Moderator: moderatorteam
Bedankt dat je dit laat weten teckeltoos. Ik had nu de moed verzamelt om te gaan kijken, maar zag de film niet staan. Ik lees nu dit berichtje. Ik hoop dat het geen nare omstandigheden zijn voor je in ieder geval waardoor het dit jaar niet lukte. Persoonlijk waardeer(de) ik de films enorm, en hoewel ik altijd met tranen in de ogen de filmpjes bekeek vond ik ze ook ieder jaar weer prachtig gemaakt.teckeltoos schreef:De gewoonte was dat het IM filmpje op nieuwjaarsdag te zien was.
Wegens omstandigheden gaat me dat dit jaar niet lukken.
Het gaat wat later worden.
Andere jaren zat ik uren achterelkaar foto's te zoeken en bewerken. Nu kan ik er hoogstens 3 achterelkaar doen en moet ik achter de pc vandaan komen.blondie schreef:Bedankt dat je dit laat weten teckeltoos. Ik had nu de moed verzamelt om te gaan kijken, maar zag de film niet staan. Ik lees nu dit berichtje. Ik hoop dat het geen nare omstandigheden zijn voor je in ieder geval waardoor het dit jaar niet lukte. Persoonlijk waardeer(de) ik de films enorm, en hoewel ik altijd met tranen in de ogen de filmpjes bekeek vond ik ze ook ieder jaar weer prachtig gemaakt.teckeltoos schreef:De gewoonte was dat het IM filmpje op nieuwjaarsdag te zien was.
Wegens omstandigheden gaat me dat dit jaar niet lukken.
Het gaat wat later worden.
Ik schrok er ook van hoe veel het er waren. En Jack ertussen.SannePP schreef:Pfff... Zo op een rij zijn het er wel veel zeg![]()
En dan Lilo van Kit erbijen veel te veel karakteristieke forumhonden... Bah!
ach wat jammer nou...je bent een paar uurtjes te laat.Roeffel schreef:Jammer, ik had je een tijd geleden foto's via de mail gestuurd
van mijn Sareé.
Ik zie haar niet in de lijst staan.
Groetjes van Marianne