En eens, ze zijn veel later in hun kop pas serieus. Maar ze gaan op een gegeven moment allemaal hard

Moderator: moderatorteam
Ze is 15.5 maanden. Dus echt nog een jong ding. Dat zelfstandige trainen we ook vooral_Leonie schreef:Wat mooi gelopen! Heel knap en wat gaat ze goed zelfstandig vooruit. Hoe oud is ze nu?
Mooi om te zien.
dank jeNanna schreef:leuk om te zien! Jij ziet er trouwens ook goed uit
Tsja, mijn verwachtingen zijn misschien niet helemaal eerlijk en dat heb ik echt moeten leren loslaten. Ik wilde nog een Csiva maar ik heb er wel vrede mee dat ik nooit meer een Csiva krijgveertje schreef:Jullie gaan goed!![]()
Maar dat gingen jullie altijd al hè, nergens voor nodig die dipjes
Ik vind het er ook heel goed uitzien. Sommige honden zijn gevoeliger en hebben gewoon meer tijd nodig. Kijk naar Rasta van Marieke ook een hond die heel veel tijd/ vertrouwen nodig heeft gehad, maar nu erg leuk gaat.Machie schreef:dank jeNanna schreef:leuk om te zien! Jij ziet er trouwens ook goed uit
Tsja, mijn verwachtingen zijn misschien niet helemaal eerlijk en dat heb ik echt moeten leren loslaten. Ik wilde nog een Csiva maar ik heb er wel vrede mee dat ik nooit meer een Csiva krijgveertje schreef:Jullie gaan goed!![]()
Maar dat gingen jullie altijd al hè, nergens voor nodig die dipjesIk verwacht ook niet dat Fiji de resultaten gaat lopen die Csiva loopt
Machie schreef:dank jeNanna schreef:leuk om te zien! Jij ziet er trouwens ook goed uit
Maar dat gingen jullie altijd al hè, nergens voor nodig die dipjesIk verwacht ook niet dat Fiji de resultaten gaat lopen die Csiva loopt
Csiva is qua maat net wat gunstiger he. Fiji moet in verhouding veel hoger springen en het opnemen tegen de border collies, dat hoeft csiva niet. Dus daarin verwacht ik niet dat ik boven in de klasses ga lopen.veertje schreef: Hoe oud is Fiji en hoe oud is Csiva?Fiji is geen Csiva, maar waarom zou ze dat niet kunnen bereiken? In de basis is het een leuke werkhond, jij hebt al veel meer ervaring dan toen je met Csiva begon, je hebt allerlei vreselijk leuke seminars en trainingen gevolgd (en nog voor de boeg). Dus volgens mij heb je met Fiji al een heel goede basis. Ze is alleen nog jong en volop in ontwikkeling. Even zoeken naar de juiste knopjes voor Fiji en dan gaan jullie vast en zeker mooie dingen laten zien
Ja Rasta doet het idd steeds leuker!suzan25 schreef: Ik vind het er ook heel goed uitzien. Sommige honden zijn gevoeliger en hebben gewoon meer tijd nodig. Kijk naar Rasta van Marieke ook een hond die heel veel tijd/ vertrouwen nodig heeft gehad, maar nu erg leuk gaat.
En verwachtingen loslaten en niet vergelijken met je vorige hond is wel herkenbaar. Nu is mijn situatie natuurlijk plotseling heel anders geworden maar daarvoor had ik het ook wel een beetje. Nu geniet ik gewoon van elke hond evenveel maar Floyd gaat nooit Abbey evenaren in dat fijne gevoel van samen werken denk ikEn dat is ook prima Floyd is Floyd en die doet op zijn manier erg zijn best voor mij
Machie schreef:Csiva is qua maat net wat gunstiger he. Fiji moet in verhouding veel hoger springen en het opnemen tegen de border collies, dat hoeft csiva niet. Dus daarin verwacht ik niet dat ik boven in de klasses ga lopen.veertje schreef: Hoe oud is Fiji en hoe oud is Csiva?Fiji is geen Csiva, maar waarom zou ze dat niet kunnen bereiken? In de basis is het een leuke werkhond, jij hebt al veel meer ervaring dan toen je met Csiva begon, je hebt allerlei vreselijk leuke seminars en trainingen gevolgd (en nog voor de boeg). Dus volgens mij heb je met Fiji al een heel goede basis. Ze is alleen nog jong en volop in ontwikkeling. Even zoeken naar de juiste knopjes voor Fiji en dan gaan jullie vast en zeker mooie dingen laten zien
Ja Rasta doet het idd steeds leuker!suzan25 schreef: Ik vind het er ook heel goed uitzien. Sommige honden zijn gevoeliger en hebben gewoon meer tijd nodig. Kijk naar Rasta van Marieke ook een hond die heel veel tijd/ vertrouwen nodig heeft gehad, maar nu erg leuk gaat.
En verwachtingen loslaten en niet vergelijken met je vorige hond is wel herkenbaar. Nu is mijn situatie natuurlijk plotseling heel anders geworden maar daarvoor had ik het ook wel een beetje. Nu geniet ik gewoon van elke hond evenveel maar Floyd gaat nooit Abbey evenaren in dat fijne gevoel van samen werken denk ikEn dat is ook prima Floyd is Floyd en die doet op zijn manier erg zijn best voor mij
Jouw situatie is afschuwelijk en je weet hoe vreselijk blij ik was je vorige week in Uden weer te zien lopen! Ook met Floyd en hij deed het zooo super de super goed!!
Nee, zelfs als ik heeeel boos op dr doe wordt ze niet klein genoegsuzan25 schreef: Heb je geen kans dat Fiji medium gemeten wordt?
Dat is jammer. Natuurlijk kan ze 60 springen, Kroaten hebben volgens mij springveren in hun poten. Alleen voor de competitie in de derde graad zou medium gunstiger zijn voor haar denk ik.Machie schreef:Nee, zelfs als ik heeeel boos op dr doe wordt ze niet klein genoegsuzan25 schreef: Heb je geen kans dat Fiji medium gemeten wordt?
Maar vandaag heeft ze op 55 getraind en een paar sprongen op 60 gedaan en dat was geen probleem