Daarom altijd de prijs vooraf opvragenSterre schreef:Zo'n bedrag had ik eigenlijk in mijn hoofd. Vandaar dat ik niet wist wat ik hoorde toen in 75 euro moest afrekenen.kipo schreef:Halleluja. Wat een geld. Ik betaal 17,50 per hond voor ontlastingonderzoek en dat wordt ook opgestuurd naar een lab.-Saskia- schreef:Ik krijg vandaag toevallig de factuur binnen van het ontlastingsonderzoek voor vier honden (logé had regelmatig diarree dus voor de zekerheid ook maar mijn honden laten testen).
€331 labokosten![]()
Ze werken vast met gouden microscopen daar.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dierenartskosten
Moderator: moderatorteam
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Re: Dierenartskosten

-
Sterre
Dat ga ik voortaan zeker doen.Lizzie. schreef:Daarom altijd de prijs vooraf opvragenSterre schreef:Zo'n bedrag had ik eigenlijk in mijn hoofd. Vandaar dat ik niet wist wat ik hoorde toen in 75 euro moest afrekenen.kipo schreef:Halleluja. Wat een geld. Ik betaal 17,50 per hond voor ontlastingonderzoek en dat wordt ook opgestuurd naar een lab.-Saskia- schreef:Ik krijg vandaag toevallig de factuur binnen van het ontlastingsonderzoek voor vier honden (logé had regelmatig diarree dus voor de zekerheid ook maar mijn honden laten testen).
€331 labokosten![]()
Ze werken vast met gouden microscopen daar.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Had nog nooit van een rijdende DA gehoor maar zo goedkoop vind ik die nou ook weer niet;
Tarieven
Bij Rijdendedierenarts.nl wordt niet op rekening gewerkt. Facturen dienen dan ook direct betaald te worden. Dit kan per pin of contant. Onze voorkeur gaat uit naar pin i.v.m. veiligheid vanonze medewerkers. U kunt van ons desgewenst een gespecificeerde nota ontvangen.
Is uw huisdier verzekerd bij Petplan, dan kunnen wij rechtsstreeks de factuur naar de verzekeringsmaatschappij sturen. U hoeft dan bij ons niks te betalen. Wel controleren wij elke keer of de gegevens bij de verzekeringmaatschappij nog kloppen.
Prijslijst 2014
Voorrijkosten regio 1 €5,00
Voorrijkosten regio 2 € 12,50
Ophalen en/of thuisbrengen operatiepatiënten regio 1** € 10,00 per rit
Ophalen en/of thuisbrengen operatiepatiënten regio 2** € 25,00 per rit
Consult €35,00
Consult 2e huisdier € 25,00
Consult 15 minuten € 52,50
Consult konijnen en knaagdieren € 25,00
Chippen* €23,00
Hond
Cocktail hond* € 25.50
Ziekte van Weil (leptospirose)* € 18.50
Kennelhoest* € 25.50
Rabiës* € 25.00
Nestenting* (Puppy DP) € 21.00 (tarief fokkers op aanvraag)
Kat
Kattenziekte en niesziekte* € 20,60
Niesziekte* € 19.10
Bordetella Bronchiseptica (Bb)* € 23.95
9 weken vaccinatie voor fokkers, tarief op aanvraag
Konijn
Nobivac Myxo-RHD* € 17.00
Eerste röntgenfoto: € 67,-
Extra röntgenfoto's € 35,-
Echo dracht € 40,-
Echo buik € 65,-
Sterilisatie teef
Prijzen zijn exclusie pijnstilling, antibiotica en kraag/romper na de operatie.
<5 kg €285,-
5-10 kg €290,-
10-25 kg € 315,- tot € 325,-
30 kg € 360,-
35 kg € 395,-
40 kg € 425,-
45 kg € 460,-
50 kg € 499,-
Castratie reu
<5 kg € 160,-
10 kg €185,-
15 kg € 220,-
20 kg € 240,-
25 kg € 270,-
30 kg € 275,-
35-40 kg €300 - 305,-
> 45 kg, > € 310,-
Sterilisatie poes (exclusief kraag of romper) € 127,-
Castratie kater (Exclusief kraag of romper) € 71,50
Alle prijzen en informatie op deze site is onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.
