Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
fotoreading
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Re: fotoreading
Ik geloof er wel in maar ik zou als het om een net overleden hondje gaat het niet doen grote kans wat daar uit komt duim zuigerij is er zitten echt heel veel oplichters tussen
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Ik geloof er ook echt niet in.
Ik heb er wel eens een tv-programma over gezien. Die man had van een hele groep mensen een reading gedaan en de beschrijving aan ze gegeven met de vraag "herken je jezelf hierin?". Vrijwel iedereen vond het een heel erg passende beschrijving, hoe wíst hij dat toch? Uiteindelijk bleek dat iedereen precies dezelfde tekst ontvangen had. "Je bevindt je graag onder mensen maar voelt je soms onzeker en nerveus in een grote groep vreemden." "Je hebt vaak het gevoel dat het moeilijk is om carrière en privé in balans te houden." Dat soort dingen gaan voor bijna iedereen op en dat kan je met honden natuurlijk al helemaal zo doen, zeker met wat rassenkennis.
Ja, dit. En dan de uitslag op het forum zetten met "ik heb één van jullie honden laten lezen, wie herkent zijn hond hierin?" Die beschrijvingen zijn vaak zo algemeen dat je gelijk 80% van de forumhonden te pakken hebt.jome schreef:Waarom zou je het willen doen?tibetaantje schreef:gaat over een overleden hondje
Ik heb er totaal geen vertrouwen in.
Heb dan de neiging om een foto van een levende hond te sturen en kijken wat ze ervan zeggen
Ik heb er wel eens een tv-programma over gezien. Die man had van een hele groep mensen een reading gedaan en de beschrijving aan ze gegeven met de vraag "herken je jezelf hierin?". Vrijwel iedereen vond het een heel erg passende beschrijving, hoe wíst hij dat toch? Uiteindelijk bleek dat iedereen precies dezelfde tekst ontvangen had. "Je bevindt je graag onder mensen maar voelt je soms onzeker en nerveus in een grote groep vreemden." "Je hebt vaak het gevoel dat het moeilijk is om carrière en privé in balans te houden." Dat soort dingen gaan voor bijna iedereen op en dat kan je met honden natuurlijk al helemaal zo doen, zeker met wat rassenkennis.

- twinkeltje
- moderator
Ik weet zelf dat mensen die net over zijn bijna nooit door komen meestal pas naar een paar jaar , dus ik denk dat dat bij een hond niet anders is
- Iris-Marie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël (jachtlijn)
- Aantal honden: 1
Oké maar spreekt een hond dan op magische wijze ineens mensentaal? Of dat mens hondentaal? Waar heb je dan nog hondenscholen voor? Ik vind het ronduit schandalig dat emotioneel kwetsbare (want huisdier verloren) geld aftroggelt met allerlei onzin, maar ik vind het ook behoorlijk dom als je erin trapt (en dus wel weer een slimme markt
). Als mijn overleden hond niet met mij praat waarom zou ze dan met een vreemd, naar wierook-stinkend mens praten? Het is niks meer dan dat late-avond SBS6-gelul (niet de letterlijke overigens) met telefoontarottoestanden.
Ik zou m'n geld beter besteden.
♥- twinkeltje
- moderator
Nee die spreken niet ineens als een mens ik denk dat het meer een soort gedachte taal is door middel van beelden vaakIris-Marie schreef:Oké maar spreekt een hond dan op magische wijze ineens mensentaal? Of dat mens hondentaal? Waar heb je dan nog hondenscholen voor? Ik vind het ronduit schandalig dat emotioneel kwetsbare (want huisdier verloren) geld aftroggelt met allerlei onzin, maar ik vind het ook behoorlijk dom als je erin trapt (en dus wel weer een slimme markt). Als mijn overleden hond niet met mij praat waarom zou ze dan met een vreemd, naar wierook-stinkend mens praten? Het is niks meer dan dat late-avond SBS6-gelul (niet de letterlijke overigens) met telefoontarottoestanden.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zou eigenlijk helemaal niet willen weten wat mijn dode honden ergens van vonden en hoe het ze vergaat.
Dood is dood en dat is klaar.
Ben goed voor ze geweest en ga mijn beeld niet af laten hangen van 1 of andere jan doedel die zogenaamd met dooie hondjes kan praten. Trouwens krijg je toch alleen maar gelul te horen wat je graag wil horen dat je een geweldige baas bent geweest en Fifi nu heerlijk op de eeuwige grasmat speelt met andere hondenvriendjes net over de regenboogbrug.
