Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Niet zo'n goede grap..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Niet zo'n goede grap..

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Ohh das zonde... Bowie van mij is ook zo een slopert.. als wij weggaan dan moeten we de bank barricaderen , ze mag er van mij best op liggen maar ze graaft en trekt het kapot.. de oude bank allemaal gaten erin en die hebben we een paar maand geleden vervangen, lief vergat 1x de stoelen erop en nu al weer krassen... nouja.. stom :ugh:
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

M@rleen schreef:
DeDiana schreef:Ai... :-( da's balen.
Hier heeft ze het bij een slipper en (heel veel) speeltjes gelaten.
Maar hier ging ze ook zonder problemen in de bench :denken:
Zo zie je maar dat een hond zich in een andere situatie ook weer anders gedraagt - resultaten behaald in het verleden geven geen garanties voor de toekomst ;-)
De kong vond ze hier erg leuk en daar kon ze zich goed even mee bezighouden, maar neem dan wel een zwarte, want Mila's puppykong beet ze zo in stukken.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ze hier in principe niet in een bench hoeft.. Ik heb alleen nylon benches, voor op evenementen.
Bij jou ging ze zonder problemen de 1e dag in de bench, bij mij gaf ze duidelijk aan dat niet te willen en wat mij betreft is het ook niet nodig.
Ja, ik vind het niet leuk dat ze de bank en zitzak kapot gebeten heeft, maar aan de andere kant is ze gewoon zindelijk en blaft ze niet.. Dus ze zal niet slopen omdat ze stress heeft, maar waarschijnlijk omdat ik de kauwbotten vergeten was neer te leggen.
Ik heb ze namelijk van de week weggehaald, omdat Jet (logé) het nodig vond om lelijk te doen. En ik weet niet meer of dat voor of na 'de bank' was :mrgreen:
Zou best kunnen dat ik ze daarvoor weggehaald heb.
Hopelijk helpt het als je de kauwbotjes teruglegt en haar eventueel in de gang doet en blijft het hierbij :D
Het is in ieder geval al hartstikke goed dat ze al even alleen kan blijven zonder blaffen en stress! :ok:
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gaia »

Mijn hond doet zulk soort dingen niet.

Mijn hond leest literatuur en als ze het boek niet leuk vond laat ze dat weten door het alvast in volle woede te verscheuren. Daarnaast maakt ze met mijn vuile was een hol in mijn keukenkast. Wees niet ongerust. Na gebruik doet ze ook het deurtje weer dicht. :I:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”