* Vaccinatie tarieven zijn exclusief consult. Hier wordt altijd nog een consult bij gerekend.
** Hierbij worden geen extra voorrijkosten in rekening gebracht
Tarieven
Bij Rijdendedierenarts.nl wordt niet op rekening gewerkt. Facturen dienen dan ook direct betaald te worden. Dit kan per pin of contant. Onze voorkeur gaat uit naar pin i.v.m. veiligheid vanonze medewerkers. U kunt van ons desgewenst een gespecificeerde nota ontvangen.
Is uw huisdier verzekerd bij Petplan, dan kunnen wij rechtsstreeks de factuur naar de verzekeringsmaatschappij sturen. U hoeft dan bij ons niks te betalen. Wel controleren wij elke keer of de gegevens bij de verzekeringmaatschappij nog kloppen.
Prijslijst 2014
Consult €35,00
Chippen* €23,00
Hond
Cocktail hond* € 25.50
Kennelhoest* € 25.50
Rabiës* € 25.00
Kat
Niesziekte* € 19.10
Konijn
Echo dracht € 40,-
Echo buik € 65,-
Sterilisatie teef
<5 kg €285,-
5-10 kg €290,-
30 kg € 360,-
35 kg € 395,-
40 kg € 425,-
45 kg € 460,-
50 kg € 499,-
Castratie reu
<5 kg € 160,-
10 kg €185,-
15 kg € 220,-
20 kg € 240,-
25 kg € 270,-
30 kg € 275,-
35-40 kg €300 - 305,-
> 45 kg, > € 310,-
Alle prijzen en informatie op deze site is onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.
* Vaccinatie tarieven zijn exclusief consult. Hier wordt altijd nog een consult bij gerekend.

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Lizzie. schreef:Had nog nooit van een rijdende DA gehoor maar zo goedkoop vind ik die nou ook weer niet;
Tarieven
Prijslijst 2014
Consult €35,00
Chippen* €23,00
Hond
Cocktail hond* € 25.50
Kennelhoest* € 25.50
Rabiës* € 25.00
Kat
Niesziekte* € 19.10
Konijn
Echo dracht € 40,-
Echo buik € 65,-
Sterilisatie teef
<5 kg €285,-
5-10 kg €290,-
30 kg € 360,-
35 kg € 395,-
40 kg € 425,-
45 kg € 460,-
50 kg € 499,-
Castratie reu
<5 kg € 160,-
10 kg €185,-
15 kg € 220,-
20 kg € 240,-
25 kg € 270,-
30 kg € 275,-
35-40 kg €300 - 305,-
> 45 kg, > € 310,-
Zijn nogal flinke prijzen
En sterilisatie heb ik de laatste keer voor een teef van 30 kilo iets van 250€ betaald ipv de hier genoemde 360€ + 20€/40€ voor ophalen en thuisbrengen.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Lucky me.
Wij hebben een hele goeie DA, hij is in 2010 zijn praktijk begonnen. Heeft zijn studie en een deel praktijk in Spanje gedaan.
De meeste patiënten die hij krijgt zijn pups variërend van 3 weken tot een maand of 6, veel Parvo +/- 70 procent sterft in zijn praktijk
Mijn honden zijn (was) wat ouder, nu een bijna 11 jarige Lab en een 13 jarige mix die helaas in Januari ons heeft verlaten
Maar goed, dwz hij "experimenteert" op mijn hondjes: 2 jaar geleden werd een gezwelletje weg gebrand uit het oog van de Lab onder vol narcose prijs: 60 Euro
Complete scanning van mijn oude mix in de laatste 2 maanden van haar leven, de scanner zat nog in de doos hij had hem net gekregen, prijs: gratis
3 Jaar geleden een "tumor" (bleek vet te zijn) verwijderd onder volle narcose, prijs: 50 Euro
2 Keer per jaar de oudjes tjekken, prijs: gratis.
In Januari mijn mix laten inslapen, gratis... misschien was dat uit medelijden, ik was nogal van de kaart
Daar en tegen heeft hij ook een zak bloed getapt van de 10 jarige Lab om te gebruiken bij de Parvo pups. Goede betaling, menig puppy werd gered
(en de eigenaren betalen) 
Wij hebben een hele goeie DA, hij is in 2010 zijn praktijk begonnen. Heeft zijn studie en een deel praktijk in Spanje gedaan.
