Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

KNGF Geleidehonden door het stof om bonus directeur

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: KNGF Geleidehonden door het stof om bonus directeur

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

bouvierpoedel schreef:Mijn naam is Ellen Greve de directeur van de KNGF en wil jullie hartelijk bedanken voor jullie steun en inzet voor ons streven om zoveel mogelijk mensen aan een hulphond te helpen waar deze zo nodig is .Natuurlijk is daar geld voor nodig , veel geld ,want hulphonden kosten nu eenmaal veel tijd , inzet en geld . De prognose voor aankomend jaar zal zijn dat wij uw steun en geld hard nodig hebben om verder te gaan met ons doel en te groeien , wel te verstaan onder mijn toeziend oog en leiding . Om dit te kunnen bereiken kunnen wij het eerste half jaar van 2017 geen honden opleiden , berekend vanuit de giften en donaties van afgelopen jaar.
U zal toch echt vanuit uw warme hart moeten laten blijken door iets meer te storten om onze doelen te bereiken want nu staat het er voor dat omstreeks Juni de targets pas behaald zullen worden dat net mijn schamele loon bij elkaar geschraapt zal zijn en ik dan pas verder kan gaan denken hoe wij het financiele plaatje rond kunnen krijgen om daadwerkelijk geld kunnen uit gaan geven waarvoor wij in het leven zijn geroepen om onze koninklijke plicht te kunnen doen en zeggen JAAA wij gaan weer aan de slag. Om hulphonden op te leiden.
Want zonder mijn leiding en uw geld gaat dat echt niet gebeuren, dus stort vanuit u hart en laat mij zorgen dat er nog meer hulphondjes na Juni 2017 opgeleid kunnen worden.
Houd het goede doel in het oog en mijn streven.

Uw Ellen Greve.
Die Ellen toch. Je weet altijd precies mijn gevoelige snaar te raken zodat mijn hart doet spreken. Het doel heiligt de middelen. :F:
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Lemuria schreef:
Lizzie. schreef:Verzin je dat nu ff uit je duim :O:
:LOL: :LOL: :LOL:
Dat haalde ik uit de typefouten :mrgreen:
Ja zo zuigen we alle 2 graag ergens op. :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
*Wolf*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Wolf* »

Ik doneer al heel lang niet meer aan de bekende goede doelen. Wel geef ik donaties aan mensen die ik (al dan niet persoonlijk) ken en die belangeloos voor gedumpte dieren zorgen. Zo weet je zeker dat elke cent goed wordt besteed.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”