Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Re: Krab plek *update

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Re: Re: Krab plek *update

Ongelezen bericht door Suuz! »

Ik denk zeker dat het wellicht pijn gerelateerd zou kunnen zijn maar dat de pijn niet per se op die plek hoeft te zitten.

Eerst maar eens die hd foto's afwachten.
En je zou kunnen testen iom de dierenarts of pijnstilling het krabben laat stoppen. Dus geen ab of cortison er bij maar puur alleen pijnstilling. Dan heb Je nog geen diagnose maar kun je wel verklaren of het van pijn komt ipv jeuk.

Je weet wat het voor Lune doet ;-)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
lijn
Zeer actief
Mijn ras(sen): GBGV

Ongelezen bericht door lijn »

Suuz! schreef:Ik denk zeker dat het wellicht pijn gerelateerd zou kunnen zijn maar dat de pijn niet per se op die plek hoeft te zitten.

En je zou kunnen testen iom de dierenarts of pijnstilling het krabben laat stoppen. Dus geen ab of cortison er bij maar puur alleen pijnstilling. Dan heb Je nog geen diagnose maar kun je wel verklaren of het van pijn komt ipv jeuk.

Ja zeker kan dat! Alleen antibiotica werkte ook nog. Het lijkt nu pas weer te verergeren. Ik ga het volgende week in ieder geval even pijlen tijden HD foto maken. Het stomme blijft dat ze verder alles doet en geen pijn aangeeft. Dat maakt het nog lastiger om te weten wat werkt. Iedere behandeling werkte op het moment zelf prima. Maar met het stoppen komt het ook weer terug.
lijn
Zeer actief
Mijn ras(sen): GBGV

Ongelezen bericht door lijn »

Suuz! schreef:Ik denk zeker dat het wellicht pijn gerelateerd zou kunnen zijn maar dat de pijn niet per se op die plek hoeft te zitten.

Ja zeker kan dat! Alleen antibiotica werkte ook nog. Het lijkt nu pas weer te verergeren. Ik ga het volgende week in ieder geval even pijlen tijden HD foto maken. Het stomme blijft dat ze verder alles doet en geen pijn aangeeft. Dat maakt het nog lastiger om te weten wat werkt. Iedere behandeling werkte op het moment zelf prima. Maar met het stoppen komt het ook weer terug.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”