Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verlaten van forum

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Brigitte
Zeer actief

Re: Verlaten van forum

Ongelezen bericht door Brigitte »

Nanna schreef: Malieveld, Binnenhof, boeie. Ik herinner me alleen nog die demonstratie met pitbulls met Jodensterren in Den Haag. Waar dat topografisch precies was geloof ik dan verder wel.
Weet ik maar jij houd er nogal van om iets lekker ff nog wat erger te maken dan het is vooral wat dit soort honden betreft en aangezien ik bij beide aanwezig was wil ik het wel even duidelijk hebben ook al hoeft dat voor jou dat niet in dit soort gevallen..

edit
Brigitte
Zeer actief

Nanna schreef:
Brigitte schreef: jij houd er nogal van om iets lekker ff nog wat erger te maken dan het is vooral wat dit soort honden betreft
Nee, die kaart hoef je niet te spelen. Als het Teckels waren geweest had ik er net zo hard van gegruwd en op gekotst.
Ja, zou ik ook zeggen als mijn honden rassen het toch nooit zijn die in het nieuws komen :tongue:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Nanna schreef:er bestaat zoiets als fatsoen. je hangt bij geen enkel dier een Jodenster om.
Ik heb zowel het gedoe met Dinos als deze demonstraties volstrekt gemist maar deze uitspraak is absoluut waar!

Dinos, zelfs ik heb wel eens een waarschuwing gehad.
If you can't stand the heat stay out of the kitchen.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Ik vond de opmerking ook niet kunnen. Iemand met Hitler vergelijken was in deze kwestie echt stijlloos!
Je schiet in je posts veel te snel in de verdediging om helemaal niets, je voelt je altijd en overal aangesproken, haalt snel uit, valt persoonlijk aan, geeft heel zelden goede onderbouwing in je commentaar en waar je vooral heel goed in bent is jezelf in de slachtofferrol plaatsen zoals je hier ook weer mooi presenteert.

Je hebt het er zelf naar gemaakt dat je volledig terecht gewaarschuwd bent.
Ik snap niet zo goed wat je met dit topic wil bereiken.

Bovendien is een waarschuwing niet direct een aanleiding om van het forum te verdwijnen. En wat mij betreft is dat ook helemaal niet nodig maar ik hoop wel dat je inziet dat de geplaatste opmerking echt niet kon.
Tara heeft in meerdere reacties onderbouwd waarom ze op deze "oplossing" kwam. Jij hebt alleen maar om je heen staan meppen.
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lunatic »

Manu schreef:Ik vond de opmerking ook niet kunnen. Iemand met Hitler vergelijken was in deze kwestie echt stijlloos!
Je schiet in je posts veel te snel in de verdediging om helemaal niets, je voelt je altijd en overal aangesproken, haalt snel uit, valt persoonlijk aan, geeft heel zelden goede onderbouwing in je commentaar en waar je vooral heel goed in bent is jezelf in de slachtofferrol plaatsen zoals je hier ook weer mooi presenteert.

Je hebt het er zelf naar gemaakt dat je volledig terecht gewaarschuwd bent.
Ik snap niet zo goed wat je met dit topic wil bereiken.

Bovendien is een waarschuwing niet direct een aanleiding om van het forum te verdwijnen. En wat mij betreft is dat ook helemaal niet nodig maar ik hoop wel dat je inziet dat de geplaatste opmerking echt niet kon.
Tara heeft in meerdere reacties onderbouwd waarom ze op deze "oplossing" kwam. Jij hebt alleen maar om je heen staan meppen.
Dit dus!
Je vat alles persoonlijk op en begint dan om je heen te rammen :S:

Hastalapasta :zwaai
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Wat is er toch de laatste tijd met gewoon weggaan als t je niet bevalt? Waarom moet er een soap van gemaakt worden over hoe vreselijk t forum wel niet is en wat mensen je allemaal durven aandoen en dat je wel weg moet...
Een simpele (terechte!!) waarschuwing gut waar hebben we t over.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

ik moet zeggen dat ik de uitspraak 'er bestaat nog zoiets als fatsoen' uit de vingers van nanna nog hilarischer vind dan dinos' inmiddels al overbekende calimerogedoe.

wat een topic :LOL:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Brigitte
Zeer actief

