Oh meissie toch.Ri@nne schreef:Hanneke, je hebt ergens wel gelijk!
Gewoon doen helpt het beste.
Dat heb ik ook meteen gedaan toen hij thuis kwam, bench open en succes ermee.. ik ben er , maar je gaat maar op je eigen tempo.
Meestal doe ik dat ook op "normale" dagen.. maar vandaag had ik echt een emotioneel-incontinent-dagje. Doodmoe van alle spanningen, mn kleine mannetje die me een paar keer wakker hoestte vannacht en om 8uur vrolijk stond te zijn. "KOM NOU!" , niet lekker, grieperig etc. etc. Dan komt alles net even wat harder binnen.![]()
Heb vanmiddag bij mam zitten janken omdat Pixie naar Bonnie gromde.![]()
![]()
( kind is doodsbang, mag ze misschien?) " Dat komt nooooit goed...!" ( sprak zij, die haar diploma kynologisch trainer in de kast heeft liggen, dus echt wel weet wat ze doet en moet doen. )
Soms heb je zo'n dag zullen we maar zeggen..![]()
Overigens is Kai zwaar gepikeerd. hij is geen pup. hij is al ±1. ( ik denk zelf ook dat hij wat jonger is eigenlijk.. )
Thanks voor je peptalk!
Ik snap het wel hoor, het is toch altijd weer zo'n soort emotionele achtbaan met een nieuwe hond. En soms is het al heel snel duidelijk en okee, en soms duurt het langer en wordt die hele kermis doodvermoeiend.
Kai klinkt als een pup, dus jammer dan.
Dat Pixie gromt naar Bonnie heb je er straks heel makkelijk uit als Kai Bonnie eenmaal echt als steun en toeverlaat ziet en jullie gewoon lekker met die drie honden gaan wandelen. Tuurlijk is het even akelig, maar het is niet raar of verontrustend dat Pixie nu nog zo reageert. Maar goed, dat weet je zelf ook.
Sterkte ermee, en het komt allemaal goed.

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15