Valerie schreef:Mag gewoon 1 topic even voor een keer niet over staffords en pitbulls gaan? Dit gaat om een hondendief.
Paar jaar geleden waren wij op Texel met onze gele labrador reu Buster. De Duitse mensen naast ons waren nogal gecharmeerd van hem.Die man in elk geval. In het begin vond ik het nog wel leuk,en was zelfs wel trots dat mensen hem zo leuk vonden.Volgens die man leek Buster zo erg op hun vorige overleden hond. Tja dat kan.
Na 2 dagen ging het wel irriteren,die man stond smorgens vroeg al door het raam van ons huisje naar Buster te kijken en riep steeds een naam naar hem.Mijn man gekscheerde nog: nou straks word ie nog gejat, hij noemt hem nu al anders!
Maar morgen gaan ze naar huis godzijdank! Die volgende morgen ,liepen wij bij de Plus in Cocksdorp en ik zei dat tegen mijn man,zegt ie:jemig,straks zijn ze weg .naar Moffrika en hebben ze onze Buster mee haha!
Nou niks haha,ik heb zo mn karretje laten staan en we crossten terug naar Oosterend. Daar aangekomen waren de Duitsers inderdaad vertrokken en onze Buster stond met zn vraagteken kop voor het raam:zijn jullie er al?
Wat was ik blij dat ze weg waren,en vanaf die tijd ben ik toch wel wantrouwig wat betreft mn honden. Je weet maar nooit.
Wie treurt om gisteren,geniet niet vandaag.