Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

En toen voelde ik mij een slechte hondenbezitter :/

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

jome
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Re: En toen voelde ik mij een slechte hondenbezitter :/

Ongelezen bericht door jome »

Als ik dit zo lees ben ik ook een slechte hondenbezitter

Zou de boel maar met een korreltje zout nemen
Geen hol aan voor mijn hond om achter mij te moeten lopen, ze willen toch ook lekker rennen of is het dan de bedoeling dat ik er voor uit ga rennen :roll: 4

Vroeg je om advies? of kreeg je dat gratis?
Ri@nne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Ri@nne »

Kai mag met wandelen (vaak) bepalen waar we heen gaan.. Loopt dus voor me uit.. Hij mag (vaak) bepalen hoe lang hij wil snuffelen..
Hij slaapt op bed...
Hij krijgt steun als hij bang is... Hij mag af en toe blaffen... Als hij tegen me aan gaat staan krijgt hij een knuffel... Hij mag grommen als hij het ergens niet mee eens is... Hij mag trouwens ook schooien bedenk ik me nu...

:O:

Ik ben toch blij dat er mensen zijn die het veel beter doen.. komt er toch nog iets terecht van de andere honden in NL! :E:

Mag je misschien zelf bepalen hoe je met je eigen hondje omgaat? :denken:
Afbeelding
All my dreams... would still be dreams.. if there hadn't been you... :I: Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kooi »

Ik ben vast ook een slechte hondenbezitter die alles fout doet.Maar wat hou ik allejezus veel van haar en volgens mij is het wederzijds.
Sommige mensen hebben van die rigide ideeën in hun kop die ze ook maar weer van horen zeggen hebben. Zo vast als de tien geboden. Lekker van je af laten glijden...
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Yara »

Hier gaat het ook niet allemaal volgens de regels. Ze mogen van alles, op de bank liggen en eentje ligt zelfs op de slaapkamer. Ze krijgen bij het aanrecht altijd een plakje kaas als we brood smeren. Van mij moeten ze voor mij lopen want ik wil ze wel in de gaten houden wat ze allemaal uitvreten. Heb geen ogen in mijn achterhoofd. Ze lopen nooit aan een riem en rennen lekker als gekken achter elkaar aan. Ze hebben plezier en wij ook. Dat is het belangrijkste. Van mij hoeft niet alles strak volgens regels. Zo leef ik zelf ook niet.
Zou me er maar niks van aantrekken en gewoon doen wat jullie gewend zijn met de hond.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Ze wandelt met hondjes , waarom heeft het hele gedoe hoe jij met je hond omgaat daar wat mee te maken . Mensen maken het tegenwoordig ook wel reuze interessant voor hun zelf als de zogenaamde ultieme hondenkenner. Jezus je laat die hond uit om te schijten , pissen en wat beweging , en niet meer dan dat. Zou eerder andersom moeten zijn dat jij die hondenuitlaat muts even ondervraagd hoe zij met haar honden omgaat.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”