Dood is dood en dat is klaar.
Ben goed voor ze geweest en ga mijn beeld niet af laten hangen van 1 of andere jan doedel die zogenaamd met dooie hondjes kan praten. Trouwens krijg je toch alleen maar gelul te horen wat je graag wil horen dat je een geweldige baas bent geweest en Fifi nu heerlijk op de eeuwige grasmat speelt met andere hondenvriendjes net over de regenboogbrug.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Iris-Marie
- Zeer actief
Maar bij levende honden lukt dat tot op heden niet.twinkeltje schreef:Nee die spreken niet ineens als een mens ik denk dat het meer een soort gedachte taal is door middel van beelden vaakIris-Marie schreef:Oké maar spreekt een hond dan op magische wijze ineens mensentaal? Of dat mens hondentaal? Waar heb je dan nog hondenscholen voor? Ik vind het ronduit schandalig dat emotioneel kwetsbare (want huisdier verloren) geld aftroggelt met allerlei onzin, maar ik vind het ook behoorlijk dom als je erin trapt (en dus wel weer een slimme markt). Als mijn overleden hond niet met mij praat waarom zou ze dan met een vreemd, naar wierook-stinkend mens praten? Het is niks meer dan dat late-avond SBS6-gelul (niet de letterlijke overigens) met telefoontarottoestanden.
Toch frappant dan, je zou denken dat de dood op z'n minst een milimeter-hoge barrière opwerpt.
♥- twinkeltje
- moderator
Wie zegt dat het bij levende niet lukt ik geloof best in telepathisch vermogen tussen baas en hondIris-Marie schreef:Maar bij levende honden lukt dat tot op heden niet.twinkeltje schreef:Nee die spreken niet ineens als een mens ik denk dat het meer een soort gedachte taal is door middel van beelden vaakIris-Marie schreef:Oké maar spreekt een hond dan op magische wijze ineens mensentaal? Of dat mens hondentaal? Waar heb je dan nog hondenscholen voor? Ik vind het ronduit schandalig dat emotioneel kwetsbare (want huisdier verloren) geld aftroggelt met allerlei onzin, maar ik vind het ook behoorlijk dom als je erin trapt (en dus wel weer een slimme markt). Als mijn overleden hond niet met mij praat waarom zou ze dan met een vreemd, naar wierook-stinkend mens praten? Het is niks meer dan dat late-avond SBS6-gelul (niet de letterlijke overigens) met telefoontarottoestanden.
Toch frappant dan, je zou denken dat de dood op z'n minst een milimeter-hoge barrière opwerpt.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
- Iris-Marie
- Zeer actief
Dat kan, daarom heet het ook geloven - daar hoeft dus helemaal geen bewijs voor te zijn. En dat is prima. Ik ben daar alleen te nuchter voor en ik vind het sneu -maar ook een beetje dom- dat mensen zich laten belazeren.twinkeltje schreef:Wie zegt dat het bij levende niet lukt ik geloof best in telepathisch vermogen tussen baas en hondIris-Marie schreef:Maar bij levende honden lukt dat tot op heden niet.twinkeltje schreef:Nee die spreken niet ineens als een mens ik denk dat het meer een soort gedachte taal is door middel van beelden vaakIris-Marie schreef:Oké maar spreekt een hond dan op magische wijze ineens mensentaal? Of dat mens hondentaal? Waar heb je dan nog hondenscholen voor? Ik vind het ronduit schandalig dat emotioneel kwetsbare (want huisdier verloren) geld aftroggelt met allerlei onzin, maar ik vind het ook behoorlijk dom als je erin trapt (en dus wel weer een slimme markt). Als mijn overleden hond niet met mij praat waarom zou ze dan met een vreemd, naar wierook-stinkend mens praten? Het is niks meer dan dat late-avond SBS6-gelul (niet de letterlijke overigens) met telefoontarottoestanden.
Mijn overleden Golden van vroeger ligt gewoon ergens in een achtertuin te vergaan, opgegeten door wormpjes en gebruikt als voedsel voor moeder natuur. Dat is het. Voor zover ik weet. En dat vind ik prima, ik heb dat soort dingen niet nodig om vrede te hebben met de levenscyclus van levende wezens. Als het tegendeel wetenschappelijk bewezen wordt geloof ik het pas.
Ik denk dat het geen telepatisch vermogen is, maar gewoon de vaardigheid om elkaars emoties en lichaamstaal te kunnen interpreteren. Zo doen die 'lezers' dat ook. Zij gebruiken kennis over dat soort dingen om te raden dat een hond Fikkie heet et cetera.
♥- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Mwa ik denk dat er wel 'iets' is .. zijn me een beetje te toevallige dingetjes maar daar heb ik geen wildvreemde voor nodig die veel centjes kost. Heb ook geen wetenschappelijke bewijzen nodig daar koop ik ook niks voor. Puur voor mezelf weet ik genoeg.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
63673J
Hoe weet je dan of het klopt wat die persoon beweert over jouw hond?Hilde schreef:Ik geloof het wel hoor. Ik zou het wel eens willen laten doen, maar via een betrouwbaar iemand en eerder over een levende hond. Ik ben heel benieuwd wat zo iemand zou zien in BeauSucces met zoeken!
-
63673J
Verstandige honden.bouvierpoedel schreef:Kreeg net door dat mijn honden er ook niet in geloven.![]()
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Lemuria schreef: Als je met dode honden kan praten, kun je dat heel waarschijnlijk ook met levendeLijkt me zelfs makkelijker.
Ik zal altijd een scepticus blijven maar Izzie reageerde metéén. Het was voor mij iets wonderlijks om te zien. Wat het nu is, of ze gewoon een prettige uitstraling heeft of echt iets meer ziet dan ik, het maakt me eigenlijk niet uit. Ik ben er dankbaar voor.
Ze praat niet met dode dieren. Dat dan weer niet.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Met dode honden weet ik zo niet. Met levende: jazeker.
Ik was er nogal sceptisch over maar ik heb het ervaren en dat was wel bizar.
Geen idee hoe dat kan, maar niettemin.
Ik was er nogal sceptisch over maar ik heb het ervaren en dat was wel bizar.
Geen idee hoe dat kan, maar niettemin.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb wel iets van reiki en andere niet aanrakende handelingen gezien waarbij ik echt bizarre resultaten gezien. Bij eigen hond en als er iemand sceptisch is wat dat betreft ben ik t wel. Dus daar geloof ik zeker in maar niet in praten met dode dieren.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Contacteer:
Ik geloof wel dat er meer is dan de doorsnee mens kan waarnemen. Alleen een reading zou ik zelf nooit laten doen. Ik ken de mensen en dieren die inmiddels overleden zijn denk ik goed genoeg om te weten wat ze te zeggen zouden hebben.
Ik ben er wel ooit eens bij geweest(op zo'n wierrook stinkende beurs) met mijn ex en zijn moeder. Zijn moeder deed een reading, er was blijkbaar contact met haar overleden moeder. Ik kreeg achteraf te horen dat er wel degelijk dingen verteld werden die niemand kan kunnen weten. Ik heb het idee dat er vooral gegist wordt naar antwoorden en uiteindelijk geef je zelf alles kado, zie je ook vaak op tv.
Echter gebeuren er soms wel dingen om me heen waar gewoon geen logische verklaring is, en ook in dromen komen overledenen nog steeds voorbij. Ik hou het er maar op dat dit mijn contact met de overledenen is.
Ik ben er wel ooit eens bij geweest(op zo'n wierrook stinkende beurs) met mijn ex en zijn moeder. Zijn moeder deed een reading, er was blijkbaar contact met haar overleden moeder. Ik kreeg achteraf te horen dat er wel degelijk dingen verteld werden die niemand kan kunnen weten. Ik heb het idee dat er vooral gegist wordt naar antwoorden en uiteindelijk geef je zelf alles kado, zie je ook vaak op tv.
Echter gebeuren er soms wel dingen om me heen waar gewoon geen logische verklaring is, en ook in dromen komen overledenen nog steeds voorbij. Ik hou het er maar op dat dit mijn contact met de overledenen is.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh maar dat geloof ik ook wel... zelf maar niet door wildvreemden.