De meeste patiënten die hij krijgt zijn pups variërend van 3 weken tot een maand of 6, veel Parvo +/- 70 procent sterft in zijn praktijk
Mijn honden zijn (was) wat ouder, nu een bijna 11 jarige Lab en een 13 jarige mix die helaas in Januari ons heeft verlaten
Maar goed, dwz hij "experimenteert" op mijn hondjes: 2 jaar geleden werd een gezwelletje weg gebrand uit het oog van de Lab onder vol narcose prijs: 60 Euro
Complete scanning van mijn oude mix in de laatste 2 maanden van haar leven, de scanner zat nog in de doos hij had hem net gekregen, prijs: gratis
3 Jaar geleden een "tumor" (bleek vet te zijn) verwijderd onder volle narcose, prijs: 50 Euro
2 Keer per jaar de oudjes tjekken, prijs: gratis.
In Januari mijn mix laten inslapen, gratis... misschien was dat uit medelijden, ik was nogal van de kaart
Daar en tegen heeft hij ook een zak bloed getapt van de 10 jarige Lab om te gebruiken bij de Parvo pups. Goede betaling, menig puppy werd gered
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
-
80564M
Maar gelukkig is dat maar 1 van de rijdende dierenartsenLizzie. schreef:Alle prijzen en informatie op deze site is onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.
De onze is ook goedkoop, maar bovenal héél erg fijn en meedenkend! In laten slapen van Saar was 120 euro, maar ze is zeker een uur hier binnen geweest. En het verliep heel fijn en rustig.
- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Tja dierenartskosten, wat zal ik ervan zeggen...
Behandeling hier in NL € 270,-, behandeling in Italië € 85,-.
Axel is 3 weken geleden aangereden door een auto. Gelijk naar onze dierenarts waar ze röntgenfoto's hebben gemaakt en zijn poot met wondjes op 3 plekken is gehecht. Ze zagen 'iets' aan de foto dus op mijn verzoek is het doorgestuurd naar de orthopeed. Bleek inderdaad de kop van zijn onderste bot in z'n knie afgebroken. Operatie gehad bij de orthopeed(uurtje + foto's + ventranquil) á € 1.007,-
3 dagen later zouden we op vakantie gaan naar Italië, dat was geen probleem zei de orthopeed, als hij maar rustig bleef (5 p/d 5-8min beweging). Helaas kreeg Axel 2 dagen na aankomst een dubbele infectie in zijn poot. Dus wij na wat rondbellen naar een lokale Italiaanse kliniek.
Daar zijn de hechtingen eruit gehaald, pus eruit en wondjes schoongemaakt, opnieuw gehecht, röntgenfoto's gemaakt om te checken of de pinnen nog op z'n plek zaten én een zware antibioticakuur. Dus een uitgebreidere behandeling dan bij onze eigen DA en we moeten afrekenen € 85,-
Hoe kan dat?? Gloednieuwe, middelgrote kliniek, gediplomeerde artsen, en de röntgenfoto's waren goed gemaakt want die had ik doorgestuurd(per mail) naar de orthopeed in Nederland. Echt dikke oplichterij hier
Axel is 3 weken geleden aangereden door een auto. Gelijk naar onze dierenarts waar ze röntgenfoto's hebben gemaakt en zijn poot met wondjes op 3 plekken is gehecht. Ze zagen 'iets' aan de foto dus op mijn verzoek is het doorgestuurd naar de orthopeed. Bleek inderdaad de kop van zijn onderste bot in z'n knie afgebroken. Operatie gehad bij de orthopeed(uurtje + foto's + ventranquil) á € 1.007,-
3 dagen later zouden we op vakantie gaan naar Italië, dat was geen probleem zei de orthopeed, als hij maar rustig bleef (5 p/d 5-8min beweging). Helaas kreeg Axel 2 dagen na aankomst een dubbele infectie in zijn poot. Dus wij na wat rondbellen naar een lokale Italiaanse kliniek.
