Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ze is gereserveerd!
Moderator: moderatorteam
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Re: Hondje gevonden en gebeld!
Spannend!
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Och wat een dotjes! Dit is echt typisch het mixje waar ik op val. Ik ben benieuwd!
Mocht het stranden, kijk dan ook eens naar dit stel (ook drie zusjes) http://www.dogswithhope.nl/honden-in-he ... /NOMI.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mocht het stranden, kijk dan ook eens naar dit stel (ook drie zusjes) http://www.dogswithhope.nl/honden-in-he ... /NOMI.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Och, wat een leukerds! Veel succes, ik hoop voor jullie dat het een goede match is 
- Hanneke2
- Zeer actief
Ow, wat een lieffies, ik duim dat er eentje voor jullie bij zit!
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Feather__
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Op zoek naar een hondje bij stichting.
De drie zusjes waren helaas al weg. Nu vonden we dit hondje ook leuk maar ik zie er een stafford in. Of iig xstafford. Ik wil niet weer een hond waarmee ik niet over straat kan omdat ze hondjes niet leuk vind.
Wat zien jullie?! Stel ik me aan? En dit hoeft geen bash topic te worden over 'klapkaken' vind het prachtige honden en zou ze graag hebben maar ik wil dus niet weer een hondje die uitvalt.

Wat zien jullie?! Stel ik me aan? En dit hoeft geen bash topic te worden over 'klapkaken' vind het prachtige honden en zou ze graag hebben maar ik wil dus niet weer een hondje die uitvalt.

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Ik zie er geen stafford in eerlijk gezegd maar dat betekent niet meteen dat de hond sociaal zal zijn
dan zou ik eerder voor een hond gaan die wat meer volwassen is. Is er geen foto te krijgen van de moeder?
-
*Wolf*
- Zeer actief
Ik zie er ook geen stafford in hoor, gewoon een mixje van straathondjes. Kun je niet navragen hoe het karakter tot nu is (fel, rustig, actief etc.)?
- Feather__
- Zeer actief
Nouja, deze vinden we heel leuk. En we zoeken niet echt bepaald een hondje. Ja voornamelijk een jonge hond die ons gewoon aanspreekt. Ik vind donkere hondjes leuk, vriendlief lichte
En Valerie, weet ik. We gaan ook op cursus en alles hoor. En we hebben ook mijn hondje nu zover dat hij niet meer uitvalt aan de riem. Dus we gaan heel erg ons best doen om haar zo goed mogelijk op te voeden.
Dat jullie het er niet inzien vind ik alleen prima
Ze vroegen of we interesse hadden voor een ander hondje. Dan kan ik ook informatie vragen over dit hondje
Dit hondje is gevonden met haar broertje en de mama was helaas al nergens meer te bekennen. Dus geen mama foto's.
*wolf* dat sowieso, eerst een karakterschets en dan kijken of dat bij ons past
En Valerie, weet ik. We gaan ook op cursus en alles hoor. En we hebben ook mijn hondje nu zover dat hij niet meer uitvalt aan de riem. Dus we gaan heel erg ons best doen om haar zo goed mogelijk op te voeden.
Dat jullie het er niet inzien vind ik alleen prima
Ze vroegen of we interesse hadden voor een ander hondje. Dan kan ik ook informatie vragen over dit hondje
Dit hondje is gevonden met haar broertje en de mama was helaas al nergens meer te bekennen. Dus geen mama foto's.
*wolf* dat sowieso, eerst een karakterschets en dan kijken of dat bij ons past

-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Je moet even naar het hele hondje kijken en een foto vragen. Als het pupje heel bonkig en gespierd is dan zal het best een fel hondje kunnen worden. Ik zoek er altijd een zacht ras in. Dan verwacht ik een zachter hondje. Heeft dit pupje bv slanke poten, hoe groot wordt het etc etc. Dit pupje kan alles zijn. Een pincher x stafford, een kruising rottweiler x boxer. Het pupje is zo klein en jong. Dan zien veel honden er nog hetzelfde uit.
-
laeken
- Zeer actief
Of is het een ouder pupje van een klein type? Dan zie ik er nl ook geen stafford in. Is het hondje 7 weekjes en vrij grof dan zie ik er weer andere dingen in.
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Oef, die ziet er echt uit als een schatje.
edit, die van Nanna
edit, die van Nanna

