Niet zulke dierenliefhebbers.
Honden mee tijdens het eten. Na het eten rekt Manu zich uitgebreid uit terwijl mijn schoonvader zijn kop kriebelt en mijn schoonmoeder naar die knijpkrent mag kijken (krulstaart
Moderator: moderatorteam
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteOw dat deed Truus ook, net voor de opname van Beestengeluk_Leonie schreef:Toch wel: Ayleen heeft een keer geplast in de Intratuin als pup. Gelukkig had ik schoonmaakdoekjes mee maar ál die mensen die om ons heen moesten omdat het natuurlijk midden op het pad gebeurde.

Hee dat bos ken ik denk ikWolfsblut schreef:Afgelopen winter hebben Lut en Fleurtje met vijf Somaliërs gespeeld. Althans dat dacht ik in eerste instantie. We liepen in een regionaal bos waar een asielzoekers centrum is. In het bos liepen ons 5 Somaliërs tegemoet. Mijn honden deden niets, alleen begon Fleurtje te blaffen. Hierop begonnen die mannen te lachen en te gillen tegen Fleurtje. Dat vonden ze schijnbaar leuk, want ze begonnen ook allemaal gekke bewegingen met hun armen en benen te maken. Lut begon toen ook te blaffen. Toen renden de mannen weg en begonnen in hun handen te klappen met de honden achter zich aan. Ik schreeuwde nog dat ze niet moesten weg rennen. Maar dat begrepen ze niet. Uiteindelijk kreeg ik Lut te pakken, dat konden ze ook zien maar de mannen renden met Fleurtje achter zich aan gewoon verder. Vervolgens sprongen ze een beek in om aan de overkant te komen. Een misverstand, maar wel lullig natuurlijk in die winterse kou. Van de andere kant laat je je toch ook niet met 5 man sterk door een Dwergteckeltje het water in jagen.

Wolfsblut schreef:Afgelopen winter hebben Lut en Fleurtje met vijf Somaliërs gespeeld. Althans dat dacht ik in eerste instantie. We liepen in een regionaal bos waar een asielzoekers centrum is. In het bos liepen ons 5 Somaliërs tegemoet. Mijn honden deden niets, alleen begon Fleurtje te blaffen. Hierop begonnen die mannen te lachen en te gillen tegen Fleurtje. Dat vonden ze schijnbaar leuk, want ze begonnen ook allemaal gekke bewegingen met hun armen en benen te maken. Lut begon toen ook te blaffen. Toen renden de mannen weg en begonnen in hun handen te klappen met de honden achter zich aan. Ik schreeuwde nog dat ze niet moesten weg rennen. Maar dat begrepen ze niet. Uiteindelijk kreeg ik Lut te pakken, dat konden ze ook zien maar de mannen renden met Fleurtje achter zich aan gewoon verder. Vervolgens sprongen ze een beek in om aan de overkant te komen. Een misverstand, maar wel lullig natuurlijk in die winterse kou. Van de andere kant laat je je toch ook niet met 5 man sterk door een Dwergteckeltje het water in jagen.
Oh dat is echt erg. Gelukkig wel goed afgelopen en ook wel heel grappig.Anke schreef: Het allerergste was nog wel dat ze achter een kat zijn aangerend, die toen door het kattenluikje haar huis in rende. De honden pasten helaas ook door dat luikje dus die gingen mee naar binnen.Gelukkig waren die mensen thuis. De kat zat op het aanrecht te blazen en de honden stonden erom heen te blaffen. Stel je voor er was niemand thuis geweest, dan had ik ze natuurlijk nooit meer naar buiten gekregen haha.