Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dierenarts dilemma

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

DizCo2014
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Chihuahua
Aantal honden: 2

Re: Dierenarts dilemma

Ongelezen bericht door DizCo2014 »

Cleva schreef:Ik zou het eens een keer echt aankaarten.
Wat mij betreft zonder honden een consult beleggen en zeggen waar je last van hebt.
Dat lijkt mij een goed plan, zou ik graag willen doen, alleen moet ik eerlijk toegeven dat ik het heeeel moeilijk vind om iemand (vooral professionals) kritiek te geven, ik wordt ontzettend zenuwachtig en mijn stem gaat helemaal trillen enzo, echt stom. Maar het lijkt mij zeker de moeite waard, dus ga ik ook doen. Als wij er dan niet uitkomen dan is dat meteen een goede aanleiding voor mij om te zeggen dat ik het bij zijn collega wil proberen!
Cleva schreef:Overigens; een baarmoederontsteking uit willen sluiten en een gebitje schoon kunnen maken maakt je geen goede dierenarts, hoor.
:lol1: , daar heb je groot gelijk in, daarom zei ik ook "geen super slechte dierenarts", er blijft wat beoordeling betreft dus nog veel over om aan hem toe te schrijven.

P.S. haar gebit was er vreselijk aan toe (omdat ze in het verleden jarenlang verwaarloosd was), hij heeft 12 tanden/kiezen eruit moeten trekken en enorme tandsteenbrokken weg moeten halen.
DizCo2014
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Chihuahua
Aantal honden: 2

Re: Dierenarts dilemma

Ongelezen bericht door DizCo2014 »

Cleva schreef: Ik heb er een keer een gehad die ineens een prik stond te trekken.
"Wat is dat?"
"Weil-enting."
"Ik kom voor een hechting."
"Ja, maar dan kan deze mooi vast mee."
"Nee. Dat wil ik niet."
"Ach!"
"Nee, ik wil het niet!"
"Jawel..."
Geldwolf :-x
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”