Gentle of Taxi.
Gimmick lijkt me niet geschikt

Denk dat het Taxi wordt...
Moderator: moderatorteam
Dit lijkt me nu net een uitstekende activiteit voor Jazz_Jules_ schreef:Ik Ivy of Jules.. Jazz sowieso niet en Lewis is te hyper;p
Haha ja, lekker niks doen..maar Jazz doet niet aan zwemmen.. Als die eraf zou vallen is ze in paniekveertje schreef:Dit lijkt me nu net een uitstekende activiteit voor Jazz_Jules_ schreef:Ik Ivy of Jules.. Jazz sowieso niet en Lewis is te hyper;p
Het staat juist voor deze zomer geplandOdy schreef:Komt dit deze zomer weer??
Lijkt me supergaaf, vraag me alleen af of Sira het wel durft......
Is er nog plek op 25 juni?_Jules_ schreef:25 juni is nog 1 plek vrij.. 18 juni nog een paar plekjes.
Ja hoor daar kan je nog meedoen! Even mailtje sturen naarHilly45 schreef:Is er nog plek op 25 juni?_Jules_ schreef:25 juni is nog 1 plek vrij.. 18 juni nog een paar plekjes.
Gedaan._Jules_ schreef:Ja hoor daar kan je nog meedoen! Even mailtje sturen naar hondenshows@gmail.com !Hilly45 schreef:Is er nog plek op 25 juni?_Jules_ schreef:25 juni is nog 1 plek vrij.. 18 juni nog een paar plekjes.
Oh oeps, dacht dat het een oud bericht was hihi.veertje schreef:Het staat juist voor deze zomer geplandOdy schreef:Komt dit deze zomer weer??
Ody schreef:Oh oeps, dacht dat het een oud bericht was hihi.veertje schreef:Het staat juist voor deze zomer geplandOdy schreef:Komt dit deze zomer weer??
Tot welk formaat/gewicht kunnen honden mee??
Sira is namelijk best een flinke hond.......
Is het aan te raden om het alleen met echte zwemmers te doen dan?_Jules_ schreef:Haha ja, lekker niks doen..maar Jazz doet niet aan zwemmen.. Als die eraf zou vallen is ze in paniekveertje schreef:Dit lijkt me nu net een uitstekende activiteit voor Jazz_Jules_ schreef:Ik Ivy of Jules.. Jazz sowieso niet en Lewis is te hyper;pEn die zou er ook niet opblijven hoor, ze zou het doodeng vinden.
Er zitten over het algemeen wel eenden langs de route, soms meerkoeten of waterhoentjes.Shibby schreef:Ik hoop maar dat er niet teveel watervogels zijn, want dan vliegen Malou en ik van de sup af denk ik zo
Ik was er al bang voorLongFields schreef:Er zitten over het algemeen wel eenden langs de route, soms meerkoeten of waterhoentjes.Shibby schreef:Ik hoop maar dat er niet teveel watervogels zijn, want dan vliegen Malou en ik van de sup af denk ik zo
Ja hoor, dat overleef je wel, kan ik uit eigen ervaring vertellen.Shibby schreef:Ik was er al bang voorLongFields schreef:Er zitten over het algemeen wel eenden langs de route, soms meerkoeten of waterhoentjes.Shibby schreef:Ik hoop maar dat er niet teveel watervogels zijn, want dan vliegen Malou en ik van de sup af denk ik zo
Ach, ik zal het wel overleven. Ook met nat pak.
Leuk! Misschien ziet Ingrid wel dat jij met een broertje van Mojo komt.jenn90 schreef:Ik heb me ook ingeschreven heel benieuwd hoe Rally het vind
Dat zal kwa uiterlijk niet te missen zijnLongFields schreef:Leuk! Misschien ziet Ingrid wel dat jij met een broertje van Mojo komt.jenn90 schreef:Ik heb me ook ingeschreven heel benieuwd hoe Rally het vind![]()
Welke datum ga je?
Het is de 18e of de 25e tochOdy schreef:Wie gaat wanneer??
Ik heb er nu al zin in, wij gaan zelf de 28e![]()
Heb toch besloten om ipv Sira onze nieuwe aanwinst Lana mee te nemen.
Ik denk dat die er veel meer plezier aan beleeft dan Sira.