https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 0569_o.jpg
Moderator: moderatorteam
Lemuria schreef:Ik ben tegenwoordig aan de lopende band verliefdNu is het op dit mini-wolfje:
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 0569_o.jpg
Stille liefdes genoeg, als ze maar klein en pluizig zijn. Alina is zo eentje waar ik gelijk voor zal gaan, helaas is dit niet mogelijk met mijn twee honden.hakunamatata schreef:Marloes1 schreef:Leuk topic! Tip en Top met die bekkies door de tralies.
Alina
[/img]
Oooh![]()
Ik ben meestal niet zo van ruwharige honden, maar deze is wel erg leuk_Leonie schreef:Sinds ik Ayleen heb kijk ik weinig rond op zulke sites. Heb geen behoefte aan een tweede hond, misschien als ik het huis uit ben maar zelfs daar twijfel ik aan.
Maaaaaarrr laatst kwam er toch ergens een dame voorbij, die ik (als ik Ayleen niet had), wel weer om ging zeuren thuis.![]()
Sorana
Dus, iemand?
IdemLemuria schreef:Ik ben tegenwoordig aan de lopende band verliefd![]()
Ow die ken ikteckeltoos schreef:
Bella![]()
![]()
![]()
en ze heeft gelukkig een mand gevonden
Paisley schreef:Ow die ken ikteckeltoos schreef:
Bella![]()
![]()
![]()
en ze heeft gelukkig een mand gevondenToen ik in Leeuwarden woonde, werd ze uitgelaten in het parkje bij de Wissel.
Alhoewel - het was altijd een beetje de vraag wie wie nou aan het uitlaten was
Ooooh!DeDiana schreef:
En dan had ik de broertjes Tip en Top er ook meteen bij genomen
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4886940160Gimmick schreef:voor mij is het Coto wel....
Bij die twee had ik dat ook. Pursey vond m'n man ook nog wel wat. Maar we kunnen nog geen tweede hond hebbenTamara/Bayko schreef:Ik had het onder andere heel sterk met Cosette/Abby, en met het phaleneteefje Pursey dat recent in de overplaatsingshoek werd aangeboden. Beide dametjes hebben inmiddels een nieuw thuis gevonden dus dat is mooi. Verder blijven herplaatsborders me altijd wel raken.
Die trof mij ook. Helaas, helaas, het kan echt nietPtje schreef:Zucht, dit frummeltje heeft echt mijn verstofte eierstokken laten rammelen.
Als ik maar 1 hond had gehad dan had ik hem opgehaald maar ja je moet toch ergens een grens trekken.
Ach er zal vast wel snel iemand voor komen die ook dit snoetje niet kan weerstaan![]()
Yoghi zit er volgens de laatste berichten nogNakisha schreef:Ik zag hier op Hondenforum dit leukerdje in het topic over Dierenasiel Eindhoven:
Ik heb nog vaak aan dit murmeltje gedacht. Ik weet niks van dit hele hondje hoor, misschien zou hij/zij wel totaal niet bij me gepast hebben, wie weet. Hij/zij is vast allang geplaatst, gelukkig maar.Ik wil geen hond erbij, maar voor de toekomst zou dit wel het type hondje zijn dat ik zoek...
Ik weet niet waarom, maar dit beestje straalt gewoon iets uit wat ik geweldig vind.
SHHHHHHH!!!Adjani & Tyson schreef:Yoghi zit er volgens de laatste berichten nogNakisha schreef:Ik zag hier op Hondenforum dit leukerdje in het topic over Dierenasiel Eindhoven:
Ik heb nog vaak aan dit murmeltje gedacht. Ik weet niks van dit hele hondje hoor, misschien zou hij/zij wel totaal niet bij me gepast hebben, wie weet. Hij/zij is vast allang geplaatst, gelukkig maar.Ik wil geen hond erbij, maar voor de toekomst zou dit wel het type hondje zijn dat ik zoek...
Ik weet niet waarom, maar dit beestje straalt gewoon iets uit wat ik geweldig vind.
Die zou ik maar meteen reserveren, 3 honden kan ook best en deze mot erbij. Toch?Ptje schreef:Zucht, dit frummeltje heeft echt mijn verstofte eierstokken laten rammelen.
Als ik maar 1 hond had gehad dan had ik hem opgehaald maar ja je moet toch ergens een grens trekken.
Ach er zal vast wel snel iemand voor komen die ook dit snoetje niet kan weerstaan![]()