Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Maandagochtendfrustraties!!!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

sternentänzerin
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Maandagochtendfrustraties!!!

Ongelezen bericht door sternentänzerin »

Whahahahaha Shiloh86 dan ben ik blij dat wij gisteren zijn wezen fietsen ipv naar de vennen en geen minipup tegen kwamen maar stevige herderpup.

Die trouwens niet wou luisteren en aangelijnd worden maar gewoon tussen ons, de honden en de fietsen instuiterde.
Freddy gelukkig los dus die kon mooi de pup afleiden zodat Thessa niet hoefde te ageren of corrigeren (die houdt namelijk niet van puppen, neeneeeee).
...; We will never surrender Winston Churchill
Shiloh86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shiloh86 »

Paisley schreef:Ik snap jullie verbazing dan ook weer niet. Er zijn genoeg honden waarbij dat gewoon kan hoor, geen enkel probleem.
Sterker nog, ik heb nog nooit een hond gehad die zich niet te gedragen wist tegen mini-hondjes of pups
Er zijn genoeg grote honden dje daar veel te lomp voor zijn. Duke is er 1 van. Ik zou dat echt niet aandurven met zon pupsel. Je gaat daar toch niet gewoon vanuit en gooit hem bij de eerste de beste hond dje je tegen komt. 1 verkeerd geplaatste poot en het beeske is kapot.
Afbeelding
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Luna87 »

Shiloh86 schreef:Dan voeg ik een maandag avond verbazing toe.

Ik was bij de hatertse vennen. Zonsondergang beetje foto's maken en daarnaast hondje lekker laten pootje baden. Zie ik op een gegeven moment een stel aankomen, maar ik zie geen hond. Even later komen ze dichter in de buurt, zie ik toch Eem hondje. Een pupje, van het kleine soort. Ik denk dat het beeske krap aan een kilo woog. Ze hadden der aangelijnd, dus ik ga met beide poten op Duke zijn lijn staan, grijp de lijn verder in twee handen stevig vast. Bijna 30 kilo tegen krap aan 1 kilo, dat lijkt me niet handig.

Komen ze gewoon vrolijk op ons afgelopen. Dus ik zeg zo "dat zou ik niet doen hoor!" Zegt ie heel droog, "nee? Kan dat niet? Ik dacht kunnen ze leuk spelen!" :piew:

Dus ik zeg heel droog "als je je pupje heel wilt houden zou ik speelpartners van der eigen formaat zoeken". Toen liepen ze toch maar door.

Dat noem ik nou echt kersverse honden eigenaar die gewoon eht nog nergens benul van hebben.
Oh :schrik: Dat snap ik ook niet hoor. Bij bekende honden oké, maar zo'n klein frummeltje bij onbekende honden neerzetten? Een speelse poot erop en dan issie stuk. Ik heb het ook een keer gezien. Wawa-pup werd zonder pardon in de groep waar ik mee liep gegooid. Fijn, nog geen kilo wawa tussen een roedel van 6 honden van samen pak hem beet 130 kilo die aan het dollen waren :U: Ik stond echt met mijn bek vol tanden.

Verder loopt hier voornamelijk gezellig volk, dus ik heb weinig frustraties :E:
Afbeelding
sky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collies en mechelse herders.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sky »

Mijn herder reu van 70 cm schoft en 45 kg is heel erg voorzichtig met kleine hondjes. Zo heeft er wel eens een Jack Russel in z'n poot gehangen terwijl hij naast de fiets rende en hij gewoon nergeerde.
En bij kleine hondjes of pups gaat hij liggen en dan voorzichtig met z'n bek mee spelen om vervolgens op z'n rug te rollen en dan precies op die pup/kleine hond :O:
En dan verschrikt opspringen als deze dan piept.

Dus hoe leuk hij het ook vind hij mag van mij niet meer bij kleine hondjes/pups.
Ody
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ody »

Blijkbaar moet ik voorlopig sowieso een ander wandelgebied kiezen, er is een grote hoeveelheid eikenprocessierupsen vastgesteld in het bos. :ugh:
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”