Niet gek voor een debuut

Moderator: moderatorteam
Zal ik de volgende keer doen, bedankt.Marjoleine schreef:Had me even gemaild_Leonie schreef:Ja. Wilde morgen 'even' heen. Maar €16,- en dan nog wat willen kopen... Denk dat ik thuis blijf. Wel jammer dat het zo onnodig duur is.Ytje schreef:Is 8 euro entree en 8 euro parkeren. Wel beetje duur 16 euro en nog niet eens binnen staan
Dank je!_Leonie schreef:Mooie resultaten hebben jullie weer gehaald, gefeliciteerd.
Nee had dat niet helemaal mee gekregen, kan je nog een keer herhalen?Marjoleine schreef:Dank je!_Leonie schreef:Mooie resultaten hebben jullie weer gehaald, gefeliciteerd.
Had ik gezegd dat Miss Polly 2U had?
Ze had er reuze schik in ook, ze heeft op wel 10 schoten gezeten
Jaja, zomaar 2U_Leonie schreef:Nee had dat niet helemaal mee gekregen, kan je nog een keer herhalen?Dat soort dingen moet je ook gewoon in drievoud zeggen haha, zo'n mooi resultaat.
Blizzard du Paradis d'Hiver.Caat* schreef:Wie kan mij vertellen (mag in een pb) welke picard er op de Hanzeshow ingeschreven was?
Dank!Marjoleine schreef:Blizzard du Paradis d'Hiver.Caat* schreef:Wie kan mij vertellen (mag in een pb) welke picard er op de Hanzeshow ingeschreven was?
Prachtige naam trouwens! Ik ben dan altijd bang dat ie thuis Bruno heet of zoCaat* schreef:Dank!Marjoleine schreef:Blizzard du Paradis d'Hiver.Caat* schreef:Wie kan mij vertellen (mag in een pb) welke picard er op de Hanzeshow ingeschreven was?
Ja, leuke naam en leuke hondMarjoleine schreef:Prachtige naam trouwens! Ik ben dan altijd bang dat ie thuis Bruno heet of zoCaat* schreef:Dank!Marjoleine schreef:Blizzard du Paradis d'Hiver.Caat* schreef:Wie kan mij vertellen (mag in een pb) welke picard er op de Hanzeshow ingeschreven was?
Hoeft ook niet hoorCaat* schreef:Ja, leuke naam en leuke hondIk weet hoe hij in het dagelijks leven heet (en nee, gelukkig geen Bruno) maar ik weet niet of zijn eigenaren het waarderen als ik die hier zo het forum op slinger.
Jamosquito1980 schreef:Ik verwacht iedere keer foto's, maar niks![]()
Heeft niemand meegedaan en mooie foto's gemaakt/laten maken?
Ik vond het ook erg leuk dat Elco's fokker gewoon goed Nederlandse namen gebruikte. Zowel Elco als Epke vonden we een leuke naam en laten we nou net uit die twee moeten kiezenMarjoleine schreef:Hoeft ook niet hoorCaat* schreef:Ja, leuke naam en leuke hondIk weet hoe hij in het dagelijks leven heet (en nee, gelukkig geen Bruno) maar ik weet niet of zijn eigenaren het waarderen als ik die hier zo het forum op slinger.
Maar ik zie vaak echt mooie namen en dan heeft zo'n hond een totáál andere naam in dagelijks gebruik.
Ik probeer zelf altijd een naam te geven die ook de roepnaam is, maar dat zie je dus haast nooit meer.
Ik snap best dat Hooligan's Born to Win of zo geen handige naam is hoorMaar ik vind het wel jammer dat de namen tegenwoordig zelden nog echt namen zijn.
Blizzard kan best, vind ik
Ja ik vind dat eigenlijk ook wel jammer. Onze oudste teef heet ook anders op haar stamboom, omdat de naam al doorgegeven moest worden aan de kennel club voordat wij interesse toonden. We hebben wel dezelfde letter aangehouden maar haar stamboomnaam vonden wij ivm de uitspraak niet makkelijk voor het dagelijks leven. Ook de RvB verwacht binnen 10 dagen na geboorte de namen binnen en dan heb je soms nog niet voor alle pups baasjes.Marjoleine schreef:Hoeft ook niet hoorCaat* schreef:Ja, leuke naam en leuke hondIk weet hoe hij in het dagelijks leven heet (en nee, gelukkig geen Bruno) maar ik weet niet of zijn eigenaren het waarderen als ik die hier zo het forum op slinger.
Maar ik zie vaak echt mooie namen en dan heeft zo'n hond een totáál andere naam in dagelijks gebruik.
Ik probeer zelf altijd een naam te geven die ook de roepnaam is, maar dat zie je dus haast nooit meer.
Ik snap best dat Hooligan's Born to Win of zo geen handige naam is hoorMaar ik vind het wel jammer dat de namen tegenwoordig zelden nog echt namen zijn.
Blizzard kan best, vind ik
Je had ons bijna op de foto vastgelegd.Ytje schreef:
Haha dit zijn enige 2 foto's die ik gemaakt heb!