Moderator: moderatorteam
oh.. herkenning aan de foto... ik ben echt erg!veertje schreef:Ik vond de eerste zo leuk hoe ze zo blij rond gingVolgende maand weer, tikkeltje minder warm dan hoop ik (ja, echt heus, zelfs ik vond het warm
). Dan kom je ons maar weer vergezellen bij de tent
~Suzanne~ schreef:oh.. herkenning aan de foto... ik ben echt erg!veertje schreef:Ik vond de eerste zo leuk hoe ze zo blij rond gingVolgende maand weer, tikkeltje minder warm dan hoop ik (ja, echt heus, zelfs ik vond het warm
Hoi "kruisginsheltie"
Suzanne
veertje schreef:~Suzanne~ schreef:oh.. herkenning aan de foto... ik ben echt erg!veertje schreef:Ik vond de eerste zo leuk hoe ze zo blij rond gingVolgende maand weer, tikkeltje minder warm dan hoop ik (ja, echt heus, zelfs ik vond het warm
Hoi "kruisginsheltie"
Suzanne
Ik wilde me eerst nog voorstellen als forumleden, maar dacht dat je Finn wel herkend had
![]()
Wel kruising met teckel dan, dat was wel weer duidelijk vandaag met Chef als buurman. Ik zag nogal wat gelijkenis
Shibby schreef:Hé wat leuk, ik wist niet dat jij ook op het forum zitrakker2000 schreef:was leuk om der zien lopen, en ze deed het leuk.
En ze vond stiekem de mijne toch wel een leuke hond, haha
Lou was inderdaad erg gecharmeerd van je heer op leeftijd
Heb je de 10 punten nog gehaald eigenlijk?
Nou je het zegt, ik heb inderdaad nog een hond gezien die op de keurmeesters reageerde. Een hele leuke zwarte hond was datveertje schreef:Tja die keurmeesters, Lou was niet de enige die dat vreemd vond weet ik toevallig![]()
Het was weer gezellig, vol goede moed op naar komend weekend!