Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuw woord van mr. Visser honden blaf tijden?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Nieuw woord van mr. Visser honden blaf tijden?

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

S@ndr@ schreef:Er zullen denk ik weinig honden zijn die eindeloos doorblaffen, wel honden die om iedere poep en scheet aanslaan en dat is ook irritant, maar t gaat er om dat die regel niet te handhaven valt. wanneer blaft een hond een half uur op een dag........ wie gaat dat op nemen, en wat gaat er dan aangedaan worden, wat als hij twee keer 10 minuten blaft, acceptabel, of niet.
Ja buuf niet zo zuren hoor, t was maar 25 minuten dat hij blafte en dat mag :lees:
het is raar.
Gaat erom dat je zelf misschien eens gaat nadenken wat het doet met je om een blaffend aso kutjoekel te hebben en dat je stappen moet ondernemen om er wat aan te doen..
Maar dar is zelfs voor jou niet te begrijpen blijkbaar.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
S@ndr@
Zeer actief

Re: Nieuw woord van mr. Visser honden blaf tijden?

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

bouvierpoedel schreef:
S@ndr@ schreef:Er zullen denk ik weinig honden zijn die eindeloos doorblaffen, wel honden die om iedere poep en scheet aanslaan en dat is ook irritant, maar t gaat er om dat die regel niet te handhaven valt. wanneer blaft een hond een half uur op een dag........ wie gaat dat op nemen, en wat gaat er dan aangedaan worden, wat als hij twee keer 10 minuten blaft, acceptabel, of niet.
Ja buuf niet zo zuren hoor, t was maar 25 minuten dat hij blafte en dat mag :lees:
het is raar.
Gaat erom dat je zelf misschien eens gaat nadenken wat het doet met je om een blaffend aso kutjoekel te hebben en dat je stappen moet ondernemen om er wat aan te doen..
Maar dar is zelfs voor jou niet te begrijpen blijkbaar
.
Nee, dat heb ik lang voor die tijd al gedaan, ik heb geen regels nodig, ik kan prima voor mezelf denken.
Wat ik raar vind en dat gaat jou begrip te boven blijkbaar, dat mensen regels en handhavers nodig lijken te hebben en er heel hard om krijsen, dat vind ik raar, dat zou je toch ontgroeid moeten zijn na de lagere school :idea:
en diezelfde regels kunnen net zo hard tegen je gaan werken namelijk
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”