- Feather__
- Zeer actief
Hondje is 3 maanden. Maar geen idee hoe oud de foto is.laeken schreef:Of is het een ouder pupje van een klein type? Dan zie ik er nl ook geen stafford in. Is het hondje 7 weekjes en vrij grof dan zie ik er weer andere dingen in.
Nana wat een lieffie
Vriendlief doet weer stom en die vind het dus niks.
Zo zoeken we dus rustig verder

-
laeken
- Zeer actief
Ik vind het pupje van de TS ook erg schattig. Lijkt me een leuk alert bastaardje. Daar hou ik wel van.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
O, wat jammer van de zusjes! 
Ik zie in het pupje ook geen stafford. Maar aangezien jullie een hond tot 1 jaar zoeken, kun je misschien beter naar een hond van 8-12 maanden kijken? Daarbij kun je toch meestal al veel meer zeggen over het karakter en de interactie met soortgenoten dan bij zo'n jonge pup.
Ik zie in het pupje ook geen stafford. Maar aangezien jullie een hond tot 1 jaar zoeken, kun je misschien beter naar een hond van 8-12 maanden kijken? Daarbij kun je toch meestal al veel meer zeggen over het karakter en de interactie met soortgenoten dan bij zo'n jonge pup.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Wauw!Nanna schreef:De één houdt van licht, de ander van donker...
Wat als het nou allebei in één hondje zit
Jana is een teefje van 5 maanden. Lijkt me iets van een spanieltje, en dat zijn meestal wel schatjes
-
Sanner
- Zeer actief
Ah wat een snoepie, die zwart witte!
Hier nog een snoepie:
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index. ... 2213-becki
Hier nog een snoepie:
http://www.dierenhulpmirbessa.nl/index. ... 2213-becki
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
http://www.mirtos.nu/baas_gezocht_detai ... 1410036031" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mirtos.nu/baas_gezocht_detai ... 1410035866" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mirtos.nu/baas_gezocht_detai ... 1418378383" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mirtos.nu/baas_gezocht_detai ... 1401982764" onclick="window.open(this.href);return false;
We hebben zat leuke hondjes
Succes met jullie zoektocht 
http://www.mirtos.nu/baas_gezocht_detai ... 1410035866" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mirtos.nu/baas_gezocht_detai ... 1418378383" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mirtos.nu/baas_gezocht_detai ... 1401982764" onclick="window.open(this.href);return false;
We hebben zat leuke hondjes

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Het lijkt wel een ESS, dat hondje dat Nanna heeft gevonden.
Wat een schatje
Wat een schatje
- dagmar88
- Zeer actief
Feather__ schreef:De drie zusjes waren helaas al weg. Nu vonden we dit hondje ook leuk maar ik zie er een stafford in. Of iig xstafford. Ik wil niet weer een hond waarmee ik niet over straat kan omdat ze hondjes niet leuk vind.
Hij lijkt op pjotr als pup.
-
Sandra212
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Dobermann Pinscher, Kelpie, Siberische Husky
Is Mara misschien iets voor jullie?
Kruising Border Collie, 5 maanden en ontzettend leuk hondje
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Wij gaan zondag haar broertje ophalen, de bruine
Kruising Border Collie, 5 maanden en ontzettend leuk hondje
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Wij gaan zondag haar broertje ophalen, de bruine
- Feather__
- Zeer actief
Ik denk niet dat dat karakter echt bij ons past. Iig van wat ik lees blijven ze maar doorgaan en willen ze altijd meer. Ik wil een rustige hond bij mijn hondje zetten.
Husky's vinden we ook leuk maar die jachtdrang en het uithoudingsvermogen past niet bij ons.
Husky's vinden we ook leuk maar die jachtdrang en het uithoudingsvermogen past niet bij ons.