Daar zijn de hechtingen eruit gehaald, pus eruit en wondjes schoongemaakt, opnieuw gehecht, röntgenfoto's gemaakt om te checken of de pinnen nog op z'n plek zaten én een zware antibioticakuur. Dus een uitgebreidere behandeling dan bij onze eigen DA en we moeten afrekenen € 85,-
Hoe kan dat?? Gloednieuwe, middelgrote kliniek, gediplomeerde artsen, en de röntgenfoto's waren goed gemaakt want die had ik doorgestuurd(per mail) naar de orthopeed in Nederland. Echt dikke oplichterij hier
-
Neeltje
Hoe vergelijken andere prijzen zich met Nedeland? Kleren, voedsel, huizen, auto's etc?Hippo schreef:Tja dierenartskosten, wat zal ik ervan zeggen...
Daar zijn de hechtingen eruit gehaald, pus eruit en wondjes schoongemaakt, opnieuw gehecht, röntgenfoto's gemaakt om te checken of de pinnen nog op z'n plek zaten én een zware antibioticakuur. Dus een uitgebreidere behandeling dan bij onze eigen DA en we moeten afrekenen € 85,-![]()
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Niet te vergeten de salarissen?
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- maitestar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer: Jip
- Contacteer:
BTW-tarief kan ook meewerken. Hier zijn de handelingen 21% en de medicijnen 6%.
Als bijv. Italië voor de handelingen ook 6% rekent scheelt het natuurlijk al snel.
Als bijv. Italië voor de handelingen ook 6% rekent scheelt het natuurlijk al snel.
Groetjes,
Wendy
Wendy
- Hippo
- Zeer actief
Kliniek middenin een goede wijk in een grote stad. De prijzen voor huizen en zeker voedsel en kleding zijn daar hoger dan waar ik woon (Zuidholland).Neeltje schreef: Hoe vergelijken andere prijzen zich met Nedeland? Kleren, voedsel, huizen, auto's etc?
BTW zal er zeker mee te maken hebben, maar dan nog blijkt dat de gemiddelde Nederlandse kliniek veel grotere marges heeft dan daar.
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Met berner naar de weekendarts wegens aanhoudend braken.
Onderzoekje, spuitje, twee soorten medicijnen mee: 256,00 euro!
Paar dagen later naar eigen arts: onderzoek bloed en echo: 255,00 euro.
Zo snel kan het gaan. Crises bij mijn hond vinden meestal 's avonds of in het weekend plaats en dan ben ik meestal minimaal rond de tweehonderd euro kwijt.

Onderzoekje, spuitje, twee soorten medicijnen mee: 256,00 euro!
Paar dagen later naar eigen arts: onderzoek bloed en echo: 255,00 euro.
Zo snel kan het gaan. Crises bij mijn hond vinden meestal 's avonds of in het weekend plaats en dan ben ik meestal minimaal rond de tweehonderd euro kwijt.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat is in Oostenrijk ook zo. 2 jaar geleden slagaderlijke bloeding s avonds na openingstijden operatie incl medicatie achteraf €90,-Hippo schreef:Tja dierenartskosten, wat zal ik ervan zeggen...
Daar zijn de hechtingen eruit gehaald, pus eruit en wondjes schoongemaakt, opnieuw gehecht, röntgenfoto's gemaakt om te checken of de pinnen nog op z'n plek zaten én een zware antibioticakuur. Dus een uitgebreidere behandeling dan bij onze eigen DA en we moeten afrekenen € 85,-![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Feather__
- Zeer actief
Mijn moeders buren hadden ook zo'n thuisdierenarts laten horen. Gebit schoonmaken + 1 tandje trekken 220 euro ofzo.
Toen vonden ze dat heel goedkoop.
Mijn hond heeft een gebitsschoonmaak gehad + tand getrokken + een foto's gemaakt om te kijken of hij een hernia had. Kosten? 200 euro.
En dat was bij een dierenkliniek en mijn hond heeft nog eens extra zuurstof gehad omdat zijn hart opeens anders was gaan kloppen. (ook al had een echo uitgewezen dat zijn hart gezond was)
Toen ik ze wees op onze dierenarts voor de operatie gingen ze daar niet heen omdat dat veel te duur zou zijn. Ondertussen zijn ze veel meer kwijt geweest dan ik in de kliniek
Toen vonden ze dat heel goedkoop.
