Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zijn poedels over het algemeen zo ontzettend braaf?
Moderator: moderatorteam
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Re: Zijn poedels over het algemeen zo ontzettend braaf?
Hahaha, die Teddy is leuk!
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Dat jatten heeft Ras gelukkig afgeleerd (klopt snel af) maar nu heb ik een andere jatmous in huis, alles moet er in dat bekkie of het nou eetbaar is of niet
Ze zitten gelukkig allebeide niet te miepen met eten, de bakken gaan schoon leeg.
Die poedels van Kees zijn zelfs dol op appelgebak, daar laten ze zelfa de naast gelegen hondensnoepjes voor liggen.

Ze zitten gelukkig allebeide niet te miepen met eten, de bakken gaan schoon leeg.
Die poedels van Kees zijn zelfs dol op appelgebak, daar laten ze zelfa de naast gelegen hondensnoepjes voor liggen.

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ik heb een snipper poedel. Kan echt helemaal niets van papier laten liggen op de salontafel, want het wordt versnipperd als ik er niet bij ben. Ze is te klein om eten van het aanrecht te jatten, en het staat sowieso gewoon niet binnen bereik als ik er niet bij ben.

You'll be in my heart... Always...
Kan er wel om lachen hoor. Laatst nog met een heete ovenschotel die op het aanrecht stond iets af te koelen totdat we hem konden eten. Had de schaal nog naar achteren geschoven zo van dan gaat het vast wel goedbouvierpoedel schreef:Een echte retriever jachthond die alles netjes van het aanrecht apporteerd.fes/lou schreef:Ik dacht dat poedels van die keurige honden waren, maar ik heb ook een jatpoedel

Wij hebben die avond lekker patat gegeten

- Marcel.s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 keer spaanse podenco mix
1 keer Aussie reu
1 keer grote poedel
1 keer Jack Russel - Aantal honden: 4
- Contacteer:

Ik weet niet meer wie het vroeg maar inderdaad staan er geen foto's van onze poedel op het hondenforum, ik kom hier ook met vlagen haha
Maar bij deze 2 foto's de bovenste is van een bikejoring wedstrijd (ik doe normaal canicross en dat gaat iets beter)
En bij de onderste heb ik haar net getrimd
En oja Didi is ook een jatpoedel

- *Esther
- Zeer actief
Dat was ik, thanks!
Wat super dat je dat met haar doet!
Mijn Poedel is trouwens ook een jatpoedel...
Eigenlijk ook alleen maar vanaf het aanrecht.
Ze heeft eens de rosbief van het brood afgehaald toen mijn vriend zich even omdraaide bij het aanrecht.
De uitsmijter duurde immers nog even voordat dat klaar was....
Tja.....
Het brood had ze laten liggen
Wat super dat je dat met haar doet!
Mijn Poedel is trouwens ook een jatpoedel...
Eigenlijk ook alleen maar vanaf het aanrecht.
Ze heeft eens de rosbief van het brood afgehaald toen mijn vriend zich even omdraaide bij het aanrecht.
De uitsmijter duurde immers nog even voordat dat klaar was....
Tja.....
Het brood had ze laten liggen

- Marcel.s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 keer spaanse podenco mix
1 keer Aussie reu
1 keer grote poedel
1 keer Jack Russel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Haha ja poedels zijn nou eenmaal slim 

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
- Aantal honden: 1
Dit haf ik geschreven kunnen hebben over Luna-Saskia- schreef:Nanuq was al eng braaf toen hij tien weken jong was. Daar kon ik er wel tien van houden.
Van het volwassen exemplaar daarentegen hoef ik er maar één te hebben

al heeft dat vooral met haar energie en het vocale te maken. Luisteren doet ze in principe weer prima, al heeft ze met anderhalf een periode gehad dat ik haar regelmatig wel achter het behang kon plakken. De bananen waren in overvloed aanwezig.
Ik ga met Apple mee; hoe ze als pup zijn hoeft maar weinig te zeggen over hoe ze als volwassen hond zijn. Geniet er van dat hij zo braaf is

- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
Mattie is inmiddels bijna 8 maanden, en dat hele brave is er wel een beetje af helaas...Luisteren?! Wat is dat ook alweer? De spreekwoordelijke bananen in oren zijn overvloedig aanwezig
Deze week zijn we weer begonnen bij de KC, we gaan er weer lekker tegenaan!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Je moet ook niet in dat lieve smoeltje trappen en dat reuze leuke karakter terwijl ze je staan te naaien waar je bij staat.senna03 schreef:Mattie is inmiddels bijna 8 maanden, en dat hele brave is er wel een beetje af helaas...Luisteren?! Wat is dat ook alweer? De spreekwoordelijke bananen in oren zijn overvloedig aanwezigDeze week zijn we weer begonnen bij de KC, we gaan er weer lekker tegenaan!

