Nee hij stopt het in haar mondjebouvierpoedel schreef:Klinkt een beetje viezig die laatste zin.Krijgt ze daar slaag mee dan.?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kies aan een draadje
Moderator: moderatorteam
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: Kies aan een draadje
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ohhh opa toch wat doet u nuuuGollum schreef:Nee hij stopt het in haar mondjebouvierpoedel schreef:Klinkt een beetje viezig die laatste zin.Krijgt ze daar slaag mee dan.?
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Zo Kees, jij hebt er zin in vandaag. Je bent weer lekker adrem. Hahahaha.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Gollum
- Zeer actief
Hehe, weer thuis! Gol was zo braaf, de dierenarts kon zo haar kies trekken. Er is waarschijnlijk nog wel een puntje in blijven zitten dus we moeten maar even kijken of en wanneer we dat weg laten halen.
Dit is 'm:

Dit is 'm:

-
gonnie
- Zeer actief
Fijn dat hij eruit is en Gol het zo makkelijk toeliet.
Groetjes Gonnie.
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
fijn dat die er uit is... enne laat opa kees maar lullen hoor, hij is gewoon jaloers op het gebitje met echte tandjes 

- Gollum
- Zeer actief
Ja deze dierenarts is zo fijn! Ze heeft een ontzettend kalmerend effect op dieren, bijzonder om te zien. Gollum ging zelfs zonder morren op tafel, dat krijg ik zelfs niet voor elkaar. En ze is zo heerlijk eerlijkgonnie schreef:Fijn dat hij eruit is en Gol het zo makkelijk toeliet.
Ze vond me een slechte hondenmoeder dat ik zelf heb geprobeerd de kies te trekken dus ik schoot vreselijk in de lach, nadat ze had gekeken en zag dat de kies echt op half zeven hing vond ze me niet meer zo slecht
Dat donkere stuk was er helemaal uit, de andere wortel was van binnen gebroken en hing dus echt aan een draadje. Ze vertelde dat dat een abces kan worden maar ze kent ook honden die zonder problemen een stukje hadden zitten. Dus het is aan ons wat we doen. Ze moet daarvoor onder narcose want het is wel even wroeten en ze moet stil liggen voor de foto. Het kost ongeveer 175 euro. Ik zie vooral op tegen de narcose, wat is wijsheid. Ik weet het nog niet.
-
gonnie
- Zeer actief
Ja, dat is moeilijk. Mijn man zou zeggen: eruit laten halen.
Ik ben haast altijd meer van het afwachten, heb bij onze dierenarts weleens gehoord dat ze zelfs nog kiezen e.d. verwijderen als de hond een abces heeft.
Moet het dan moet het natuurlijk. Maar misschien krijgt Gol er helemaal geen last van.
Ik ben haast altijd meer van het afwachten, heb bij onze dierenarts weleens gehoord dat ze zelfs nog kiezen e.d. verwijderen als de hond een abces heeft.
Moet het dan moet het natuurlijk. Maar misschien krijgt Gol er helemaal geen last van.
Groetjes Gonnie.
- Gollum
- Zeer actief
Ja dat zei de dierenarts ook, dat ze er misschien helemaal geen last van zou krijgen. Als zij nou wat stelliger had geweest had ik niet getwijfeld. Mijn vriend reageerde ook zo schattig, hij vroeg of het nadelig is om een kies minder te hebben. Ik vroeg hem toen of hij er dan een kroon in wilde laten zetten, toen moest hij ook wel lachengonnie schreef:Ja, dat is moeilijk. Mijn man zou zeggen: eruit laten halen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Alles wat er nog zit is echt van mijzelf.Lizzie. schreef:fijn dat die er uit is... enne laat opa kees maar lullen hoor, hij is gewoon jaloers op het gebitje met echte tandjes
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
gonnie
- Zeer actief
Gollum schreef:Ja dat zei de dierenarts ook, dat ze er misschien helemaal geen last van zou krijgen. Als zij nou wat stelliger had geweest had ik niet getwijfeld. Mijn vriend reageerde ook zo schattig, hij vroeg of het nadelig is om een kies minder te hebben. Ik vroeg hem toen of hij er dan een kroon in wilde laten zetten, toen moest hij ook wel lachengonnie schreef:Ja, dat is moeilijk. Mijn man zou zeggen: eruit laten halen.
Hahahaha.
Groetjes Gonnie.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Bij Pasha is laatst een kies afgebroken en de wortel is blijven zitten. Tot nu toe zonder problemen, is ook gewoon tandvlees overheen gegroeid.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Gollum
- Zeer actief
Tja ik denk dat als de boel nou gaat ontsteken of dik word ik altijd nog kan gaan.nathalie schreef:Bij Pasha is laatst een kies afgebroken en de wortel is blijven zitten. Tot nu toe zonder problemen, is ook gewoon tandvlees overheen gegroeid.
- Feather__
- Zeer actief
Bij mijn katten zijn er ook gewoon tandjes uitgevallen. En ik heb er ooit 1 uitgetrokken met moeder die los zat 
Hebben ze nooit last van gehad hoor
Kan ook zijn dat dat 'weggerot' is en het er dus helemaal niet meer is.
Hoop dat ze er geen last van gaat krijgen
Hebben ze nooit last van gehad hoor
Kan ook zijn dat dat 'weggerot' is en het er dus helemaal niet meer is.
Hoop dat ze er geen last van gaat krijgen