Ja, je ziet (om het even heel algemeen te houden) jachthond, terrier en herder, dus dat kan heel goed het podenco-gedeelte zijn denk ik?Johnny Jones schreef:Ik heb het topic waarvan Dagmar de link plaatste doorgelezen, en daar schrijft Marjoleine het volgendeDeDiana schreef:Ik denk dat er gewoon een flinke scheut podenco maneto doorheen zit. Dat ras staat niet in de database, dus dat komt dan ook niet uit de test.
"Is zo, maar er zit toch een aardige dosis pointers en setters in die podenco's van oorsprong?
In die zin zou je dat dus wel degelijk kunnen herleiden."
Dat zou een verklaring kunnen zijn!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welke kruising? - uitslag is binnen!
Moderator: moderatorteam
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Re: Welke kruising? - uitslag is binnen!
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Welke kruising? - uitslag is binnen!
En met die korte pootjes zou je dan inderdaad kunnen denken aan de podenco manetoDeDiana schreef:Ja, je ziet (om het even heel algemeen te houden) jachthond, terrier en herder, dus dat kan heel goed het podenco-gedeelte zijn denk ik?Johnny Jones schreef:Ik heb het topic waarvan Dagmar de link plaatste doorgelezen, en daar schrijft Marjoleine het volgendeDeDiana schreef:Ik denk dat er gewoon een flinke scheut podenco maneto doorheen zit. Dat ras staat niet in de database, dus dat komt dan ook niet uit de test.
"Is zo, maar er zit toch een aardige dosis pointers en setters in die podenco's van oorsprong?
In die zin zou je dat dus wel degelijk kunnen herleiden."
Dat zou een verklaring kunnen zijn!