Mijn hond heeft een gebitsschoonmaak gehad + tand getrokken + een foto's gemaakt om te kijken of hij een hernia had. Kosten? 200 euro.
En dat was bij een dierenkliniek en mijn hond heeft nog eens extra zuurstof gehad omdat zijn hart opeens anders was gaan kloppen. (ook al had een echo uitgewezen dat zijn hart gezond was)
Toen ik ze wees op onze dierenarts voor de operatie gingen ze daar niet heen omdat dat veel te duur zou zijn. Ondertussen zijn ze veel meer kwijt geweest dan ik in de kliniek

- Hippo
- Zeer actief
Heeft de hond het wel gered?malinois schreef: Dat is in Oostenrijk ook zo. 2 jaar geleden slagaderlijke bloeding s avonds na openingstijden operatie incl medicatie achteraf €90,-
Ik hoorde om mij heen al meer geluiden dat diergeneeskunde in de andere (west)europese landen een stuk goedkoper is dan in Nederland.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Er is ook nog Dr.Woof.
http://www.drwoof.nl/
http://www.drwoof.nl/

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik heb met een van mijn teckels diverse malen in een Franse dierenkliniek gezeten _ ongeveer 20 jaar geleden - en toen viel het me al op hoe veel lager de kosten waren dan hier in Nederland.
(Teckel maakte er een sport van om in Frankrijk kruipers in zijn poten te krijgen
)
(Teckel maakte er een sport van om in Frankrijk kruipers in zijn poten te krijgen
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja gelukkig wel (inmiddels wel aan nierfalen overleden ruim een jaar na dit).Hippo schreef:Heeft de hond het wel gered?malinois schreef: Dat is in Oostenrijk ook zo. 2 jaar geleden slagaderlijke bloeding s avonds na openingstijden operatie incl medicatie achteraf €90,-
Ik hoorde om mij heen al meer geluiden dat diergeneeskunde in de andere (west)europese landen een stuk goedkoper is dan in Nederland.
Echt een super arts, simpel maar doortastend mocht later t geld komen brengen die week omdat ik blind erheen was gescheurd zonder iets op zak... hij had helemaal niks van mij aan gegevens.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Nanna schreef:Moet je daarentegen eens in Zwitserland naar de DA gaanranetje schreef:Ik heb met een van mijn teckels diverse malen in een Franse dierenkliniek gezeten _ ongeveer 20 jaar geleden - en toen viel het me al op hoe veel lager de kosten waren dan hier in Nederland.
(Teckel maakte er een sport van om in Frankrijk kruipers in zijn poten te krijgen)
daar mag je wel een verdomde miljonair zijn.
sst, ik vertrek zaterdag naar zwitserland
en mijn auto is kapot met zware kosten, dus de beesten hebben en verbod om de eerstkomende maanden en jaren iets tegen te komen
-
maart
- Zeer actief
ze hebben niet geluisterdmaart schreef:Nanna schreef:Moet je daarentegen eens in Zwitserland naar de DA gaanranetje schreef:Ik heb met een van mijn teckels diverse malen in een Franse dierenkliniek gezeten _ ongeveer 20 jaar geleden - en toen viel het me al op hoe veel lager de kosten waren dan hier in Nederland.
(Teckel maakte er een sport van om in Frankrijk kruipers in zijn poten te krijgen)
daar mag je wel een verdomde miljonair zijn.
sst, ik vertrek zaterdag naar zwitserland![]()
en mijn auto is kapot met zware kosten, dus de beesten hebben en verbod om de eerstkomende maanden en jaren iets tegen te komen
In zwitserland zelf ook medicatie nodig gehad, maar dat laten overkomen uit België
verder vorige week vrijdagavond laat naar de DA gemoeten, dat was 'on the house'
Maandag terug, meerdere RX opnames, pijnstilling, cortisone, ontworming kat, straffe ontworming paard, 3 x ontworming hond voor de prijs van... €37,5
- Omega
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
Afgelopen maandag Luna laten opereren in de kliniek in Kleve aan een verstopte traanbuis en een epulide. Inclusief een consult van zaterdagmorgen, twee tubetjes oogzalf en 3 Rimadyl tabletten was ik 238 euro kwijt. Geen idee wat het in Nederland kost..
