Ik zou het helemaal opnieuw doen. Dus zoals je het nieuw aanleert alsof ze het niet kent.
En als het niet helpt, wellicht een ander commando er weer aan koppelen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Blijven zitten en nooit meer opstaan
Moderator: moderatorteam
- Lucia
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
- Aantal honden: 2
Re: Blijven zitten en nooit meer opstaan
Hier helpt dat niet. En 25 en 30 kg die in de ankers gaan duw je niet even vooruit.laeken schreef:Ik haal mijn hand over de hond tegen de haren in en roep " ga maaaarrrr". Denk dat dat wel werkt.
Dus heel vrolijk ga maar waarbij je de hond dus ook fysiek aanraakt en soort van op jut om op te staan. Hier is dit nl zo met naast. Als er mensen of auto's komen roep ik de hondjes naast. Als de brááfste kindjes van de klas lopen ze dan als twee dwergherders aan de voet. Soms blijven ze dat doen als ik zeg ga maar....
Dan krijgen ze dus die vrolijke aai tegen hun haren in richting waar ik wil dat ze heen gaan en dan rennen ze eigenlijk altijd weer vooruit. Je kan er ook gewoon een beetje bij duwen zolang je er maar een hele vrolijke speelse toon bij gebruikt.
Dat is kort en duidelijk en helder.
In huis laten we ze gewoon zitten, ze bewegen vanzelf weer. Buiten roep ik ze als ik doorloop en dan gaat Balu wel weer zijn eigen gang, Luna laat dan nog wel eens zien hoe goed ze kan volgen, dat negeer ik dan maar, uiteindelijk gaat ze dan toch wat anders doen.
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl