Hield ze zich maar schoon. Onze honden vroeger likten zichzelf en de vloer schoon zodat je er eigenlijk niet veel van merkte, maar Izzy is net een incontinente muis. Je ziet precies waar ze gelopen of gelegen heeft en ik moet d'r staart en achterpoten af en toe gewoon echt schoonmaken omdat ze het niet zelf wegwast.
Als ik niet beter wist, zou ik denken dat ze werkelijk waar trots is om loops te zijn en de wereld mag het weten/ruiken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
2e keer loops?
Moderator: moderatorteam
-
Lemuria
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 2
Re: 2e keer loops?
Hier ook zo eentje die de boel niet schoon houdt en zo geil als de neten is. Drie weken lang
Ze probeert zelfs de katten te verleiden. Gelukkig heeft ze een cyclus van een maand of 8, 3 maanden zou ik niet blij van worden hoor.

-
Lemuria
Misschien moeten we ze een zwart kleurspoelinkje geven...dan valt het niet zo opLuna87 schreef:Hier ook zo eentje die de boel niet schoon houdt en zo geil als de neten is. Drie weken langZe probeert zelfs de katten te verleiden. Gelukkig heeft ze een cyclus van een maand of 8, 3 maanden zou ik niet blij van worden hoor.
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
Kita ff lenen? oke die is ook om de 4 maanden ongeveer loops maar Kita wast haar helemaal en alles wat op de grond valt en dekt haar ook nog eens en Jänta geniet er van, want na elke "dekking" gaat madam heerlijk liggen slapenLemuria schreef:Misschien moeten we ze een zwart kleurspoelinkje geven...dan valt het niet zo opLuna87 schreef:Hier ook zo eentje die de boel niet schoon houdt en zo geil als de neten is. Drie weken langZe probeert zelfs de katten te verleiden. Gelukkig heeft ze een cyclus van een maand of 8, 3 maanden zou ik niet blij van worden hoor.
8 Maanden cyclus...héerlijk lijkt me dat.
hier nu nog een intacte teef van 11, eentje van 5 en eentje van 2, de enige die gecastreerd was, was Guapa vanwege een BMO en het kan toeval zijn, maar sinds Guapa's castratie vorig jaar, bleef er weinig over van het hondje er voor, ze werd sneller "ziek" (met tijden niet willen eten en viel af) en qua energie bleef er ook niet veel meer over, nu is ze er niet meer en sta ik eigenlijk niet echt meer open voor een castratie, maar ik weet wel dat als 1 van de andere 3 ineens een BMO moest hebben, dat ik die toch laat castreren, ondanks de "slechte" ervaring bij Guapa