Elyna was op de BSO, dus na mijn werk kon ik mooi de les doen.
Eerder kon dit niet, dan had Elyna meegemoeten en ik zag het niet zitten om en Juma in de gaten te houden en loslopende Boomer en ook nog eens Elyna ruim 25 min. op haar fietsje te moeten motiveren

Als het niet per se moet, dan fietst ze een eind weg, maar ik ken ook de situaties dat het wel moet en dan wil ze ineens niet meer na een minuut of 10. Zeker met de snelheidswisselingen zag ik dat niet zitten.
Omdat Boomer vorige keer pertinent weigerde mee te gaan zodra ik mijn sportkleding aanhad, heb ik ze nu eerst in mijn werkkleding meegenomen voor een poep- en plasrondje. Dat vond hij veel te kort, hij gaf een paar keer aan een andere route te willen, dus het verbaasde me niet dat hij graag meewilde toen ik omgekleed was.
Eerst kon ik de armtelefoonhouder niet vinden.. Dus een andere, te kleine gepakt die Elyna voor haar speelgoedtelefoon gebruikt.
Daarna paar minuten lopen klooien met mijn telefoon, die zette elke keer het geluid uit zodra ik m om mijn arm vastmaakte

Eindelijk werkte alles en kon ik beginnen.
Zodra het mogelijk was, Boomer los laten lopen en die besloot te kunnen rennen

Na een minuut of 18 tijdens een wandeletappe heb ik hem aangelijnd, aangezien ik een drukke kruising overmoest in de volgende paar minuten. Dat was dus de hardloopetappe en meneer besloot om voor anker te spelen

Juma begreep ook al niet meer dat ze ingehuurd was om te trekken, dus de lijn was behoorlijk slap en ik merkte duidelijk dat ik iets aan het doen was

Een paar keer vond ik het erg zwaar worden en juist dan veranderde het tempo weer van rennen naar wandelen, dus dat was wel erg prettig.
Eenmaal thuis lekker gedouched en op bed gaan zitten met mijn benen hoog en een stuk chocola met koek erin, heerlijk!

Donderdag weer, maar dan echt zonder Boomer.
Wandelen kan hij prima lang(er) volhouden, maar nu bleef hij zeer regelmatig veel te ver achter.
Oh ja, zojuist ook de Zero DC Canicross Belt besteld

Met dank aan een leuk spaarprogramma kost het me niets