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
http://www.dogsadoptionsnederland.nl/in ... t=0&sort=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Oo hier staan ook een paar leuke tussen
Moet ook helemaal niet kijken
Oo hier staan ook een paar leuke tussen
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
-
*Wolf*
- Zeer actief
Heb je nog geïnformeerd naar het hondje van de foto die je plaatste? Of durf je het niet aan?
-
*Wolf*
- Zeer actief
Dat is ook een goede stichting.noekie schreef:http://www.dogsadoptionsnederland.nl/in ... t=0&sort=2
Oo hier staan ook een paar leuke tussen![]()
- Feather__
- Zeer actief
Jazeker *wolf*. Ze zou er achter aan gaan, heb nog niks gehoord maar het is natuurlijk ook kerst
Heb idd ook weer 'nieuwe' hondjes gezien bij DAN. Echter heb ik bij hun ook informatie gevraagd over een hondje, heb 1x antwoord terug gehad dat het beter was om te kijken bij hondjes in nl. Zodat de honden kennis konden maken. Heb daarna gevraagd over een hondje dat dan in NL zit, of we informatie over haar konden krijgen en dat heb ik niet meer gehad. Misschien van de week nog eens een mailtje eruit gooien over dat hondje. Maar wil ook weer niet de stichting volspammen met mailtjes 

- meetjewrc
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am staff
Pitbull
Fila brasileiro - Aantal honden: 0
- Contacteer:
Lirio; een werkelijk prachtig meisje van 7 maanden jong! Lirio is een vreselijk slim meisje, wil ongelooflijk graag voor je werken, maakt de hele tijd contact met je en heeft alles wat je haar leert heel snel onder de knie! Lirio komt uit Spanje, waar zij is gevonden. Gelukkig kon zij liefdevol opgevangen worden in een opvang aldaar en nu mocht zij mee naar Nederland, waar er ongetwijfeld een fantastische toekomst in het verschiet ligt! Lirio is niet zo groot, echt een middenslagje, ze heeft prachtige halflange haren, heeft een enorm uithoudingsvermogen en een enorme wil om voor je te werken! Zij maakt steeds contact met je, is vreselijk sociaal en vriendelijk, wil graag met je mee op stap gaan en zoekt lieve mensen die helemaal bij haar passen! Lirio kan het uitstekend vinden met andere honden en vindt het leuk om met ze te spelen. Met katten kan Lirio het niet zo goed vinden en wij plaatsen haar daarom ook niet in een gezin met katten. Voor kinderen is Lirio lief en daar kan zij het prima mee vinden. Voor Lirio zoeken wij een fijn thuis waar zij veel mag gaan leren, waar zij haar energie kwijt kan en waar zij heerlijk samen met haar baasjes op pad kan gaan. Een plekje waar mensen met haar gaan werken en leuke dingen gaan ondernemen, daar staat zij helemaal voor open. Een dijk van een hond dus, lief en sociaal, op zoek naar haar eigen gouden mandje! Komt u gauw eens kennis met haar maken?

Dierenpension/opvang.Koningen
Maatschappijwijk 15
7707SG BALKBRUG
Overijssel

Dierenpension/opvang.Koningen
Maatschappijwijk 15
7707SG BALKBRUG
Overijssel
- meetjewrc
- Zeer actief
Pitbull
- Contacteer:
Noeska
http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/ ... hond/85119
of Lisu

