Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pluk je rot :-)

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

linlin

Ongelezen bericht door linlin »

ien schreef: groene zeep is desinfecterend,ook goed tegen vlooien en evt beschadigingen van huid tijdens plukken!!
het is goedkoop en een goed middel tegen van alles en nog wat!!
dat is chloor ook :roll: .....................was je je hond dus ook niet mee.

hier gebruik ik overigens vooral GEEN hondenshampoo omdat die niet goed schoon wast.

als ursula in de rotte vis heeft liggen rollen kan ik me een rolberoertje wassen met die hondenshampoo, ze blijft een uur in de wind stinken en de vis-vlek krijg je er ook niet uit.

dus mevrouwtje wordt hier vrolijk met 'onze' milde shampoo gewassen.
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

huh? Angelique, ik begrijp je reactie niet....
Laatst gewijzigd door miekmiek op 14 nov 2003 09:42, 2 keer totaal gewijzigd.
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Heb even terug zitten lezen, en ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt Angelique. Ik begreep al niet waarom ik zo'n reactie kreeg. :mrgreen: Maar met die rare lui bedoelde ik jou niet hoor, ik heb toen een trimmer aan de telefoon gehad die door de telefoon beoordeelde dat tommie al plukrijp was. Zonder verder ook maar om info te vragen ofzo. Toen ik zei dat zijn vacht nog heel vast zat zei ze dat dat niet uitmaakte. Dat had ik misschien duidelijker op moeten schrijven.
Verder zeg ik ergens tussen haakjes (wel een goede trimmer) en dat lijkt een beetje alsof ik bedoel dat ik jou niet goed zou vinden. Maar ook dat is niet zo bedoelt, ik doelde hier meer op dat die aan de telefoon zo raar was en de vrouw waar ik later naartoe was gegaan was in mijn ogen wel een goede trimmer. Dus sorry als je me verkeerd begrepen hebt, en sorry dat ik niet wat duidelijker geweest ben....
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”