Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stil maar, 't baasje komt er aan !
Moderator: moderatorteam
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Re: Stil maar, 't baasje komt er aan !
Wanneer mensen over hun kinderen vertellen heb ik de neiging volkomen serieus anekdotes over mijn honden in te brengen. "Lisette kan soms zo in haar eigen wereldje zitten, dan dring je nauwelijks tot haar door. Ze is zo'n dromer!" "Ja, dat heeft Zorro nou ook! Ik moet hem dan aan zijn halsband meenemen." Ik moet dat echt eens afleren...
-
ZorroMax
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bulldog
- Aantal honden: 1
En dan vragen ze na een paar dagen heel voorzichtig of je kinderen hebt? Zorro is zo'n vreemde naam voor een kind.... 
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Als je maar autoritair genoeg klinkt luistert iedereenTerre schreef:Geweldig topic dit, van het verhaal van Miranda heb ik echt even smakelijk gelachen.
Dat heb ik namelijk ook gehad met fietsers, die naderden ons van achteren dus ik zei tegen Terre wachten, maar hij liep nog door, dus ik ook WACHTEN! Hij luisterde, ik keek om, stonden die mensen daar netjes naast hun fiets te wachten
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Lemuria
Lothian schreef:Wanneer mensen over hun kinderen vertellen heb ik de neiging volkomen serieus anekdotes over mijn honden in te brengen. "Lisette kan soms zo in haar eigen wereldje zitten, dan dring je nauwelijks tot haar door. Ze is zo'n dromer!" "Ja, dat heeft Zorro nou ook! Ik moet hem dan aan zijn halsband meenemen." Ik moet dat echt eens afleren...
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
"Zal wel weer zo'n nieuwerwetse naam zijn..."ZorroMax schreef:En dan vragen ze na een paar dagen heel voorzichtig of je kinderen hebt? Zorro is zo'n vreemde naam voor een kind....
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Wat een leuke verhalen, gelukkig blijk ik dus niet de enige te zijn die haar kleinkind honds behandeld 
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
Gisteren nog een prachtig voorbeeld.Miranda schreef:Als je maar autoritair genoeg klinkt luistert iedereenTerre schreef:Geweldig topic dit, van het verhaal van Miranda heb ik echt even smakelijk gelachen.
Dat heb ik namelijk ook gehad met fietsers, die naderden ons van achteren dus ik zei tegen Terre wachten, maar hij liep nog door, dus ik ook WACHTEN! Hij luisterde, ik keek om, stonden die mensen daar netjes naast hun fiets te wachten![]()
![]()
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Lothian schreef:Wanneer mensen over hun kinderen vertellen heb ik de neiging volkomen serieus anekdotes over mijn honden in te brengen. "Lisette kan soms zo in haar eigen wereldje zitten, dan dring je nauwelijks tot haar door. Ze is zo'n dromer!" "Ja, dat heeft Zorro nou ook! Ik moet hem dan aan zijn halsband meenemen." Ik moet dat echt eens afleren...

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Baasje komt er aan zeg ik nog steeds met enige regelmaat tegen mijn kleindochter en gisteren tegen de honden, oma laat jullie zo uit.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.