runninggirl schreef:Wat fijn dat hij weer wat opknapt!
Weet niet of het goedkoper is, maar Bandit (versvlees) heeft een nierdieet kvv. Ken een hond die het er echt heel goed op deed 2 jaar lang. En ik denk dat zelfs zelf samenstellen van barf sowieso een stuk goedkoper is (op barfplaats forum staat wel een handleiding voor een nierdieet) dan de blikken die je nu voert.
Maar ja dat is wel vers vlees en daar moet je wel aan willen dan. Nierdieet brokken ken ik geen ervaringen mee.
Is een optie,heb nu alleen even geen tijd om er goed in te duiken. Heb net nog even wat eten bij de dierenarts bijgehaald. Maylo eet nu dus gewoon weer goed, wel kleine beetjes steeds maar steeds een klein beetje maakt ook veel ipv 2 keer per dag de normale hoeveelheid. Gisteravond heeft hij nog 1,5 blik opgegeten.
Vanochtend weer een half blik en net 100 gram brokken die ik toch ook maar gehaald heb. Heb die brokken gelijk online besteld en kom nu op 1,70 euro per dag uit. Dat valt me alles behalve tegen, zeker in verhouding met 4 blikken per dag van 3,50 euro.
Ga er van de week even goed voor zitten, voorlopig redden we het nu wel dus heeft geen haast.
Inmiddels lijkt wel weer wat meer opgeknapt te zijn, slaapt wel nog veel maar als hij wakker is dan is hij ook wel redelijk goed wakker en reageert weer redelijk voor zijn doen normaal overal op.
Gister helemaal vergeten te vermelden maar woensdag hebben we weer controle, en ik kan dag en nacht bellen als er wat is want ze zijn er altijd en Maylo krijgt voorrang momenteel. Toch wel fijn als dat even tegen je gezegd wordt als je weg gaat.