Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Was zeker gezellig!
En wederom een Toller te water. Klein deja vu moment Al was het dit keer Nilo. Die wilde een meerkoet apporteren, en toen dat niet lukte kwam hij erachter dat het water uit komen iets lastiger zou gaan
Maeve schreef:Was zeker gezellig!
En wederom een Toller te water. Klein deja vu moment Al was het dit keer Nilo. Die wilde een meerkoet apporteren, en toen dat niet lukte kwam hij erachter dat het water uit komen iets lastiger zou gaan
Ik zal de foto's zo even uitzoeken!
En dit keer was het niet Lizanne, maar ik die een hond uit het water kon vissen
_Leonie schreef:Oh jee, gelukkig wisten jullie wel waar Nilo was. Dat scheelt alweer.
Dezelfde plek ook? Is ook niet te doen daar uit het water te komen.
Ja, vijftig meter eerder, haha. En we bleven expres staan wachten inderdaad, hadden het vermoeden al
Nieuwe ronde nieuwe kansen haha. Maandag 2 tm woensdag 4 feb ben ik vrij. Wie heeft er zin om een rondje mee te lopen op een van deze dagen?
Evert is een rustige ik trek mijn eigen plan wel hondje en zoekt niet heel intensief contact met andere honden/mensen. Freek is het tegenovergestelde en wil graag spelen als de ander dat ook wil en deelt graag kusjes uit haha.
Maandag woensdag en vrijdag moet ik standaard van 8 tot 5. Dinsdag en donderdag is het lastig voor mij om vervoer te vinden. Zondagen zijn misschien wel mogelijk
Wil iemand maandag aanstaande nog mee wandelen?
Beau en Evert zijn wat oudere, rustigere heren en freek is wat jonger en wil nog graag spelen (eigenlijk met alles wat ook wel met hem wil spelen).
Mijn moeder is die dag werken en heb helaas geen vervoer anders had ik wel met Joep gekomen. Wellicht een andere keer. Alvast veel plezier voor degene die gaan!
Evelien en Joep Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Mag ik als nieuweling eventueel ook aanschuiven met 1 hond?
Onze 'pup' is wat onzeker richting vreemde honden en ik probeer hier wat mee te oefenen. Ze verschuilt zich graag achter haar grote vriend (onze andere hond) op onze normale wandelingen, maar doet het eigenlijk best goed alleen als het ijs eenmaal gebroken is (en ze gewoon lekker kan rennen).
Rond het middaguur is OK voor mij, tegen half 1/1 uur? En locatie? Ik parkeer vaak in het dorp bussloo zelf (gratis ) en kom dan bij de golfbaan bussloo op. Maar denk dat dat niet helemaal de bedoeling was nu?
Half 1 vind ik een prima tijd! Ik moet morgenochtend nog even de laatste dingetjes voor het werk afmaken, dus heb ik dan mooi de tijd nog even voor.
En bij de golfbaan is wat mij betreft prima, voor jou ook RedPassion?