Nanna schreef:
Brigitte schreef:
Nanna schreef:
Brigitte schreef: jij houd er nogal van om iets lekker ff nog wat erger te maken dan het is vooral wat dit soort honden betreft
Nee, die kaart hoef je niet te spelen. Als het Teckels waren geweest had ik er net zo hard van gegruwd en op gekotst.
Ja, zou ik ook zeggen als mijn honden rassen het toch nooit zijn die in het nieuws komen :tongue:
Er bestaat zoiets als fatsoen. Je hangt bij geen enkel dier een Jodenster om om je nare punt te maken. Doe je dat als eigenaar toch dan zegt dat iets over je.
Daar gaat het toch ook niet over :roll:
Brigitte
Zeer actief

Marjoleine schreef:
Nanna schreef:er bestaat zoiets als fatsoen. je hangt bij geen enkel dier een Jodenster om.
Ik heb zowel het gedoe met Dinos als deze demonstraties volstrekt gemist maar deze uitspraak is absoluut waar!

Dinos, zelfs ik heb wel eens een waarschuwing gehad.
If you can't stand the heat stay out of the kitchen.
Kan wel kloppen die demo's waren in 1990 of zo :tongue:
Brigitte
Zeer actief

renee-uk schreef:ik moet zeggen dat ik de uitspraak 'er bestaat nog zoiets als fatsoen' uit de vingers van nanna nog hilarischer vind dan dinos' inmiddels al overbekende calimerogedoe.

wat een topic :LOL:
:mrgreen:
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

malinois schreef:Wat is er toch de laatste tijd met gewoon weggaan als t je niet bevalt?
Ja maar hoe krijgen andere forumleden anders tijdig nog de kans om te sméken of je niet als-tu-blieft wil blijven als je gelijk weg gaat? ;)
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

goh... nou nog even aandacht dan, bye bye
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Is Frolic weg??
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Lemuria

Heavy schreef:
Lemuria schreef:
malinois schreef:Wat is er toch de laatste tijd met gewoon weggaan als t je niet bevalt?
Ja maar hoe krijgen andere forumleden anders tijdig nog de kans om te sméken of je niet als-tu-blieft wil blijven als je gelijk weg gaat? ;)
Nou ik wil niet veel zeggen hoor maar Frolic is in stilte verdwenen en als ik zie wat er dan allemaal als reden bedacht wordt waarom ze is verdwenen dan kan ik me er ook weer wel wat bij voorstellen van Dinos dat hij duidelijk wil uitleggen waarom hij het forum verlaat.
Ja maar wat moet dat uitmaken als je toch weg gaat? Zou mij persoonlijk niet interesseren wat Juultje uit Damhoeverveen en Lotte uit Schubbekutteveen (die naam blijft hangen) denken van m'n vertrek. Ik kén 99,9% van de mensen hier op het forum niet eens, dus wat heb ik ermee te schaften dan :19:
Lemuria

Jaap* schreef:Is Frolic weg??
Ja, vorige week al ergens..naam was opeens zwart :?
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

Heavy schreef:
Ja erg jammer vind ik dat
Pas je op ? Je lekt :wink: daar kan je ook een waarschuwing voor krijgen hoor :W:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Heavy schreef:
Lemuria schreef:
Nou ik wil niet veel zeggen hoor maar Frolic is in stilte verdwenen en als ik zie wat er dan allemaal als reden bedacht wordt waarom ze is verdwenen dan kan ik me er ook weer wel wat bij voorstellen van Dinos dat hij duidelijk wil uitleggen waarom hij het forum verlaat.

Maar de waarschuwing vond ik ook terecht en als je fout zit moet je dat ook gewoon later kunnen inzien en toegeven.
Tja ik kan me er niet zo druk om maken. Als ik t zat ben is er zo'n leuk rood kruisje en zijn alle 'engerds' in 1 x verdwenen...kom op zeg t is maar internet. In de loop der jaren zijn er zat mensen verdwenen van sommige vind ik t jammer andere zal ik niet eens gemist hebben waarschijnlijk. Sommige forumverlaters heb ik nog op fb andere niet. That's life.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.