De keuze is mede bepaald doordat ik de DA-en doortastender vond en duidelijk wist te vertellen wat er was en wat er aan gedaan moest worden. In Nederland lijkt het wel of er onderhandeld moet worden over wat een dier nou mankeert, nou daarvoor kom ik naar een DA, niet omdat ik het zelf weet. Wat een gekwezel tegenwoordig..
De keuze is mede bepaald doordat ik de DA-en doortastender vond en duidelijk wist te vertellen wat er was en wat er aan gedaan moest worden. In Nederland lijkt het wel of er onderhandeld moet worden over wat een dier nou mankeert, nou daarvoor kom ik naar een DA, niet omdat ik het zelf weet. Wat een gekwezel tegenwoordig..
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
- mosquito1980
- Zeer actief
Alex Zaterdag middag (buiten normale uren) anaesthesia e 4 röntgen foto's: 30 Euro 
- Yara
- Zeer actief
Wow dat is goedkoop! Ik was voor 6 foto's 300 euro kwijt.mosquito1980 schreef:Alex Zaterdag middag (buiten normale uren) anaesthesia e 4 röntgen foto's: 30 Euro

-
Neeltje
Maar je kunt prijzen in Angola toch totaal niet vergelijken met prijzen in Nederland.Yara schreef:Wow dat is goedkoop! Ik was voor 6 foto's 300 euro kwijt.mosquito1980 schreef:Alex Zaterdag middag (buiten normale uren) anaesthesia e 4 röntgen foto's: 30 Euro
- Yara
- Zeer actief
Nee maar het verschil is wel heel erg groot.Neeltje schreef:Maar je kunt prijzen in Angola toch totaal niet vergelijken met prijzen in Nederland.Yara schreef:Wow dat is goedkoop! Ik was voor 6 foto's 300 euro kwijt.mosquito1980 schreef:Alex Zaterdag middag (buiten normale uren) anaesthesia e 4 röntgen foto's: 30 Euro

- mosquito1980
- Zeer actief
DA is misschien wel "goedkoop" maar het enge is dat als ze kanker vinden bij Alex dan kan daar verder niets aan gedaan worden, geen bestraling of chemo......Yara schreef:Nee maar het verschil is wel heel erg groot.Neeltje schreef:Maar je kunt prijzen in Angola toch totaal niet vergelijken met prijzen in Nederland.Yara schreef:Wow dat is goedkoop! Ik was voor 6 foto's 300 euro kwijt.mosquito1980 schreef:Alex Zaterdag middag (buiten normale uren) anaesthesia e 4 röntgen foto's: 30 Euro
Angola is verder best wel duur.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat zou ik sowieso niet doen.. dat gaat me te ver...dat doe ik mn maatjes niet aanmosquito1980 schreef: DA is misschien wel "goedkoop" maar het enge is dat als ze kanker vinden bij Alex dan kan daar verder niets aan gedaan worden, geen bestraling of chemo......

- Yara
- Zeer actief
Ik ook niet.malinois schreef:Dat zou ik sowieso niet doen.. dat gaat me te ver...dat doe ik mn maatjes niet aanmosquito1980 schreef: DA is misschien wel "goedkoop" maar het enge is dat als ze kanker vinden bij Alex dan kan daar verder niets aan gedaan worden, geen bestraling of chemo......

- mosquito1980
- Zeer actief
OK, goed dat jullie er ook zo over denken. Ik heb op verschillende websites gekeken, beesies zien er zielig en ellendig uit.Yara schreef:Ik ook niet.malinois schreef:Dat zou ik sowieso niet doen.. dat gaat me te ver...dat doe ik mn maatjes niet aanmosquito1980 schreef: DA is misschien wel "goedkoop" maar het enge is dat als ze kanker vinden bij Alex dan kan daar verder niets aan gedaan worden, geen bestraling of chemo......
Als de tijd komt dan is het (moeilijk en pijn in het hart) afscheid nemen.