Zaterdag : http://www.dogshowrotterdam.nl/lijst%20 ... ebsite.pdfBarnsley schreef: Ben benieuwd wanneer de klasindelingen online komen!
Zondag : http://www.dogshowrotterdam.nl/lijst%20 ... ebsite.pdf
Moderator: moderatorteam
Zaterdag : http://www.dogshowrotterdam.nl/lijst%20 ... ebsite.pdfBarnsley schreef: Ben benieuwd wanneer de klasindelingen online komen!
Leuk! Jet zit nog in de babyklasse. Ik ben er gewoon de hele dag.Eefsel schreef:Ik ben er ook de zaterdagMarjoleine schreef:Zaterdag. En jij?Eefsel schreef:Welke dag ben jij er Marjolein?ben erg benieuwd naar je hond(en)
Ik heb alleen Jetje bij me, hoor.
Zo, echt weinig.. Chuck moet alleen "even" zijn klasse winnen.._Inge_ schreef:Weinig weimpjes zeg! jammer dat wij niet konden gaan, had Ivy het mooi kunnen afronden voor haar nestje.
Leuk !Sulluna schreef:Nikki en ik zijn er zondag( zonder honden, we komen kijken
)
Jammer dat je zelf niet kan !janine lola en dips schreef:Liz staat in de jeugdklasse een dag met 3 andere 1 dag met 4!
Ik kan zelf niet gaan dus ze gaat met de fokker samen!!
Spannend !Eefsel schreef:Er staat maar 1 andere reu in de jeugdklasse. Ben dus erg benieuwd!
Nee. Alleen dat we voor 12 uur moetenMarjoleine schreef:Ik kan dus niet, nergens, de begintijden van de keuringen vinden.
Echt gewoon niet.
Iemand die dat wel kan vinden?
Dat heb ik ook.. Best lastig, mijn broer en schoonzus willen namelijk kijken, maar kan niet echt goed zeggen hoe laat ze er uiterlijk moeten zijnnathalie schreef:Nee. Alleen dat we voor 12 uur moetenMarjoleine schreef:Ik kan dus niet, nergens, de begintijden van de keuringen vinden.
Echt gewoon niet.
In het PDF document 'keurvolgorde per ring' staat overal: vanaf 09.30Marjoleine schreef:Ik kan dus niet, nergens, de begintijden van de keuringen vinden.
Echt gewoon niet.
En waar vind ik dat dan?Kaiou schreef:In het PDF document 'keurvolgorde per ring' staat overal: vanaf 09.30Marjoleine schreef:Ik kan dus niet, nergens, de begintijden van de keuringen vinden.
Echt gewoon niet.
Onduidelijke site inderdaad.Marjoleine schreef:En waar vind ik dat dan?Kaiou schreef:In het PDF document 'keurvolgorde per ring' staat overal: vanaf 09.30Marjoleine schreef:Ik kan dus niet, nergens, de begintijden van de keuringen vinden.
Echt gewoon niet.
Waarom staat dat niet gewoon op het formulier dat je krijgt als deelnemer?
Echt, slecht dit.
Ahoy-weg 10Marjoleine schreef:Ik heb al geklaagd, niet iedereen weet alles te vinden he.
Ik heb ook geen adres voor mijn tomtom, en nee, houd ahoy aan snapt ie dus niet.
En nee, ik rijd daar niet blind heen.
Nou, ik ben rond 9.45 aan de beurt hoorde ik, dus op tijd op, Kaiou!
Ik ookEefsel schreef:Op die formulieren staat dus vanaf 9.30 niet hoe laat ik ongeveer ben. Vind het opzich wel fijn om te weten hoe laat ik ongeveer ben. Ook aangezien ik ervoor altijd moet plassen (zenuwen) hahaha! Maar we gaan het zien morgen
Ik ga gewoon met de metro, ben vast op tijdMarjoleine schreef:Ik heb al geklaagd, niet iedereen weet alles te vinden he.
Ik heb ook geen adres voor mijn tomtom, en nee, houd ahoy aan snapt ie dus niet.
Nou, ik ben rond 9.45 aan de beurt hoorde ik, dus op tijd op, Kaiou!
Ik ga met de auto en mn ouders met de metroKaiou schreef:Ik ga gewoon met de metro, ben vast op tijdMarjoleine schreef:Ik heb al geklaagd, niet iedereen weet alles te vinden he.
Nou, ik ben rond 9.45 aan de beurt hoorde ik, dus op tijd op, Kaiou!![]()
Ahoyweg zal je tomtom wel kennen denk ik
Daphne aanmoedigen?Sulluna schreef:Nikki en ik zijn er zondag( zonder honden, we komen kijken
)