Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jarah kucht.

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Re: Jarah kucht.

Ongelezen bericht door Lizzie. »

gonnie schreef:Ik denk dat het met Nikkie op zich wel mee zal vallen. Kan ook gewoon kennelhoest zijn, of kougevat door de airco in de auto.

Zit soms zelf ook te vernikkelen in de auto en ben er ook verkouden van.

Heb al vaker tegen Gerard gezegd dat hij de temperatuur van de airco niet zo laag moet zetten. Ik heb het niet snel koud maar als die airco aanstaat toch wel.
Dat heeft niks met de kou te maken dat je verkouden word, maar dat de airco vol zit met bacteriën en schimmels en gereinigd moet worden ;)
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Lizzie. schreef:
gonnie schreef:Ik denk dat het met Nikkie op zich wel mee zal vallen. Kan ook gewoon kennelhoest zijn, of kougevat door de airco in de auto.

Heb al vaker tegen Gerard gezegd dat hij de temperatuur van de airco niet zo laag moet zetten. Ik heb het niet snel koud maar als die airco aanstaat toch wel.
Dat heeft niks met de kou te maken dat je verkouden word, maar dat de airco vol zit met bacteriën en schimmels en gereinigd moet worden ;)
Oké, maar als de airco niet iets eerder uit wordt gezet dan is het verschil tussen de temperatuur buiten en de temperatuur in de auto te groot.

En de auto is net nieuw dus zo vol met rotzooi zal de airco nog niet zitten.

Gerard had het vanochtend niet zo goed gezegd. Ze heeft een beginnende longontsteking en daar heeft ze antibiotica voor gekregen. Het hart was misschien vergroot daar wordt vrijdag naar gekeken.

De dierenarts denkt ook dat ze kennelhoest heeft.

Dus Nikkie zal waarschijnlijk ook kennelhoest hebben.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

gonnie schreef:
Lizzie. schreef:

Oké, maar als de airco niet iets eerder uit wordt gezet dan is het verschil tussen de temperatuur buiten en de temperatuur in de auto te groot.

En de auto is net nieuw dus zo vol met rotzooi zal de airco nog niet zitten.

Gerard had het vanochtend niet zo goed gezegd. Ze heeft een beginnende longontsteking en daar heeft ze antibiotica voor gekregen. Het hart was misschien vergroot daar wordt vrijdag naar gekeken.

De dierenarts denkt ook dat ze kennelhoest heeft.

Dus Nikkie zal waarschijnlijk ook kennelhoest hebben.
Als de auto nieuw is dan kan inderdaad de besmetting niet van de airco komen en je moet inderdaad minimaal 5 minuten van te voren je airco uitzetten. Daarmee voorkom schimmel/bacteriën in het aircosysteem.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”