-
Lemuria
DatDees en Maylo schreef:Ik ken de mensen en dieren die inmiddels overleden zijn denk ik goed genoeg om te weten wat ze te zeggen zouden hebben.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
ik zou zulke dingen al geloofwaardiger vinden als zo'n hond dan een keer zou doorstralen/zeggen dat hij echt een kutleven had bij die baas en dat hij enorm pijn had, nu nog geen rust heeft en helemaal niet dood wilde. het is altijd lief, net, braaf en vooral alleen maar positief

- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Ik heb dat laten doen met 1 van de honden toen ze nog leefde
Die persoon wist helemaal niets over haar , alleen d'r naam en leeftijd
Ze wist me dingen te vertellen wat behalve ik niemand wist , ze vertelde ook dingen die later idd zijn uitgekomen
Een andere mevrouw was eens met haar dochter bij ons op de hondenclub
Zij kwam vaker mee en dan maakten we een praatje
Ze kende mijn honden niet , ik liet foto's zien en ineens begint ze elke hond te beschrijven en nog veel meer
Ongelooflijk want t klopte echt allemaal
Ze zei nog dat 1 van de honden niet oud ging worden . Ik deed er lacherig over
Maar 2 jaar later is die hond wel overleden op de leeftijd van net 4 jaar
Dat heeft wel indruk gemaakt
Een kennis heeft het van haar overleden paard laten doen
Daar heeft ze veel aan gehad vertelde ze
Die persoon wist helemaal niets over haar , alleen d'r naam en leeftijd
Ze wist me dingen te vertellen wat behalve ik niemand wist , ze vertelde ook dingen die later idd zijn uitgekomen
Een andere mevrouw was eens met haar dochter bij ons op de hondenclub
Zij kwam vaker mee en dan maakten we een praatje
Ze kende mijn honden niet , ik liet foto's zien en ineens begint ze elke hond te beschrijven en nog veel meer
Ongelooflijk want t klopte echt allemaal
Ze zei nog dat 1 van de honden niet oud ging worden . Ik deed er lacherig over
Maar 2 jaar later is die hond wel overleden op de leeftijd van net 4 jaar
Dat heeft wel indruk gemaakt
Een kennis heeft het van haar overleden paard laten doen
Daar heeft ze veel aan gehad vertelde ze
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
-
blondie
- Zeer actief
Met doden contact zoeken zie ik het nut niet zo van in. Wel mensen meegemaakt die een sterke ontwikkeling hadden in het "zien" van kwetsuur in het lichaam en blokkades, en zij konden ook via foto's dingen doorkrijgen, maar daar deden ze niets mee, tenzij ze toevallig een foto in handen kregen waar ze wat bij doorkregen.
Bijzondere mensen, maar hoe raar het lijkt, wel hele nuchtere mensen, vandaar dat ik bij die personen wel geloofde dat het geen kletspraatjes waren. Ook omdat ze eens out of the blue iets zei over een persoon in mijn omgeving die ze zagen. Het klopte wat ze zei in ieder geval op medisch gebied.
Met levende dieren heb ik het wel laten doen. Sceptisch dat wel, maar toen ik van 2 verschillende personen het verslag terug kreeg voor 1 hond was dat heel raar. Er stonden details in die zij niet konden weten.
Helaas zijn die mensen er mee gestopt. Ik kan haar ook niet meer vinden, want persoonlijk had ik nog af en toe een leuk mailcontact, maar na een computercrash ben ik haar gegevens kwijt geraakt.
Ik zou het nu niet zo snel weer doen zo'n reading, maar destijds wilde ik bepaalde dingen weten/snappen van de herplaatste hond.
Bijzondere mensen, maar hoe raar het lijkt, wel hele nuchtere mensen, vandaar dat ik bij die personen wel geloofde dat het geen kletspraatjes waren. Ook omdat ze eens out of the blue iets zei over een persoon in mijn omgeving die ze zagen. Het klopte wat ze zei in ieder geval op medisch gebied.
Met levende dieren heb ik het wel laten doen. Sceptisch dat wel, maar toen ik van 2 verschillende personen het verslag terug kreeg voor 1 hond was dat heel raar. Er stonden details in die zij niet konden weten.
Helaas zijn die mensen er mee gestopt. Ik kan haar ook niet meer vinden, want persoonlijk had ik nog af en toe een leuk mailcontact, maar na een computercrash ben ik haar gegevens kwijt geraakt.
Ik zou het nu niet zo snel weer doen zo'n reading, maar destijds wilde ik bepaalde dingen weten/snappen van de herplaatste hond.