Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eilfy schreef:Leuk Hilde dat je er was! Heb je ook niet gezien alleen hihi. Maar ik herken mensen meestal alleen aan de hond en heb geen Beagle gezien gisteren
Ik had hem ook niet bij me, die doe ik geen plezier met enkel mee naar een wedstrijd. Hij wil zelf ook aan het werk als hij andere honden ziet werken . Ik heb jou wel gezien, haha. Ook zien lopen, Kenji is machtig snel!
Thanks Hij liep ook heel mooi. Volgende keer wel novice ingeschreven, zijn de lijnen iets langer en dat is voor hem iets fijner.
Joyce, wanneer zien we Chef weer in actie?
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014) Makso's Stars op Facebook
We houden even een winterstop haha want hij blijft een echte teckel ... In het voorjaar starten wij weer met de cursussen ondertussen thuis lekker oefenen.
JustJoyce schreef:Wij zijn terug van weggeweest! (erg druk geweest)
Net gisteren onze laatste les Hoopers gehad van deze periode.
Jaaaa welkom terug Chef!
Kom je ook naar Amersfoort? Wordt een lekker relaxt dagje: 2 ringen met beide max 30 deelnemers en ik ga speciaal voor Chef stralend weer en droog gras bestellen hihi
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014) Makso's Stars op Facebook
Zo! We zijn de winterstop doorgegaan, maar dit was toch niets voor ons. De lessen waren zo laat pas 21:30.
Maar deze periode is nu afgelopen en we gaan in Schiedam nu verder op maandag om 18:30. Super leuk!
En 7 mei doen wij een demo Hoopers met Hoopers Nederland op Animal Event! Zin in!
JustJoyce schreef:Zo! We zijn de winterstop doorgegaan, maar dit was toch niets voor ons. De lessen waren zo laat pas 21:30.
Maar deze periode is nu afgelopen en we gaan in Schiedam nu verder op maandag om 18:30. Super leuk!
En 7 mei doen wij een demo Hoopers met Hoopers Nederland op Animal Event! Zin in!
JustJoyce schreef:Zo! We zijn de winterstop doorgegaan, maar dit was toch niets voor ons. De lessen waren zo laat pas 21:30.
Hij deed het super
Leuk dat het bij alle honden past, een kleine ijverige Vlinder en een fanatieke Mechel
Hooperen is eigenlijk best leuk, op foto's leek het me altijd saai, maar nu ik het in het echt gezien heb is mijn mening veranderd. Ik heb ook de workshops bekeken.
Ik denk dat ik dit thuis eens ga proberen met grote emmers en een paar paaltjes in de grond
mosquito1980 schreef:Hij deed het super
Leuk dat het bij alle honden past, een kleine ijverige Vlinder en een fanatieke Mechel
Hooperen is eigenlijk best leuk, op foto's leek het me altijd saai, maar nu ik het in het echt gezien heb is mijn mening veranderd. Ik heb ook de workshops bekeken.
Ik denk dat ik dit thuis eens ga proberen met grote emmers en een paar paaltjes in de grond
Ja het is super leuk om te doen! Ik dacht altijd dat het makkelijk was (zo zag het eruit), maar het is een hele opgave! Gelukkig heeft Chef veel aandacht voor mij.
Vandaag hadden wij wedstrijd bij HSV de Oase (5 min van mijn huis dus heerlijk). Maar zowel baas als hond waren er even tussenuit geweest (mede door de zomerstop). Maar 1e rondje ging nog redelijk ... 37 punten (van de 50 totaal). Daarna alleen maar disken gelopen. Maar Chef had de grootste lol. Nu ingeschreven voor KC Zoys op 3 september.
Gisteren wedstrijd gelopen bij KC Zoys in Amersfoort.
Spel moesten we er nog even inkomen, maar vast parcours hebben we mooi gelopen met 2 foutloze rondjes en dus een kwalificatie punt en een 1e plek!
Super trots op hem! Bij numbered hoops was zijn hoofdje een beetje vol, het was een lange dag.