Herkomst
Goa, India. Als in Goa de post bezorgd wordt, steekt de postbode de brieven door de spijlen van de buitenhekken. Dus toen Fionna (Aai-contactpersoon in Goa) op 25 maart 2014 een klein rood tasje aan het hek zag hangen dacht ze dat daar wel post in zou zitten. Bij het openmaken vond ze echter een piepklein en zeer verwaarloosd pupje (zie laatste foto). Lisu is vervolgens bij Fionna opgevangen tot ze op 5 december naar Nederland kon komen, waar ze wordt opgevangen in een gastgezin in Hellevoetsluis, bij een andere hond.
Lisu is geboren eind februari 2014 en ze is gesteriliseerd.
Karakter
Lisu was doodmoe maar at direct een hele bak met voer en viel toen als een blok in slaap. Toen ze wakker werd keek ze kwiek uit haar oogjes en at nog eens een hele bak met voer op. Al snel ging het dus beter met haar. Lisu is opgegroeid tot een zachtaardig, lief meisje. In het begin is ze wat op haar hoede maar als ze eenmaal weet dat het ergens veilig is, dan is ze een blij en heel gemakkelijk hondje. Ze is niet druk, is bescheiden als er andere honden in de buurt zijn maar vindt het heel leuk om met kleine pups te spelen. De verwachting is dan ook dat Lisu uitstekend kan leren om met poezen en kinderen om te gaan. Lisu is klein en laat zich makkelijk optillen; verder vindt ze het heerlijk om over haar buikje te worden geaaid. Lisu zal naar verwachting even tijd nodig hebben om te snappen dat Nederland een veilige plek is, maar net als alle Indiase honden trekt zij zich erg op aan andere honden. Daarom zou het leuk voor haar zijn en het zou haar helpen met wennen, als ze ergens komt waar er al een hondje is. Volgens haar opvangbazinnetje is Lisu heel vrolijk en aanhankelijk en vindt ze het leuk om honden uit te dagen om te spelen. En lukt het haar om zelfs honden die normaal niet willen spelen, aan het spelen te krijgen!
http://www.stichtingaai.nl/Baasje-gezocht/Honden
http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/ ... hond/85119
of Lisu

Herkomst
Goa, India. Als in Goa de post bezorgd wordt, steekt de postbode de brieven door de spijlen van de buitenhekken. Dus toen Fionna (Aai-contactpersoon in Goa) op 25 maart 2014 een klein rood tasje aan het hek zag hangen dacht ze dat daar wel post in zou zitten. Bij het openmaken vond ze echter een piepklein en zeer verwaarloosd pupje (zie laatste foto). Lisu is vervolgens bij Fionna opgevangen tot ze op 5 december naar Nederland kon komen, waar ze wordt opgevangen in een gastgezin in Hellevoetsluis, bij een andere hond.
Lisu is geboren eind februari 2014 en ze is gesteriliseerd.
Karakter
Lisu was doodmoe maar at direct een hele bak met voer en viel toen als een blok in slaap. Toen ze wakker werd keek ze kwiek uit haar oogjes en at nog eens een hele bak met voer op. Al snel ging het dus beter met haar. Lisu is opgegroeid tot een zachtaardig, lief meisje. In het begin is ze wat op haar hoede maar als ze eenmaal weet dat het ergens veilig is, dan is ze een blij en heel gemakkelijk hondje. Ze is niet druk, is bescheiden als er andere honden in de buurt zijn maar vindt het heel leuk om met kleine pups te spelen. De verwachting is dan ook dat Lisu uitstekend kan leren om met poezen en kinderen om te gaan. Lisu is klein en laat zich makkelijk optillen; verder vindt ze het heerlijk om over haar buikje te worden geaaid. Lisu zal naar verwachting even tijd nodig hebben om te snappen dat Nederland een veilige plek is, maar net als alle Indiase honden trekt zij zich erg op aan andere honden. Daarom zou het leuk voor haar zijn en het zou haar helpen met wennen, als ze ergens komt waar er al een hondje is. Volgens haar opvangbazinnetje is Lisu heel vrolijk en aanhankelijk en vindt ze het leuk om honden uit te dagen om te spelen. En lukt het haar om zelfs honden die normaal niet willen spelen, aan het spelen te krijgen!
http://www.stichtingaai.nl/Baasje-gezocht/Honden
- Feather__
- Zeer actief
Meetje er lopen hier twee katten, dus Lirio en Noeska kunnen hier sowieso niet.
Lisu zit wel vlakbij! Ik zal het eens bespreken met vl.

- meetjewrc
- Zeer actief
Pitbull
- Contacteer:
Ah ik wist niet van de katten sorryFeather__ schreef:Meetje er lopen hier twee katten, dus Lirio en Noeska kunnen hier sowieso niet.