Ik voel met je mee.fes/lou schreef:Gaaf!!
Ik ben jaloers, ik wil er een maar ik zit vol
Owwwww Rufus en Loesje puppiesssss mijn eierstokken beginnen nu al te rammelen, al het stof vliegt er al af.

Moderator: moderatorteam
Ik voel met je mee.fes/lou schreef:Gaaf!!
Ptje schreef:Ik voel met je mee.fes/lou schreef:Gaaf!!
Owwwww Rufus en Loesje puppiesssss mijn eierstokken beginnen nu al te rammelen, al het stof vliegt er al af.![]()
![]()
Ja maar deze worden tegen de bovenmaat geloof ik of iets eroverheen. Hoofdzakelijk Amerikaans .Domor schreef:Dus, begin april pups? Zijn de ouders getest op hd, pra en willebrand? Geweldig leuke combi.
En qua tijdsplanning komt het ook nog eens uit.
En je hebt kleine grote poedels (zo groot is het verschil dan niet met een middenslag).
Oh boy.
Het worden vast geen kleine grote poedels want Rufus is al flink aan de maat met 65 cm schofthoogte.bouvierpoedel schreef:Ja maar deze worden tegen de bovenmaat geloof ik of iets eroverheen. Hoofdzakelijk Amerikaans .Domor schreef:Dus, begin april pups? Zijn de ouders getest op hd, pra en willebrand? Geweldig leuke combi.
En je hebt kleine grote poedels (zo groot is het verschil dan niet met een middenslag).
Oh boy.
Ma zit er wel onder ,maar geloof dat ze rond de 60 worden maar geen 50 á 55 cm. Zou kunnen hoor dat er een paar bij zitten maar het blijft altijd gokken.lets have fun schreef:Het worden vast geen kleine grote poedels want Rufus is al flink aan de maat met 65 cm schofthoogte.bouvierpoedel schreef:Ja maar deze worden tegen de bovenmaat geloof ik of iets eroverheen. Hoofdzakelijk Amerikaans .Domor schreef:Dus, begin april pups? Zijn de ouders getest op hd, pra en willebrand? Geweldig leuke combi.
Oh boy.
Was mijn camera aan het leeg maken en toen vond ik deze foto nogbouvierpoedel schreef:Een buitenlander die haar na de ontmaagding over de kop zeek.Nanna schreef:En wie is paps?![]()
Nou dan weet je het wel.
Wat leuk!!!lets have fun schreef:Rufus mocht voor het eerst dekken en ik sta nu zelf natuurlijk ook helemaal te stuiterenwant als alles goed gaat wil ik er een pup uit.
Ja lijkt me reuze gezellig! Moeten we een keer doen.vosse schreef:Owwww Loes X Rufus pups![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig zit ik al vol.
We moeten echt eens een keer daten dan met de poedels!!
Jij bent ook welkom voor poedelkroelen hoorsybertje schreef:Wat leuk!!!lets have fun schreef:Rufus mocht voor het eerst dekken en ik sta nu zelf natuurlijk ook helemaal te stuiterenwant als alles goed gaat wil ik er een pup uit.
Helemaal niet gelukkig , je bent gewoon heel ongelukkig als je geen pup kunt nemen.vosse schreef:Owwww Loes X Rufus pups![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig zit ik al vol.
We moeten echt eens een keer daten dan met de poedels!!
Ik voel inderdaad de melk al toeschieten en heb flink last van nesteldrangbouvierpoedel schreef:Helemaal niet gelukkig , je bent gewoon heel ongelukkig als je geen pup kunt nemen.vosse schreef:Owwww Loes X Rufus pups![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig zit ik al vol.
We moeten echt eens een keer daten dan met de poedels!!![]()
![]()
Tiny geeft zelf al zowat melk door haar moeder en oma gevoelens die lopen al de spuigaten uit . Gekke wijf is al aan het sjoppe voor de meest walgelijke blingblingmeuk om haar aankomend kleinkind mee te behangen.Moet eigenlijk een interventie komen om haar weer op het nuchtere Friese pad te krijgen.Dus maar even een poedelwandeling organiseren .
