Nou...even een update, want ik heb het echt HE LE MAAL gehad met onze Sky

.....Werkelijk ELKE drol, en alle stront rolt hij doorheen, of hij probeert het (als hij het niet al probeert ervan te snoepen)... Ik moet hem per week minimaal 2x wassen na een boswandeling. Horendol word ik ervan. Nog even, en hij mag niet meer onaangelijnd het bos in. Vorige week zondag ging ik een ronde met hem lopen, heerlijke boswandeling gedaan en die zat er bijna op. Komt meneer eraan rennen met zijn hele rug, zijkant, kop en poten helemaal onder de stront!! Volgens mij mensenstront ook nog, en hij was werkelijk nog geen 5 seconden uit het zicht geweest. Telkens als ik hem aanstalten zie maken brul ik "SKY!!! NEE!!!!" door het bos, en nu was ik dus te laat.
Ik word er moedeloos van, vandaag was hij met dochterlief meegeweest en ja hoor, hij kwam weer smerig terug, stinkend naar Koeienstront.... En WEER moest ik hem wassen en ik krijg de geur niet weg....
Heeft er iemand tips om het te voorkomen (behalve aangelijnd houden?), het arme dier heeft wel beweging nodig namelijk. Ben ik eindelijk zover dat hij geen paardenstront meer eet als ik op tijd ingrijp, krijgen we dit... Sky is nu 7 maanden, misschien wordt het minder als hij ouder wordt?
Echt waar.....ik heb dit bij alle honden die we gehad hebben nog noooit zo erg meegemaakt. Ik heb er nog nooit 1 door de stront zien rollen, één keer in een dooie mu(i)s of zo....maar verder werkelijk nooit....