Ongelezen bericht door Sas »

hahaha, nee hoor, zo ben ik niet ;-)
Afbeelding
Lemuria

malinois schreef: Tja ik kan me er niet zo druk om maken. Als ik t zat ben is er zo'n leuk rood kruisje en zijn alle 'engerds' in 1 x verdwenen...kom op zeg t is maar internet. In de loop der jaren zijn er zat mensen verdwenen van sommige vind ik t jammer andere zal ik niet eens gemist hebben waarschijnlijk. Sommige forumverlaters heb ik nog op fb andere niet. That's life.
Ik blijf hier ook alleen maar hangen omdat Nanna me anders weer gaat missen :hmmm:

Maar even serieus; ja hoor. Gister had ik ook zo'n baal-momentje. Dan gaat de laptop dicht; geen centje pijn van gehad. Toen ik 3 kg pens en boekmaag in porties had gesneden, schenen de forum-sores me futiel toe :E:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Heavy schreef: Nou ik wil niet veel zeggen hoor maar Frolic is in stilte verdwenen en als ik zie wat er dan allemaal als reden bedacht wordt waarom ze is verdwenen dan kan ik me er ook weer wel wat bij voorstellen van Dinos dat hij duidelijk wil uitleggen waarom hij het forum verlaat.
wat een verdraaiing van de werkelijkheid weer.
wat ben je ook een smerige stooktrol :kotz:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

Sas schreef:
Heavy schreef:
Pas je op ? Je lekt :wink: daar kan je ook een waarschuwing voor krijgen hoor :W:
Hoe kom je daar nou bij. Haar naam is plotseling zwart :19: ipv blauw.
Afbeelding
gevni havanezers
Lemuria

Nanna schreef:
Lemuria schreef: Ik blijf hier ook alleen maar hangen omdat Nanna me anders weer gaat missen :hmmm:
:LOL: :LOL:
Lemuria schreef:Maar even serieus; ja hoor. Gister had ik ook zo'n baal-momentje. Dan gaat de laptop dicht; geen centje pijn van gehad. Toen ik 3 kg pens en boekmaag in porties had gesneden, schenen de forum-sores me futiel toe :E:
Had je ons allemaal aan gort gehakt ;-)
Ja daar ging die 'discussie' dus over. Hoe agressief en paranoia ik wel niet was enzo :smile2:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Sas schreef:
Heavy schreef:

er wordt niet gelekt hoor. als een lid weg is valt dat op. de berichten staan er nog maar alle informatie en de avatar zijn weg. is gewoon openbaar zichtbaar
Afbeelding
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Iemand had laatst een topic geopend dat het forum zo gezellig was en dat er weinig haat en nijd was onderling.
Was dus inderdaad stilte voor de storm :LOL:
Afbeelding
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Lizzie. schreef:Iemand had laatst een topic geopend dat het forum zo gezellig was en dat er weinig haat en nijd was onderling.
Was dus inderdaad stilte voor de storm :LOL:
Daar moest ik idd. ook meteen aan denken toen ik dit topic zag. :mrgreen:
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen

Ongelezen bericht door Suuz! »

Het begin van de kerst rel :mrgreen:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Suuz! schreef:Het begin van de kerst rel :mrgreen:

zou een beetje sneu zijn als het er niet van kwam dit jaar :zweep:

en ik ben op vakantie over een paar dagen dus..... :engel:
Afbeelding
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Suuz! schreef:Het begin van de kerst rel :mrgreen:
Ja, het begin is er, wie gooit er wat olie op het smeulende vuurtje? :mrgreen:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Wordt met Kerst vast erger, veel mensen met te veel vrije tijd, te veel drank en in plaats van op hun partner gaan ze op HF los.

:pop:

Ik heb eens een forumlid voor hersenloze roeptoeter uitgescholden.
Mocht niet.....
Nu heb ik ook een waarschuwing op mijn naam.
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Grote genade, wat een ontzettend dramagedoe weer. En zo ontzettend volwassen. :roll:
Mensenkinderen, wat een gezeur. Als je niet meer op het HF wil ronddwalen, blijf dan gewoon weg in plaats van een topic te openen in de trant van 'mammie, ze pesten me en nou wil ik er niet meer komen.'
Of is het in de hoop dat iedereen over elkaar struikelt om TS te bezweren om tóch maar te blijven?

Nou, ik vond jouw bijdragen meestal niet erg constructief dus ik zal je zeker niet missen. Als ik je niet meer zie: lvast fijne kerstdagen en een zalig uiteinde gewenst :zwaai
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”