Zag dat jullie zaterdag eerst mogen, dan kan ik even de kunst afkijken

Moderator: moderatorteam
Je loop ook wel heel abrupt wegMachie schreef:
Blinde palen waarbij ik niet vanaf de start wijd kan lopen maar aan het eind weg moet lopen vind Csiva nog heel lastig. En ik moest wel weglopen, anders die kattenloop... Nouja, zie filmpje.
Je hebt gelijk, ik had net ff iets langer in moeten houden. Maarja, ik moest heel snel zijn omdat ze natuurlijk nooit op een rechte lijn komen uit de palen en er al tig honden de kattenloop opvlogenLysette schreef:Je loop ook wel heel abrupt wegMachie schreef:
Blinde palen waarbij ik niet vanaf de start wijd kan lopen maar aan het eind weg moet lopen vind Csiva nog heel lastig. En ik moest wel weglopen, anders die kattenloop... Nouja, zie filmpje.
wat vaak wat beter te begrijpen is voor ze is als je vanaf het begin, in hetzelfde tempo, al afstand begint te nemen. een soort V maken. Linker zijde zijn de palen, rechts jouw looplijn (snap je wat ik bedoel
)
En gefeliciteerd met jullie Jumping
Een spelletje van de FHNveertje schreef:
En snooker, was da?
Ja graag, kan me er nog geen voorstelling maken hoe dat in z'n werk gaat.Machie schreef:Een spelletje van de FHNveertje schreef:
En snooker, was da?
Punten verzamelen dmv het nemen van 'rode' sprongen en sprongen met een nummer. Beetje lastig op papier uit te leggen, vertel ik je zaterdag wel! Is Finn dan ook mee?
Das jou gebrekSafari schreef: Waar ik maar niet aan kan wennen is dat ik iedere keer "Agility met Cleva" lees.
Volgens mij springt ze over de oploop van de kat heen. Zo is ze ook eens over een slurf gesprongen en dat was gewoon een diskSita schreef:Ze is inderdaad nog niet helemaal de speedy racemuis die ze kan zijn. Hoop dat die schijndracht snel echt over is. Ze loopt bij het vp langs de sprong, maar zo te zien op het filmpje raakt ze de kattenloop niet, dus een weigering is de juiste beslissing van de keurmeester.
En wat Lysette al schreef je loopt heel abrupt weg bij de palen. Als je geleidelijk aan meer afstand neemt van de palen, kan je al op positie komen en blijft ze waarschijnlijk wel in de palen.
Maar het is super leuk om naar jullie te kijken. Leuk team samen
Dank je welveertje schreef:Ik vond jullie rondjes vandaag erg mooi! Hopelijk is ze snel weer op volledige snelheid.
Promotie is sowieso aan het einde van het seizoen. Als je wilt mag je eerder over.veertje schreef:Nogmaals gefeliciteerd! Wel fijn dat je niet per se direct door hoeft te stromen. Zit daar dan nog een limiet aan? Kan me voorstellen dat het ook niet de bedoeling is eeuwig in de A te blijven lopen.