Yupbouvierpoedel schreef:Helemaal niet gelukkig , je bent gewoon heel ongelukkig als je geen pup kunt nemen.vosse schreef:Owwww Loes X Rufus pups![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig zit ik al vol.
![]()
Je hebt toch nu ook een puppie om te moederen en knuffelenvosse schreef:Yupbouvierpoedel schreef:Helemaal niet gelukkig , je bent gewoon heel ongelukkig als je geen pup kunt nemen.vosse schreef:Owwww Loes X Rufus pups![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig zit ik al vol.
![]()
![]()
Dat word kolfen of naar de boer verderop aan de melkmachine.lets have fun schreef:Ik voel inderdaad de melk al toeschieten en heb flink last van nesteldrangbouvierpoedel schreef:Helemaal niet gelukkig , je bent gewoon heel ongelukkig als je geen pup kunt nemen.vosse schreef:Owwww Loes X Rufus pups![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig zit ik al vol.
![]()
Tiny geeft zelf al zowat melk door haar moeder en oma gevoelens die lopen al de spuigaten uit . Gekke wijf is al aan het sjoppe voor de meest walgelijke blingblingmeuk om haar aankomend kleinkind mee te behangen.Moet eigenlijk een interventie komen om haar weer op het nuchtere Friese pad te krijgen.Dus maar even een poedelwandeling organiseren .
Met die friese nuchterheid is het wel gedaan, overal zie ik leuke puppyspulletjes die ik met tassen vol mijn huis in sleep.
Heel belangrijk hoor om de uitzet alvast klaar te hebben voordat de baby... eeeh puppy... komt
![]()
![]()
Ben de dagen al aan het aftellen
Ik ben schijnzwangerbouvierpoedel schreef: Dat word kolfen of naar de boer verderop aan de melkmachine.![]()
Loes zal dat wel gezellie vinden maar of ik daar aan wen en wil meemaken is een 2e.lets have fun schreef:Ik ben schijnzwangerbouvierpoedel schreef: Dat word kolfen of naar de boer verderop aan de melkmachine.![]()
Lig straks samen met Loes in de werpkist
Oh had ik dat nog niet gezegd? Bij een dekking krijg je mij er gratis en voor niks bijbouvierpoedel schreef:Loes zal dat wel gezellie vinden maar of ik daar aan wen en wil meemaken is een 2e.lets have fun schreef:Ik ben schijnzwangerbouvierpoedel schreef: Dat word kolfen of naar de boer verderop aan de melkmachine.![]()
bouvierpoedel schreef:Je hebt toch nu ook een puppie om te moederen en knuffelenvosse schreef:Yupbouvierpoedel schreef:Helemaal niet gelukkig , je bent gewoon heel ongelukkig als je geen pup kunt nemen.vosse schreef:Owwww Loes X Rufus pups![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig zit ik al vol.
![]()
![]()
, ookal is het gewoon een saaie zwarte
![]()
![]()
.
lets have fun schreef:Oh had ik dat nog niet gezegd? Bij een dekking krijg je mij er gratis en voor niks bijbouvierpoedel schreef:Loes zal dat wel gezellie vinden maar of ik daar aan wen en wil meemaken is een 2e.lets have fun schreef:Ik ben schijnzwangerbouvierpoedel schreef: Dat word kolfen of naar de boer verderop aan de melkmachine.![]()
Ik kom op je binnenplaatsje wonen en hang de hele dag zwijmelend boven de werpkist
![]()
bouvierpoedel schreef:Niet waarmijn zwarte is blauw geworden en mijn bruine word grijs . Totaal niet saai maar verrassend
eigenlijk gewoon om te janken.
vosse schreef:bouvierpoedel schreef:Niet waarmijn zwarte is blauw geworden en mijn bruine word grijs . Totaal niet saai maar verrassend
![]()
![]()
bouvierpoedel schreef:vosse schreef:bouvierpoedel schreef:Niet waarmijn zwarte is blauw geworden en mijn bruine word grijs . Totaal niet saai maar verrassend
![]()
![]()
Heb nu op het rooie uitroeptekentje geklikt
en gelijk ontvriend.