Werd nog gebeld met wat vragen over medicijnen/allergieën etc ivm narcose. Ze hadden al een katheter aangebracht en nog niet eerder zo'n goed luisterende hond meegemaakt
Vandaag dus de scintigrafie en ergens morgen krijgen we de uitslag...
Moderator: moderatorteam

Thanks!lucie schreef:ik ga voor hem duimen

Hippo schreef:Jeetje zeg, wachten duurt lang![]()
Vanmorgen vroeg heeft Utrecht de uitslagen gemaild naar Sleeuwijk. Maar heb nog steeds geen antwoord. Heb net gebeld, krijg ik te horen dat de dierenarts nog 'geen tijd' heeft gehad om ernaar te kijken. Heb de assistente gezegd dat ik het betreur dat het zo lang duurt voordat ze bellen als het gaat om een uitslag over opereren of inslapen.
o neeHippo schreef:Ben gebeld...
Hippo heeft behoorlijke LPC in zijn linker elleboog en matig in zijn rechter elleboog. De oorzaak is trauma, dus die beuk van Dico in februari. Hij loopt dus nu al 8-9 maanden met botfragmenten in zijn ellebogen. Het is niet zeker of het daarom nog te opereren is. Om dat vast te stellen moet een CT-scan worden gemaakt.
De vraag is of opereren haalbaar is., Dus eerst zijn kruisband, dan ene elleboog, dan andere elleboog. Wat ik begreep herstellen lang niet alle honden goed na een LPC operatie (dus blijven dan pijn houden). Daarnaast heeft hij ook nog die zeer aannemelijke kans dat zijn andere kruisband nog gaat afscheuren.
De dierenarts in Sleeuwijk 'kon' niet vertellen wat wijsheid was en laat de keus aan ons. Wilde ook niet zeggen wat een normale LPC operatie aan revalidatieperiode heeft. Dus andere orthopeed gebeld en krijg zo antwoord.

Ik denk omdat zijn kruisband achter ook al kapot is dat dit niet handig is?Dees en Maylo schreef:Wat kut uitslag.
Waarom trouwens niet beide ellebogen tegelijkertijd opereren? Is bij Droef ook gedaan en is me niet tegen gevallen ondanks dat ik wel allerlei beren op de weg zag.

Beide ellebogen konden volgens die orthopeed wel tegelijkertijd.Dees en Maylo schreef:Wat kut uitslag.
Waarom trouwens niet beide ellebogen tegelijkertijd opereren? Is bij Droef ook gedaan en is me niet tegen gevallen ondanks dat ik wel allerlei beren op de weg zag.