Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Marion toch.... wat vreselijk verdrietig.
Jij en je meiden , jij en de afgelopen jaren nogeleden met je ene meisje, dat is nu niet meer en wat zullen jullie haar missen
sterkte voor nu en straks en later, ook voor Pieter
Shedmans Sheperd Blanca Lady Fayen(1998-2010) Wodan Of The First Choice (2000-2015) Winterstorm`s Yuma mijn zielsmaatje(2007-2011) Yuno uit het Noorden (2011) Jonah`s White Joy Taran (2013)
Moest vandaag nog aan haar denken.
Heel veel sterkte met dit verlies, wat zal het stil zijn.... .
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Ach Mieppie toch. Het zat eraan te komen, je probeert je er op in te stellen maar toch is het gemis dan enorm groot. Wat zal het stil zijn in huis nu jullie beide meisjes er niet meer zijn. Ga maar snel naar Saar, Miep. Marion en Pieter heel veel sterkte gewenst.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody In liefdevolle herinnering: Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Och je lieve Miep. Ik herinner me nog een filmpje dat ze bij de buurman elke dag een koekje ging halen en dan blafte ze en kwam dan met de voorpootjes omhoog. Zo aandoenlijk vond ik dat. Heel veel sterkte.
Wat een gemis Marion , jullie zijn zo overduidelijk dol op jullie meisjes geweest, dat las je in elk bericht.
Ik wens jou en Pieter dan ook heel veel sterkte bij het moeten missen van Mieperdepiep
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.