelen.tycha schreef:Staat op pagina 1DeDiana schreef:Misschien sluit ik aan met Taar. Ik moet even kijken of ik morgenochtend op tijd terug ben met de rest. Heeft iemand een adres voor me?
Dino loopt er ook bij als een zwerver, hij moet woensdag weerHilde schreef:Elmo en ik willen wel aansluiten. Heel hoogstaand ras natuurlijk, maar zijn kapsel is uitgezakt. Hij gaat dinsdag weer naar de trimmer, dus morgen is hij nog een schoffie. Ook qua gedrag vrees ik trouwens, hij is nog wat hondjes-fan.
Ik zag het van de week, ben ik niet de enige.Hilde schreef:Elmo en ik willen wel aansluiten. Heel hoogstaand ras natuurlijk, maar zijn kapsel is uitgezakt. Hij gaat dinsdag weer naar de trimmer, dus morgen is hij nog een schoffie. Ook qua gedrag vrees ik trouwens, hij is nog wat hondjes-fan.
Volgens mij is het beeld van hoogstaande poedel morgen ook wel naar zijn klote .tycha schreef:Gelukkig dan maar dat mijn Trissje er als een echte dame bij loopt
Dat was bij mij al lang naar de klote sinds we met Judith wandelenbouvierpoedel schreef:Volgens mij is het beeld van hoogstaande poedel morgen ook wel naar zijn klote .tycha schreef:Gelukkig dan maar dat mijn Trissje er als een echte dame bij loopt
En bedankt he?! Hahahatycha schreef:Dat was bij mij al lang naar de klote sinds we met Judith wandelenbouvierpoedel schreef:Volgens mij is het beeld van hoogstaande poedel morgen ook wel naar zijn klote .tycha schreef:Gelukkig dan maar dat mijn Trissje er als een echte dame bij loopt
Vertel..... met foto's graagDomor schreef:voor iedereen die het zich afvroeg: ik ben uit de modder gehaald door vrienden en weer veilig onderweg naar huis.
Leedvermaak is het beste vermaak toch? Maar de foto's waren niet dramatisch, ik zal ze straks opzoeken, maar alles ligt nu diep te slapen, dus dan wil ik even niet opstaan. Ik stond 8cm diep in de modder met mijn voorwielen. Mijn ene achterwiel stond nog ruimschoots op het asfalt, het andere wiel op stevige bosgrond. Het ene voorwiel stond zo'n 15cm van het asfalt af, maar er was geen beweging meer in te krijgen.mosquito1980 schreef:Vertel..... met foto's graagDomor schreef:voor iedereen die het zich afvroeg: ik ben uit de modder gehaald door vrienden en weer veilig onderweg naar huis.
Waar is dichterbij?Joey.K schreef:Kunnen jullie niet eens dichterbij gaan wandelen??
Laten Judith en ik nu zelf ook een beetje uit die richting komenJoey.K schreef:Richting noord Holland.. het is altijd zo een eind