Dat zal het zijn!Carmen schreef:Ik snap haar wel, door die dikke buik kun je de pootjes helemaal niet meer zien
Ben zo te lezen niet de enige met zo'n ervaring
Moderator: moderatorteam
Dat zal het zijn!Carmen schreef:Ik snap haar wel, door die dikke buik kun je de pootjes helemaal niet meer zien

Hahaha klinkt heel bekend. Als je gaat doorvragen blijken ze toch niet zo'n verstand van zaken te hebben.Lemuria schreef:Ik ben dan van het doorvragen. "Hoe zie je dat m'n hond mollig is?" en dan komen ze met dingen als "Dan kun je de ribben niet meer goed voelen/ze hebben geen taille", dat soort dingen en dan kun je gewoon je hond erbij grijpen en al d'r punten ontkrachten.
En dan vergenoegd zeggen "Noem m'n hond niet mollig als je d'r geen verstand van hebt."Waarop je dan met een zelfingenomen lachje weg kunt lopen
![]()
Ik kan daar echt stikchagrijnig van worden. Toen Izzy allergisch was voor *iets*, dus met uitslag en al op d'r lijf rondliep, was ze ook te mager. Kennelijk raceten alle calorieën die ze binnen kreeg gelijk door naar het genezen van d'r lichaam. Dus je zag ribben, je zag heupbot. Ik gaf haar 2x zoveel als ze nu krijgt, en nu is ze gewoon slank. Maar toen kreeg ik ook het vuilste commentaar. Dat ik die hond vreten moest geven. Dat ze de dierenpolitie gingen bellen. Dat soort dingen. Informeren waarom een hond zo scharminkelig en mager is, vind ik prima. Wil ik best uitleggen. Maar ga niet met je kampersmoel lopen dreigen, want dan krijg je 'm gewoon terug.