Wat je zegt ben je zelfffff 

- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
bouvierpoedel schreef:Je moet ook niet in dat lieve smoeltje trappen en dat reuze leuke karakter terwijl ze je staan te naaien waar je bij staat.senna03 schreef:Mattie is inmiddels bijna 8 maanden, en dat hele brave is er wel een beetje af helaas...Luisteren?! Wat is dat ook alweer? De spreekwoordelijke bananen in oren zijn overvloedig aanwezigDeze week zijn we weer begonnen bij de KC, we gaan er weer lekker tegenaan!
Je poedel gaat dus met jouw op cursus

-
- Zeer actief
Mijn bl&tan Loes is ook zo'n portret. Oh wil ik nietttt en kan ik nietttt en zo vervelend en ik heb meer rechten dan de anderensenna03 schreef:bouvierpoedel schreef:Je moet ook niet in dat lieve smoeltje trappen en dat reuze leuke karakter terwijl ze je staan te naaien waar je bij staat.senna03 schreef:Mattie is inmiddels bijna 8 maanden, en dat hele brave is er wel een beetje af helaas...Luisteren?! Wat is dat ook alweer? De spreekwoordelijke bananen in oren zijn overvloedig aanwezigDeze week zijn we weer begonnen bij de KC, we gaan er weer lekker tegenaan!
Je poedel gaat dus met jouw op cursus
![]()
![]()

- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Ninthe is een hele makkelijke poedel. Noa is ietwat hysterisch. Energie te veel maar ook ontzettend snel overprikkelt. Binnen is zeer geweldig makkelijke hond, met trainen is ze een geweldige hond maar het uitlaten is wel een uitdaging. Aan de 10m-lijn gaat het nog het beste, aan het begin in de lijn knallen en dan terugkomen om een aai te halen, later iets voor het einde van de lijn stoppen en dan een koekje halen. De stad in is met haar geen doen, ze hangt alleen maar in de (2m)lijn hysterisch om zich heen te blaffen. Op de arm of in de buggy gaat het wel goed, dan zit er wat meer afstand tussen.
-
- Zeer actief
Dat heb je haar mooi aangeleerd dus.Domor schreef:Ninthe is een hele makkelijke poedel. Noa is ietwat hysterisch. Energie te veel maar ook ontzettend snel overprikkelt. Binnen is zeer geweldig makkelijke hond, met trainen is ze een geweldige hond maar het uitlaten is wel een uitdaging. Aan de 10m-lijn gaat het nog het beste, aan het begin in de lijn knallen en dan terugkomen om een aai te halen, later iets voor het einde van de lijn stoppen en dan een koekje halen. De stad in is met haar geen doen, ze hangt alleen maar in de (2m)lijn hysterisch om zich heen te blaffen. Op de arm of in de buggy gaat het wel goed, dan zit er wat meer afstand tussen.

- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Jup. Ze komt af van constant in de lijn hangen en alle kanten opschieten terwijl ze aan het janken, piepen, blaffen en soms gillen was. Dus het is al een flinke stap de goede kant op. Ze blijft ondertussen ook rechts van mij terwijl ze heen en weer schiet. Dus eigenlijk deed ze aan de 10m wat ze nu nog in de stad doet aan een 2m-lijn, alleen dan erger. Ze is ook meerdere malen dusdanig hard in de verschillende lengte lijnen geknald dat ze achterover klapte en op haar rug op het asfalt belandde. één keer is ze daar meer dan een dag niet lekker van geweest. Maar ik verwacht nog wel meer verbetering door eraan te blijven werken en doordat ze ouder wordt.
Het mooie van zich iedere keer even melden en oogcontact zoeken nadat ze weg is gegaan, is dat ze dus iedere keer weer even contact met me zoekt. De eerste keer dat ik dit gedrag ging "aanpakken" heb ik bijna 10 minuten stilgestaan met een hond die geen contact met me zocht omdat ze zo druk met de buitenwereld bezig was. Met de clicker kan ik wel haar aandacht constant bij me houden, maar dan loopt ze alleen maar strak naast met haar kop om mijn knie omhoog te kijken op een enkel moment van hysterie na. Dat is ook niet wat ik wil tijdens een wandeling en als ik met 2 loop is een clicker ook niet bepaald ideaal.
Het mooie van zich iedere keer even melden en oogcontact zoeken nadat ze weg is gegaan, is dat ze dus iedere keer weer even contact met me zoekt. De eerste keer dat ik dit gedrag ging "aanpakken" heb ik bijna 10 minuten stilgestaan met een hond die geen contact met me zocht omdat ze zo druk met de buitenwereld bezig was. Met de clicker kan ik wel haar aandacht constant bij me houden, maar dan loopt ze alleen maar strak naast met haar kop om mijn knie omhoog te kijken op een enkel moment van hysterie na. Dat is ook niet wat ik wil tijdens een wandeling en als ik met 2 loop is een clicker ook niet bepaald ideaal.
-
- Vaste gebruiker
Ik ken een paar poedels dat willen jullie niet weten. Zo,n kop zit erop.. Mijn hond Mechel hebben ze opgevoed het was werkelijk kostelijk om te zien.
Tot nu toe heb ik daar nog steeds plezier van. Kleine hondjes ai daar moet je voor oppassen
Tot nu toe heb ik daar nog steeds plezier van. Kleine hondjes ai daar moet je voor oppassen